برند های معروف آسانسور در ایران
برندهای معروف آسانسور در ایران | شرکت های آسانسور معتبر

در حال حاضر ساخت و راه اندازی انواع آسانسورها در کشور انجام می پذیرد.انواع آسانسورهای گیربکس دار ، گیرلس ، MRL و آسانسور هیدرولیک در کشور جزء متداول ترین آسانسورها به شمار می روند.و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.برندهای معروف آسانسور در ایران از سال 1350 وارد ایران شدند.و تحت لیسانس شرکت های مبدا به فعالیت می پرداختند.به طور کامل نمی توان بهترین برند آسانسور در ایران را مشخص نمود.اما برندهایی در این زمینه موفق عمل نموده و اکثریت پروژه ها در این شرکت ها نصب و راه اندازی می شدند.در ادامه به به بررسی برندهای معروف آسانسور در ایران می پردازیم.با ما همراه باشید.

برندهای معروف آسانسور در ایران

در ابتدا آسانسورها به صورت کاملا وارداتی بودند.و قطعات به طور کامل از خارج از کشور وارد می شد.به مرور زمان شرکت های ایرانی شروع به عملیات نصب و راه اندازی آسانسور نمودند.برندهای معروف آسانسور در ایران از سال 1350 شروع به فعالیت نمودند.

این شرکت ها به صورت تحت لیسانس شرکت مبدا ، عملیات نصب و راه اندازی آسانسور را به انجام می رساندند.و تقریبا تمامی پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور از سوی این شرکت ها انجام می پذیرفت.هر یک از این شرکت ها دارای کارشناسان خارجی بودند.و عملیات نصب براساس قطعات وارداتی و نظارت کارشناسان خارجی انجام می پذیرفت.پس انقلاب و با توجه به تحریم اقتصادی کارشناسان خارجی از ایران می روند.و واردات بسیاری از قطعات متوقف می شود.

بهترین بـــــــرند آسانسور

برندهای معروف آسانسور در ایران توضیحات

برخی از برندهای معروف آسانسور در ایران در سال 1350 شروع به فعالیت نمودند.در این شرکت ها قطعات به صورت کاملا وارداتی بود.و کارشناسان خارجی در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور نظارت داشتند.

شرکت آسانسور ایران شیندلر

اولین شرکت آسانسورسازی در ایران با نام شیندلر در سال 1350 آغاز به کار نمود.این کارخانه تولیدات خود را تحت لیسانس شرکت شیندلر سوئیس به انجام می رساند.این شرکت به عنوان یکی از برندهای معروف آسانسور در ایران شناخته می شود.و از آن به عنوان مادر صنعت آسانسور و بهترین برند آسانسور ایرانی یاد می شود.

کارشناسان این مجموعه خارجی بودند.و بر تمامی پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور نظارت داشتند.این مجموعه جهت پرورش نیروی متخصص دوره های آموزشی تئوری و عملی برگزار می نمود. امروز دانش آموختگان آن دوره ها از کارآمدترین و باتجربه ترین افراد در صنعت آسانسور هستند.

شرکت های سازنده آسانسور در ایران

شرکت تسلا در ایران

در دهه 50 شرکت تسلا کار خود را در ایران با تولید قطعات آسانسور آغاز نمود.این مجموعه اکثریت قطعات آسانسور را تولید و برای پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور استفاده می نمود.این شرکت نیز به عنوان یکی از برندهای معروف آسانسور در ایران شناخته می شود.

شرکت هاوس در ایران

در سال 1354 کارخانه تولید آسانسور و پله برقی تحت لیسانس هاوس آلمان در ابهر تاسیس و شروع به فعالیت نمود.بیشتر قطعات این شرکت به صورت وارداتی از کشور آلمان نمود.و در آن زمان به عنوان یکی از برندهای معروف آسانسور در ایران شناخته می شد.

شرکت اوتیس در ایران

شرکت اوتیس در سال 1854 در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شد.این مجموعه در سال ۱۸۵۷ اولین آسانسور مسافربر جهان در نیویورک را نصب نمود.شرکت اوتیس آمریکا در شهر صنعتی ساوه اقدام به برنامه ریزی تاسیس کارخانه کرد.و به عنوان یکی از برندهای معروف آسانسور در ایران شناخته شد.

شرکت های آسانسور معتبر در ایران

شرکت آسانسور ایران امبریا

در سال 1355 شرکت تولیدی ایران امبربا در شهر صنعتی رشت تاسیس شد.این شرکت تولیدات خود را تحت لیسانس اسپانیا به انجام می رساند.و به عنوان یکی دیگر از برندهای معروف آسانسور در ایران شناخته شد.با مراجعه به لینک قیمت هر طبقه سرویس آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

انتخاب شرکت معتبر آسانسور

در حال حاضر شرکت های آسانسور ایرانی در زمینه طراحی ، تولید ، نصب و راه اندازی انواع آسانسورها به فعالیت می پردازند.و اکثریت قطعات آسانسور در داخل کشور و توسط متخصصان و کارشناسان داخلی انجام می پذیرد.انتخاب شرکت معتبر آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.لزوما شرکتی قابل اتکا نیست.برای انتخاب یک شرکت معتبر آسانسوری باید به رزومه آن شرکت ، تعداد پروژه های در دست اجرا و میزان رضایت مشتریان از خدمات انجام شده دقت نمود.

