هزینه سرویس ماهیانه آسانسور
هزینه سرویس ماهیانه آسانسور | نرخ سرویس و نگهداری آسانسور

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور برای مدیران ساختمان و افراد استفاده کننده از آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.این هزینه براساس چندین معیار تعیین می شود.شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور این هزینه را براساس نرخ مصوب سندیکا یا به صورت توافقی به مدیران ساختمان اعلام می نمایند.و در قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور منعقد می نمایند.

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور

سرویس آسانسور یک بازرسی کلی از قطعات مورد استفاده در آسانسور است.که در یک بازه مشخص بایستی انجام گیرد.باید به این نکته توجه نمود هزینه سرویس ماهیانه آسانسور براساس تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع درب ، نوع موتور و سایر موارد تعیین می گردد.سندیکای آسانسور هر ساله نرخی را به ازای هر طبقه در آسانسور اعلام می نماید.

و در اختیار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می دهد.باید دانست سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است.و آسانسور در هر ساختمان حداقل بایستی ماهی یکبار مورد بازرسی و بازبینی قرار گیرد.و مکانیزم آن بررسی گردد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور توضیحات:

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور براساس مشخصه هایی تعیین می گردد.

و بیمه مسئولیت آسانسور در صورتی به ساختمان تعلق می گیرد.

که با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد منعقد نموده باشد.

برخی از شرکت ها این هزینه را براساس قرارداد سالیانه به صورت یکجا از قبل دریافت می نمایند و برخی به صورت ماهیانه مبلغ سرویس را توافق می نمایند.باید به این نکته توجه نمود هزینه ماهیانه سرویس صرفا برای سرویس ونگهداری آسانسور اخذ می گردد.

و زمانی که در یک آسانسور خرابی بوجود آید

و نیاز به قطعه خاصی باشد هزینه قطعه بر عهده مدیران ساختمان است.

سرویس آسانسور غرب تهران

سرویس و تعمیر آسانسور ازجمله خدماتی است که  نحوه اجراو نحوه ی ارایه آن در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بسیار متفاوت است. معمولا درساختمان هایی که تعدادتوقف بالایی دارند و واحدهای اداری و مجتمع‌های مسکونی، قراردادهایی به صورت بلندمدت با شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقدمی‌کنند.این قراردادها شرکت نگهداری را موظف‌می‌کند که باتوجه قراردادمنعقدشده به سرکشی و سرویس بخش‌های مختلف آسانسور بپردازد.

شرکت رایا آسانسور با 25سال سابقه درخشان در زمینه آسانسور برآن بوده تا سرویس آسانسور درغرب تهران وسایرنقاط این استان رابابهره گیری ازپرسنل مجرب به نحومطلوب به انجام برساند.

 

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور

نرخ سرویس آسانسور

نرخ سرویس آسانسور دارای اهمیت است.

این هزینه که معمولا به صورت ماهیانه دریافت می گردد.

باعث می شود از بسیاری از خرابی های بی مورد در آسانسور پیشگیری شود.

معمولا تعمیرات در آسانسور به دو دسته تعمیرات جزئی و تعمیرات اساسی تقسیم می گردد.در تعمیرات جزئی هزینه قطعه بر عهده مدیران ساختمان است.اما اجرت نصب بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور است.

در تعمیرات اساسی هزینه قطعه و اجرت نصب هر دو بر عهده مدیران ساختمان است.باید به این نکته توجه نمود به منظور داشتن یک برنامه منظم در خصوص نگهداری از آسانسور، قراردادی بین مدیر ساختمان (کارفرما) و شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور (پیمانکار) منعقد می گردد.

در این قرارداد هزینه سرویس ماهیانه آسانسور ، تاریخ شروع و پایان قرارداد ، اطلاعات فنی مربوط به آسانسور ، تعهدات و شرایط پیمانکار ، تعهدات کارما و سایر موارد قید می گردد.رایا آسانسور با آموزش عیب یابی آسانسور به پرسنل در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداشته است.

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور

زمان سرویس آسانسور 

بهتر است سرویس آسانسور در یک بازه زمانی مشخص انجام گردد.

سرویس آسانسور در هر ماه یک نوبت انجام می شود.

باید به این نکته توجه نمود :

اگر آسانسور دارای تردد و ترافیک بالایی باشد، نیاز به دو نوبت سرویس در ماه دارد.معمولا در واحدهای اداری و تجاری نیاز به دو نوبت سرویس در هر ماه است.باید دانست زمانی که سرویس در دو نوبت انجام گیرد 60 درصد به هزینه سرویس ماهیانه آسانسور افزوده می گردد. باید دانست که شرکت سرویس و نگهداری آسانسور در این قرارداد ها هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات قطعات معیوب ندارد.

و صرفا بازبینی و سرویس بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور است.معمولا سندیکای آسانسور هر ساله مبلغی را بر هر توقف در آسانسور در نظر می گیرد.و در اختیار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می دهد.برای تعمیر آسانسور غرب تهران و سایر مناطق با ما تماس بگیرید.

