سرویس آسانسور شهرری | خدمات آسانسور در جنوب تهران

سرویس آسانسور یکی از مهم ترین خدمات آسانسور محسوب می گردد.سرویس آسانسور در تهران با توجه به وسعت این استان معمولا به صورت منطقه ای انجام می گردد.سرویس آسانسور شهرری با توجه به وسعت این منطقه و داشتن تعداد بالایی از ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.مجموعه رایا آسانسور با داشتن سرویسکار در تمامی مناطق تهران سرویس آسانسور در هر منطقه را با توجه به سرویسکار آن منطقه رهگیری می نماید.

سرویس آسانسور شهرری

سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است.

و هر ساختمان دارای آسانسور با هر مکانیزمی بایستی به صورت ماهیانه سرویس گردد.یکی از مناطق مهم استان تهران برای خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور شهرری است.سرویس آسانسور شهرری با توجه به تعداد بالای ساختمان در این منطقه و تعداد بالای آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

برخی از شرکت های خدمات دهنده آسانسور در این منطقه حضور دارند یا این که این منطقه را تحت پوشش شرکت قرارداده اند.به هر ترتیب خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بایستی در هر جایی که در آن آسانسور وجود دارد.انجام گیرد.

سرویس آسانسور شهرری توضیحات

شهرری یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان بوده است.

که در حال حاضر در جنوب استان تهران واقع شده است.

سرویس آسانسور شهرری معمولا به عنوان یکی از مناطق تحت پوشش شرکت های خدمات دهنده آسانسور  تهران انجام می گیرد.این منطقه دارای ساختمان های متعددی است و لزوم سرویس و نگهداری آسانسور در این منطقه به خوبی مشاهده می گردد.برخی از شرکت های آسانسوری جنوب تهران این منطقه را نیز تحت پوشش قرار می دهند.

باید به این نکته توجه نمود:

سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است و تمامی آسانسورها بایستی حداقل ماهی یکبار سرویس گردند.تا از بروز خرابی های بی مورد در آن ها پیشگیری گردد.

سرویس آسانسور شهرری

خدمات به موقع سرویس و نگهداری آسانسور 

در سرویس آسانسور زمانی که خدمات به موقع انجام گیرد .

و خرابی آسانسور به موقع رفع نقص گردد.

میزان رضایت مشتریان از خدمات آسانسور افزایش می یابد.به طور کلی سرویس و نگهداری به موقع و با پشتیبانی فنی و عملیاتی ، یک روش سیستماتیک برنامه ریزی و زمانبندی شده جهت انجام خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور است.در سرویس آسانسور شهرری این خدمات به طور منظم و دقیق انجام می پذیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

هیچ سیستم یا مکانیزمی وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستمهایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی می گردد.

باید دانست:

خدمات بایستی به موقع انجام گیرد تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

و در نهایت مکانیزم آسانسور با یک ریتم منظم عملیات خود را ادامه دهد.

اما در پاسخ به این سوال که هزینه تعمیر آسانسور به عهده کیست باید دانست نسبت به نوع تعمیرات مشخص می گردد.

سرویس آسانسور شهرری

الزام در قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور

قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور برای هر ساختمان دارای آسانسور ضروری است.

و مدیران ساختمان موظف اند:

با یک شرکت معنبر سرویس و نگهداری آسانسور قرارداد منعقد نمایند.

هیچ سیستم یا مکانیزمی وجود ندارد :

که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد.

به ویژه سیستمهایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی می گردد.چرا که در صورتی که قرارداد سرویس منعقد نگردد بیمه آسانسور نیز به ساختمان تعلق نخواهد گرفت.

باید به این نکته توجه نمود:

در صورت عدم‌انجام سرویس و نگهداری مستمر و بازرسی ادواری سالانه و دریافت گواهینامه ایمنی، کلیه مسئولیتهای حقوقی و کیفری حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالكین و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

با توجه به اطلاع رسانی سازمان استاندارد در جراید، دیگر توجیهی برای فرار از مسئولیت در محاکم قضایی وجود ندارد.

بنابراین در سرویس آسانسور شهرری و هر منطقه قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور الزامی است.