گفتنی است: اینکه چه شرکتی چه خدماتی را ارائه می دهد در انتخاب شرکت ها بسیار مهم است. برخی از آنان تنها تولید کننده و فروشنده قطعات می باشند. و برخی ارائه دهنده کلیه خدمات ار قبیل فروش، نصب، سرویس، تعمیر و نگهداری، بازسازی و دیگر خدمات می باشند.بنابراین انتخاب بهترین برند آسانسور در ایران کار مشکلی است.چرا که هر کدام از شرکت ها در زمینه ای موفق عمل نموده است.

رایا مرجع تخصصی آسانسور

انواع خدمات در شرکت های معتبر آسانسور

  • فروش آسانسور
  • نصب و راه اندازی آسانسور
  • تعمیر و نگهداری
  • بازسازی آسانسور
  • ساخت کابین

نمایندگی فروش  آسانسور در ایران

 

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور دارای پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور ، بالابر و پله برقی به همراه عضویت در سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی است. این مجموعه با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کارآزموده در بخش های مختلف طراحی، نصب، تعمیر و نگهداری، بازسازی انواع آسانسور و تولید بالابرهای هیدرولیک و فروش پله برقی و انواع قطعات آسانسور، همواره در افزایش سطح کیفی خدمات در تلاش است و در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتری، ضمن تسریع در امر سرویس دهی اقدام به ارائه خدمات همه روزه نموده است.

این مجموعه هنگام فروش قطعات برای اطمینان بیشتر مشتریان اصالت و کیفیت قطعات را ضامن می شود. رایا آسانسور بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان انتخاب نموده و آماده همکاری با تمامی شرکت های آسانسوری و غیر که در زمینه آسانسور و فروش قطعات فعالیت می کنند، می باشد.

تخفیف ویژه به همکاران و متخصصین شرکت های معتبر آسانسور و تمام ارگان های دولتی و نظامی و همچنین ارسال یک روزه قطعات به سراسر کشور از ویژگی های بارز این مجموعه است. این مجموعه بهترین برند قطعات آسانسور در ایران را با سطح کیفی بالا به مشتریان ارائه می دهد.

شما می توانید :

قیمت درب آسانسور بیابانی و سایر قطعات آسانسور را از ما استعلام نمایید.

صنعت آسانسور در ایران

جالب است بدانید صنعت آسانسور در ایران از سال ۱۳۳۵ شروع می شود.و در سال ۱۳۴۵ اولین کارگاه درب و کابین آسانسور با الگو گرفتن از شرکت‌های اروپایی راه اندازی می گردد.اولین کارخانه تولید آسانسور به نام شیندلر در سال ۱۳۵۳ در قزوین مورد بهره برداری قرار می گیرد.و از این شرکت به عنوان مادر صنعت آسانسور در کشور یاد می شود.

پس از انقلاب مکانیزم آسانسور سعی در تولید قطعات به صورت داخلی را دنبال می نماید.و خوشبختانه در سال های اخیر اکثر قطعات آسانسور در کشور به صورت داخلی تامین می گردد.و برندهای معروف آسانسور در ایران تشکیل می شوند.با مراجعه به لینک فروش پکیج آسانسور ، قیمت و مشخصات انواع پکیج آسانسور را از ما استعلام نمایید.

نمایندگی فروش آسانسور در ایران

مکانیزم آسانسور کششی

بیشتر آسانسورهای که از آن درکشور استفاده می کنیم.مکانیزم کششی هستند.عملکرد این مدل از آسانسور ها بر اساس نیروی اصطحکاکی است که میان سیم بکسل های متصل به کابین و فلکه کششی موتور تولید می شود.

در واقع آسانسورهای کششی در بالای خود دارای فلکه می باشند که بر روی موتور آسانسور می باشد. و سیم بکسل ها دور آن ها وجود دارند و سیم بکسل ها از سویی به کابین آسانسور و از سویی دیگر به قاب وزنه آسانسور متصل شده اند و با حرکت فلکه موتور در دو جهت حرکت رو به پایین یا بالا انجام می گیرد.برندهای معروف آسانسور در ایران بیشتر آسانسورهای کششی تولید می کنند.یکی از بهترین موتورهای آسانسور داخلی در سیستم آسانسور کششی ، موتور آسانسور بهران لیفت است.

آسانسورهای هیدرولیک

نوع دیگری از آسانسور ، آسانسورهای هیدرولیک هستند.مکانیزم این مدل از آسانسورها با آسانسور های کششی متفاوت است.در آسانسور هیدرولیک جابجایی بوسیله جک بالابر خاصی انجام می گیرد که از نوع جک و موتور هیدرولیک می باشد.

و در این نوع آسانسورها دیگر موتوری در بالای چاه آسانسور وجود نداشته و پشت بام خانه نمای بهتری دارد. البته این آسانسورها فقط برای پنج الی شش ظبقه پاسخگو می باشد.