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور تهران

عضویت در سندیکای آسانسور

مدیران ساختمان باید به این نکته توجه داشته باشند :

که با شرکتی قرارداد سرویس و نگهداری ماهیانه عقد نمایند.

که در عضویت سندیکای آسانسور باشد.

با توجه به افزایش قیمت برخی از قطعات آسانسور به صورت سالانه ، هزینه سرویس ماهیانه آسانسور توسط سندیکا هر ساله افزایش می یابد.این هزینه بین واحدهای ساختمان سرشکن می گردد.

باید توجه داشت که هر چقدر هم که هزینه سرویس آسانسور بالا رود، نباید نسبت به آن بی توجه بود. البته در حال حاضر نرخی که از مدیران ساختمان دریافت می گردد از مبلغ تعیین شده در سندیکا به مراتب کمتر است.

بهتر این است:

که سرویس های دوره ای یا ماهانه آسانسور به صورت منظم انجام شود تا شاهد فرسودگی و تعمیرات پی در پی آن، و البته پرداخت هزینه های هنگفت نباشیم.مجموعه رایا آسانسور در کنار انواع خدمات آسانسور تعمیر آسانسور در تهران را رهگیری می نماید.

سرویس و نگهداری آسانسور چک لیست

معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور براساس یک چک لیست اقدام به سرویس آسانسور می نمایند.این شرکت ها موظفند چک لیستی در خصوص بازبینی جزئی قطعات آسانسور به صورت یک برنامه منظم در اختیار سرویس کاران خود قرار دهند.

و سرویسکاران پس از بازبینی قطعات آسانسور نقاط ضعف مکانیزم آسانسور را در این چک لیست ها یادداشت کرده و در اختیار مدیران ساختمان قرار دهند.در این چک لیست قطعات اصلی و جزئی آسانسور ثبت شده و سرویسکار طبق این برنامه آسانسور را چکاپ می کند.

باید به این نکته توجه نمود :

با وجود این چک لیست، سرویسکار تمامی قطعات را بازرسی نموده و مشکلات آن ها را برطرف می نماید.

و در زمانی که آسانسور نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.

از قبل در این چک لیست ها نقاط ضعف آسانسور مشخص گردیده است.

   بعد از بررسی هر کدام از بخش ها و قطعات آسانسور در چک لیست جلوی قطعات بازرسی شده علامتی به منظور سلامت آن ها توسط سرویسکار زده می شود. این باعث می شود تا سرویسکار در هزینه سرویس ماهیانه آسانسور هیچ قطعه ای را فراموش نکرده و از قلم نیندازد. سرویسکار در پایان سرویس این چک لیست را به مدیر ساختمان تحویل می دهد.

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور

خدمات آسانسور مجموعه رایا

مجموعه رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است.

که با تمام تجهیزات در تهران آمادگی ارائه خدمات آسانسور در اسرع وقت را دارد.

این مجموعه با داشتن فروشگاه قطعات آسانسور می تواند به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد .

شما می توانید:

جهت استعلام هزینه سرویس ماهیانه آسانسور با ما تماس بگیرید.

و با خدمات ما آشنا گردید.

این خدمات شامل :

  • سرویس و نگهداری آسانسور 
  • تعمیر آسانسور
  • بازسازی آسانسور 
  • نصب آسانسور
  • فروش قطعات آسانسور

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور براساس تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع آسانسور ، تراکم ترافیک ، نوع موتور ، نوع درب و سایر آیتم ها تعیین می شود.بر این اساس تعرفه قرارداد سرویس و نگهداری و تعمیر یک ساله آسانسور توسط سندیکا که یک مرجع رسمی است، تعیین می شود .باید به این نکته توجه نمود :نرخ نامه تعیین تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور یک چهارچوب رسمی است. که در کارشناسی های رسمی استفاده می شود. و قرار داد بر اساس این تعرفه برای سرویس آسانسور الزامی ندارد.و هزینه سرویس ماهیانه آسانسور را می توان به صورت توافقی بین مدیران ساختمان و شرکت سرویس و نگهداری اسانسور منعقد نمود.

وظایف سرویسکار آسانسور

سرویسکار با توجه به چک لیست، کلیه بخش ها و قطعات اصلی و جزئی آسانسور را مورد بررسی و چکاپ قرار می دهد. معمولا در چک لیست، سرویس و نگهداری آسانسور در ۵ مرحله صورت می گیرد. یک سرویسکار باتجربه تمامی مراحل را با دقت کامل و پیروی از استاندارد ها و حفظ امنیت آسانسور انجام می دهد. در مرحله اول بازدید از موتورخانه و کلیه قطعات و بخشهای مختلف موتورخانه انجام می شود.در مرحله دوم بازدید از چاه آسانسور صورت می گیرد. سرویسکار در مرحله سوم به بررسی وضعیت کابین آسانسور و قاب وزنه می پردازد.

مرحله چهارم کنترل وضعیت درب کابین است. و در مرحله پنجم سرویسکار عملکرد درب طبقات و تجهیزات جانبی آن ها را بررسی می نماید.