شرکت های نگهداری آسانسور با انعقد قرارداد با مدیران ساختمان ضمن تاکید بر سرویس دوره ای آسانسور ، خطرات ناشی از آسانسور را به حداقل می رسانند.و ایمنی افراد برای استفاده از آسانسور را تامین می نمایند.

سرویس آسانسور شهرری

سرویس آسانسور شهرری

همانطور که گفته شد شهرری از قدیمی ترین شهرهای جهان محسوب می شود.

که در حال حاضر جزء استان تهران است.

سرویس آسانسور شهرری توسط تیم متخصص ما در مجموعه رایا آسانسور به انجام می رسد.باید دانست سرویس و نگهداری آسانسور عاملی است برای پیشگیری از خرابی آسانسور و برای هر آسانسور ضروری است.این سرویس در بلندمدت مقرون به صرفه خواهد بود.

عملکرد سرویسکار آسانسور

تجربه و تخصص سرویسکار آسانسور در سرویس آسانسور شهرری از اهمیت بالایی برخوردار است.

این تجربه و تخصص باعث می گردد عملیات تعمیر و نگهداری آسانسور با یک نظم عملیاتی انجام پذیرد.سرویسکار در هر سرویس و نگهداری آسانسور اجزاء و قطعات مختلفی از آسانسور را بررسی می‌کند تا از عملکرد درست آن‌ها مطمئن شود و اگر قطعه‌ای دچار نقص باشد آن را تعمیر و یا تعویض می‌کنند.

این امر باعث می‌شود که از برخی خرابی‌های آسانسور جلوگیری شود.

باید به این نکته توجه نمود:

در برخی موارد نقص در عملکرد بخش کوچکی از آسانسور باعث خرابی‌های بزرگ و جبران ناپذیری در آسانسور می‌شود؛ این خرابی‌ها گاهی منجر به ایجاد حادثه نیز می‌شوند.که بایستی شرکت سرویس آسانسور تهران را از این موضوع با خبر نمود.

خدمات آسانسور در مجموعه رایا

مجموعه رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است.

که با تمام تجهیزات در تهران آمادگی ارائه خدمات آسانسور در اسرع وقت را دارد.

این مجموعه با داشتن فروشگاه قطعات آسانسور می تواند به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد .

شما می توانید:

جهت استعلام هزینه سرویس ماهیانه آسانسور با ما تماس بگیرید.

و قیمت سرویس و نگهداری آسانسور در تهران را استعلام نمایید.

و با خدمات ما آشنا گردید.

این خدمات شامل :

سرویس و نگهداری آسانسور
تعمیر آسانسور
بازسازی آسانسور
نصب آسانسور
فروش قطعات آسانسور

هزینه سرویس ماهیانه در آسانسور

سرویس آسانسور یک بازرسی کلی از قطعات مورد استفاده در آسانسور است.که در یک بازه مشخص بایستی انجام گیرد.باید به این نکته توجه نمود هزینه سرویس ماهیانه آسانسور براساس تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع درب ، نوع موتور و سایر موارد تعیین می گردد.سندیکای آسانسور هر ساله نرخی را به ازای هر طبقه در آسانسور اعلام می نماید.

و در اختیار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می دهد.باید دانست سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است.و آسانسور در هر ساختمان حداقل بایستی ماهی یکبار مورد بازرسی و بازبینی قرار گیرد.و مکانیزم آن بررسی گردد.یکی از مکان هایی که تحت پوشش واحد سرویس و نگهداری مجموعه رایا قرار دارد.سرویس آسانسور شهرری است.

تعمیرات اساسی در آسانسور

در آسانسور تعمیرات اساسی هر چند سال یکبار انجام می گیرد.تعویض قطعاتی مانند سیم بکسل ، تعمیرات موتور گیربکس ، تعویض تراول کابل آسانسور ، تعویض تابلو فرمان و سایر قطعاتی که از قیمت بالایی برخوردار هستند.جزء تعمیرات اساسی محسوب می شود.که بایستی هزینه آن توسط مالک ساختمان پرداخت گردد.باید به این نکته توجه نمود به منظور داشتن یک برنامه منظم در خصوص نگهداری از آسانسور، قراردادی بین مدیر ساختمان (کارفرما) و شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور (پیمانکار) منعقد می گردد.