نمایندگی موتور آسانسور سیکور
نمایندگی موتور آسانسور سیکور | فروش انواع موتور آسانسور

موتور آسانسور سیکور یا همان الکمپ چندین سال است که در کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور ساخت کشور ایتالیا بوده و به عنوان یکی از بهترین موتور گیربکس های وارداتی در بازار به فروش می رسد. این موتور دارای نمایندگی های بسیاری است. مجموعه رایا آسانسور نمایندگی موتور آسانسور سیکور را در اختیار داشته و کلیه محصولات شرکت سیکور را به صورت مستقیم وارد کشور نموده و با بهترین قیمت به فروش می رساند.

نمایندگی موتور آسانسور سیکور

موتور آسانسور سیکور (الکمپ) از برترین موتور های ساخته شده در ایتالیا است که با کیفیت بالا روانه بازار شده است. موتور گیربکس سیکور در چندین کشور دارای نمایندگی است. در کشور ما نیز این محصول ایتالیایی دارای نمایندگی های متعددی است.

موتور آسانسور سیکور نقش پر رنگی در صنعت آسانسور کشور داشته است.

این موتور در بیشتر پروژه های انبوه سازی و مهم بکار برده می شود.

نمایندگی رایا آسانسور از واردکننده های بزرگ موتور آسانسور سیکور است.

رایا نمایندگی معتبر موتور آسانسور سیکور در کشور است. چرا که با استقبال بینظیر مشتریان نسبت به خرید موتور آسانسور سیکور در چندین سال اخیر روبرو شده است.

قیمت روز موتور آسانسور سیکور را تنها از این نمایندگی جویا شوید.

نمایندگی موتور آسانسور سیکور ،توضیحات

رایا آسانسور یکی از بزرگترین نمایندگی های موتور آسانسور سیکور در ایران است.

این نمایندگی بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی داشته و چندین سال است که با پشتیبانی قوی از شرکت ها معتبر تولید کننده موتور آسانسور، محصولات آنان را بدون واسطه و به صورت مستقیم وارد کشور می نماید.

تلاش رایا آسانسور بر این است که بهترین قطعات آسانسور از جمله انواع موتور آسانسور را برای برطرف نمودن نیاز بازار و نیز پاسخگویی به درخواست مشتریان به سراسر کشور توزیع نماید.

البته با حفظ کیفیت و ارائه قیمت مناسب.

موتور آسانسور سیکور از نمونه این قطعات است.

این موتور با بهترین قیمت و به همراه گارانتی معتبر شرکت سیکور توسط نمایندگی رایا آسانسور در اختیار مشتریان قرار داده می شود. هدف اصلی رایا آسانسور ارائه خدمات و قطعات با کیفیت با قیمت مناسب و ایجاد بازار رقابتی در صنعت آسانسور می باشد.

نمایندگی موتور آسانسور سیکور

موتور آسانسور سیکور

موتور آسانسور سیکور ایتالیا بیشتر با نام موتور الکمپ در ایران مطرح است. این محصول یکی از برترین موتور گیربکس های آسانسور در سطح جهانی است. راندمان بالا و کیفیت مطلوب این موتور آسانسور سبب استفاده آن در پروژه های مختلف اداری، تجاری و مسکونی شده است. موتور سیکور در مدل های متنوعی ساخته شده است. 

  • مدل MR14
  • مدل MR13
  • مدل MR12 
  • مدل SH140 
  • مدل SH130 
  • مدل RE16 

نمایندگی موتور آسانسور سیکور رایا برای تک تک این موتور ها قیمت مناسبی در نظر گرفته است. 

موتور سیکور با توان های 5/5، 6/1، 7/5، 11، 13/2 کیلووات و به صورت تک سرعته و دوسرعته (3VF و AC2) با ظرفیت های 4 تا 13 نفره و سرعت یک متر برثانیه طراحی و به تولید انبوه رسیده است. 

جالب است بدانید که آموزش تعمیر موتور آسانسور در نماینگی رایا به صورت تخصصی صورت می گیرد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور سیکور

ویژگی های موتور سیکور ایتالیا

به دلیل ویژگی های خاص این موتور استفاده از آن در کشور ما بسیار است. زیرا هنوز رد پای این موتور باکیفیت هنوز هم در بسیاری از پروژه های مهم دیده می شود.

از ویژگی های بارز آن می توان به ابعاد جم و جور و وزن کم آن اشاره نمود.

این ویژگی سبب حمل و نقل آسان و نصب این موتور در دو جهت افقی و عمودی شده است.

مصرف کم انرژی و دائمی بودن روغن موتور نیز این محصول را بهینه و دوستدار محیط زیست نموده است. مطابقت با شرایط آب و هوایی مختلف و مقاوم بودن بدنه و فلکه آن از دیگر ویزگی های این موتور گیربکس ایتالیایی است.

نا گفته نماند که این موتور در مقایسه با دیگر موتورگیربکس های ساخت ایتالیا دارای قیمت مناسبی است. 

