انواع کابین آسانسور | عکس انواع کابین آسانسور جدید

کابین آسانسور در طرح ها و ابعاد مختلف ساخته می شود.انواع کابین آسانسور شامل کابین آسانسور تمام استیل ، کابین آسانسور نیمه استیل ، کابین ام دی اف ، کابین فرمیکا و کابین آسانسور پاناروما است.هر کدام از این کابین ها ویژگی های خاص خود را دارند.مجموعه رایا آسانسور با ساخت انواع مختلف کابین ، این محصول را با توجه سلیقه مشتریان به سراسر کشور عرضه می نماید.

انواع کابین آسانسور

کابین های آسانسور در انواع مختلفی ساخته می شوند.

و نسبت به ابعاد چاهک آسانسور ابعاد آن طراحی می شود.

انواع کابین آسانسور شامل کابین های تمام استیل ، نیمه استیل ، کابین ام دی اف ، کابین شیشه ای و کابین فرمیکا است.طرح های کابین با توجه به سلیقه مشتریان طراحی می شود .و به سراسر کشور ارسال می گردد.

باید به این نکته توجه نمود کابین یکی از مهم ترین قطعات آسانسور است که در مرحله مکانیکال مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.در واقع این قطعه جزء 5 قطعه مهم آسانسور است که در بهای پکیج آسانسور تاثیرگذار است.

انواع کابین آسانسور مشخصات

کابین آسانسور شامل انواع مختلفی است .

که بسته به نوع کاربری ، ظرفیت ، ابعاد ، ماهیت و سلیقه مشتریان طراحی می گردد.

باید به این نکته توجه نمود :

بدنه کابین جزء اجزا اصلی هر کابین محسوب می گرددو هر کابینی که ساخته می شود بایستی از ورقه های فولاد مرغوب در ساخت آن استفاده گردد.واحد ساخت کابین آسانسور مجموعه رایا ضخامت دیواره های کابین را ۱/۵ سانتی متر و ضخامت کف و سقف را ۲ سانتی متر در نظر می گیرد.که این امر جهت ایمنی بیشتر افراد استفاده کننده است.

در کابین از یک چارچوب فلزی به نام یوک استفاده می گردد که که کل کابین را دربر می گیرد.در انواع کابین آسانسور به یوک قاب نگهدارنده کابین نیز گفته می شود.

انواع کابین آسانسور

کابین آسانسور تمام استیل

یکی از بهترین و محبوب ترین کابین های آسانسور در کشور کابین تمام استیل است.

باید به این نکته توجه نمود در کابین تمام استیل دیواره‌ها تمام نوار ها تمام ورق ها در کابینت از جنس استیل می باشد. و تماماً با سقف و زوار ها برابر است.در کف این نوع کابین از کفپوش سنگ استفاده می گردد.

باید دانست :

کابین استیل خود دارای مدل های مختلفی است که بسته به سلیقه مشتریان طرح آن انتخاب می گردد.برخی از انواع کابین آسانسور استیل شامل کابین  استیل خشدار ، دودی طلایی ، خشدار میرور ، تایل ، گندمی میرور ، گندمی طلایی و سایر موارداست.

انواع کابین آسانسور

کابین آسانسور نیمه استیل

این نوع از کابین از متریال استیل و ام دی اف ساخته می شود.

و نسبت به کابین تمام استیل دارای قیمت کمتری است.

تلفیق ام دی اف و استیل باعث زیبایی این نوع کابین می گردد .

یکی از انواع کابین آسانسور نیمه استیل پر طرفدار طرح ام دی اف هایگلاس با ترکیب استیل طلایی است.

باید به این نکته توجه نمود:

به دلیل قیمت مناسب ، این محصول در بسیاری از پروژه های انبوه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کابین آسانسور ام دی اف

این طرح یکی از ساده ترین مدل های کابین آسانسور است.

که از طرح ام دی اف برای پوشاندن دیواره‌ها استفاده می گردد.

این مدل علیرغم سادگی با توجه به قیمت مناسب در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کابین ام دی اف نیز دارای طرح های مختلفی است که بسته به سلیقه مستریان و ظرفیت آسانسور در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع کابین آسانسور

کابین آسانسور فرمیکا

ساده ترین و در عین حال ارزان ترین کابین ، کابین آسانسور فرمیکا است.