نمایندگی موتور آسانسور سیکور رایا با ارائه جدول انتخاب موتور آسانسور به متقاضیان امکان انتخاب موتور دلخواه را می دهد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور سیکور

نمایندگی موتور گیربکس آسانسور سیکور

بهترین و معتبرترین برند های موتور آسانسور متعلق به کشور ایتالیا است.

این کشور میزبان شرکت های بزرگ تولید کننده انواع موتور آسانسور است.

یکی از نمایندگی های معتبر و فعال موتور آسانسور سیکور ایتالیا در ایران نمایندگی رایا آسانسور است که توانسته بیشترین سهم فروش از این موتور آسانسور را به خود اختصاص دهد.

رایا علاوه بر قیمت مناسبی که برای این موتور تعیین نموده است،

خدمات پس از فروش مناسبی هم برای آن در نظر گرفته است.

رایا آسانسور با بهره گیری از تكنولوژي روز دنيا و بهره گيري از پرسنل متخصص و با تجربه عالی در ارائه کلیه خدمات آسانسور پیشگام بوده و در مدت فعالیت خود جهت پیشرفت و ترقی صنعت آسانسور کشور گام های بلندی برداشته است.

توجه داشته باشید که در نمایندگی رایا قیمت آسانسور 99 به صورت روزانه اعلام می شود.

خدمات پس از فروش رایا

رایا آسانسور با تکیه بر تکنسین های مجرب در بخش های فروش ، نصب ، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور با حفظ ایمنی گام های بلندی در عرصه صنعت آسانسور برداشته است. شرکت آسانسور رایا با نصب ماهرانه و حرفه ای آسانسور آرامش خاطر خاصی را برای مشتریان و استفاده کنندگان به ارمغان می آورد.

رایا خدمات پس از فروش مناسبی برای انواع موتور آسانسور در نظر گرفته است. نمایندگی موتور آسانسور سیکور رایا پس از فروش موتور سیکور خدماتی همچون سرویس و نگهداری، تعمیرات موتور گیربکس، تعویض فلکه اصلی موتور و …. را برای این موتور کاملا تخصصی و به موقع انجام می دهد.

  • ارائه مشاوره رایگان
  • رعایت حقوق مشتریان
  • ارائه قیمت مناسب و منطقی
  • ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور
  • ارائه خدمات همه روزه
  • رعایت نکات ایمنی در خدمات رسانی

همگی از ویژگی های این مجموعه پرتلاش می باشد.

نمایندگی رایا آسانسور به عنوان یک شرکت تعمیر ونگهداری آسانسور شرق تهران و سایر مناطق ، آمادگی لازم برای تعمیرات آسانسور در تهران را دارا می باشد.

این نمایندگی با اعزام سرویسکار متخصص و یا تعمیرکار باتجربه و زبده به محل مورد نظر با رعایت نکات ایمنی و استاندارد ها، اقدام به رفع نقص احتمالی آسانسور و قطعات آن از جمله موتور آسانسور می کند. 

قیمت موتور گیربکس سیکور

موتور اصلی ترین قطعه در آسانسور است. قیمت این قطعه در محاسبه قیمت آسانسور نقش بسزایی دارد. موتور از جمله قطعاتی است که قیمتشان مدام در حال نوسان و تغییر است.

در حقیقت قیمت اکثر قطعات آسانسور وابسته به نرخ ارز می باشد.

کوچکترین تغییر در بهای ارز سبب تغییر در قیمت موتور و در نهایت تغییر در قیمت پکیج آسانسور خواهد شد.

موتور بدون گیربکس سیکور ایتالیا

یکی از بهترین موتور های بدون گیربکس وارداتی به کشور موتور گیرلس سیکور ایتالیا است.این موتور آسانسور با توان و ظرفیت های مختلف طراحی می شود.و نسبت به نوع ساختمان ، تعداد توقف و ظرفیت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

بازدهی مکانیکی بالاتر نسبت به سیستم کششی گیربکسی ، ابعاد کوچک و جمع و جور ، قابلیت نصب در ساختمان های بدون موتور خانه و با موتورخانه با فضای اندک و راندمان بالا از ویژگی های این موتور بدون گیربکس است.از نکاتی که در مورد این موتور آسانسور حائز اهمیت است.نیاز کمتر آن به هزینه های تعمیر و نگهداری است.

کیفیت موتور آسانسور سیکور ایتالیا

یکی از موتور های گیربکس با کیفیت و راندمان بالا موتورگیربکس آسانسور سیکور است.این موتور با قابلیت نصب در پروژه های مهم اداری ، تجاری و مسکونی ،از جمله موتورهای گیربکس پرکاربرد و کارا محسوب می گردد و از جمله موتور هایی است که نیازی به تزریق روغن گیربکس ندارد.مجموعه رایا آسانسور به عنوان نمایندگی موتور آسانسور سیکور این محصول را با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.