در انواع کابین آسانسور فرمیکا به جای ام دی اف از فرم ها استفاده می شود.این نوع از کابین از نظر ظاهری شباهت های زیادی با کابینت ام دی اف دارد.البته در سال های اخیر از این نوع کابین کمتر در پروژه های نصب وراه اندازی استفاده می شود.

چرا که این مدل نسبت به سایر کابین ها از زیبایی کمتری برخوردار است.باید دانست در ساخت کابین ، سلیقه مشتریان در اولویت قرار می گیرد و معمولا ساخت یک کابین 10 روز کاری زمان نیاز دارد.

شما می توانید با استفاده از جدول انتخاب موتور آسانسور انتخابی درست و مقرون به صرفه از این قطعه کلیدی از آسانسور داشته باشید.

کابین آسانسور پاناروما

این نوع از کابین ، با نام پاناروما یا شیشه ای شناخته می شود.

به دلیل این که بدنه این کابین تماما از شیشه ساخته می شود.

باید به این نکته توجه نمود:

لمینیت نام جنسی است که در ساخت کابین آسانسور شیشه ای بکار می رود.

علیرغم این که بسیاری از افراد بر این باورند :

که شیشه مقاومت چندانی ندارد شیشه لمینیت در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

و در تحمل فشار از قدرت بالایی برخوردار است.

باید دانست :

چیزی که مانع از ریزش شیشه هنگام شکسته شدن می شود.

نوعی تلق VPB می باشد که در ساخت این نوع شیشه استفاده می شود.

در انواع کابین آسانسور از این محصول در ساختمان های ویلایی یا مجتمع هایی که قصد ساخت آسانسور در قسمت بیرونی ساختمان را دارند استفاده می گردد.باید دانست شرکت های بزرگ آسانسوری برای جذابیت بیشتر این کابین را به مشتریان پیشنهاد می کنند.

با مراجعه به لینک فروش اینترنتی موتور آسانسور با انواع موتور آسانسور ، مشخصات و نحوه خرید هر موتور بیشتر آشنا شوید.

واحد ساخت انواع کابین آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات آسانسور و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای به انجام می رساند. این مجموعه با به کار گیری پرسنل متخصص و استفاده از دانش روز آسانسور ، در زمینه کلیه خدمات آسانسور ، نقش اساسی را ایفا می نماید.

این مجموعه با ساخت کابین های استیل ، ام دی اف و فرمیکا توانسته است رضایتمندی مطلوبی در این زمینه کسب نماید.مجموعه رایا این قطعه اصلی در آسانسور را به سراسر کشور ارسال می نماید.

یکی از خدمات مجموعه رایا تعمیر درب آسانسور است.

و این مجموعه این قطعه را با تخفیف از روی لیست قیمت به فروش می رساند.

کابین آسانسور بر حسب ظرفیت

ظرفیت کابین در آسانسور براساس نوع کاربری ، مکان پروژه ، نوع آسانسور و ابعاد چاهک آسانسور تعیین می شود.کابین های آسانسور که برای جابه جایی مسافران مورد استفاده قرار می گیرد به صورت ۴ نفره ، ۵ نفره ، ۶ نفره ، ۸نفره و سایر موارد به تولید می رسد.

کابین هایی که برای حمل بار از آن استفاده می شود به صورت ۱۰ نفره ، ۱۳ نفره ، ۲۱ نفره و سایر موارد تولید می شود.متداول ترین کابین های آسانسور به صورت کابین آسانسور ۶ نفره و ۴ نفره است.در انواع کابین آسانسور کابین های تمام استیل بیشترین استفاده را در ساختمان های مسکونی به خود اختصاص می دهند.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش کابین آسانسور از قیمت ، مشخصات فنی و انواع کابین ، اطلاعات لازم را کشب نمایید.

قیمت انواع کابین آسانسور

قیمت کابین آسانسور

قیمت کابین در هر آسانسور براساس ابعاد ، ظرفیت ، نوع تزیینات ، ورق مورد استفاده ، مدل و نوع آسانسور تعیین می شود.معمولا کابین های تمام استیل قیمت بیشتری نسبت به کابین های ام دی اف دارند.و کابین های پاناروما نیز با توجه به قیمت بالای شیشه های لمینت از قیمت بالاتری نسبت به کابین های تمام استیل برخوردار هستند.انتخاب با شماست.شما می توانید کابین دلخواه خود را انتخاب نمایید.