نرخ نامه سرویس آسانسور
نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 | نرخ مصوب سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری برای هر آسانسور لازم و ضروری است.بدین منظور هر ساله سندیکای آسانسور نرخی را برای انجام این کار تعیین می نماید.نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 براساس مواردی مشخص می گردد.و شرکت های خدمات دهنده آسانسور را موظف می کند نسبت به این نرخ نامه یا به صورت توافقی قرارداد هایی برای هر ساختمان دارای آسانسور منعقد نمایند.در این راستا مجموعه رایا آسانسور به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور ، با توجه به موارد یاد شده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور را رهگیری می نماید.

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 براساس معیارها و مشخصاتی تعیین می گردد.

و شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور ملزم می کند:

تا با استفاده از این نرخ در انجام خدمات آسانسور به فعالیت بپردازند.باید به این نکته توجه نمود نرخ ارائه شده از سوی سندیکای آسانسور با توجه به تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع آسانسور ، میزان ترافیک آسانسور و سایر موارد تعیین شده است.

باید دانست :

آسانسور حداقل بایستی ماهی یکبار مورد بازبینی و سرویس قرار گیرد.نقاط ضعف آن شناسایی شده و به موقع مرتفع گردد.بر این اساس شرکت ها قراردادهایی به صورت سالیانه برای هر ساختمان منعقد می نمایند.و نسبت به بندهای موجود در قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور را به انجام می رسانند.

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 توضیحات

در هر ساختمان ، آسانسور نیاز به بازبینی ، بازرسی و کنترل دارد.

در واقع این بازبینی و کنترل با نام سرویس آسانسور شناخته می شود.

برای سرویس آسانسور نرخی در نظر گرفته شده است که هرساله از سوی سندیکای آسانسور تعیین می گردد.بر این اساس نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 با توجه به معیار و ضوابط مشخص تعیین می گردد.

باید به این نکته توجه نمود :

آسانسورها در انواع مختلفی نصب و راه اندازی می گردند.که مکانیزم هریک با هم متفاوت است.

در نتیجه نحوه سرویس و نگهداری آن ها نیز متفاوت است.

و مستلزم دانش فنی و سال ها تجربه عملیاتی در زمینه آسانسور است.

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99

معیارهای سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور براساس معیارها و ضوابط مشخص انجام می گیرد.

و با توجه به نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 هزینه آن دریافت می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

نوع آسانسور ، ظرفیت آن ، تعداد توقف ، تراکم ترافیک و سایر موارد در تعیین هزینه سرویس آسانسور نقش اساسی ایفا می نمایند.بر این اساس شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قراردادهایی برای تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد می‌کنند.

و نسبت به آن خدمات آسانسور را رهگیری می نمایند.

این قراردادها به صورت سالیانه بوده و شرکت خدمات دهنده آسانسور را ملزم می کند حداقل ماهی یکبار سرویس آسانسور را انجام دهد.باید دانست شرکت آسانسوری بایستی به‌صورت دوره‌ای و در زمان‌بندی‌های ذکرشده در قرارداد نسبت‌به بازدید و سرویس بخش‌های مختلف آسانسور اقدام کند.

و مدیر ساختمان تعهد می کند نسبت به بندهای موجود در قرارداد اقدامات لازم را انجام دهد.در بسیاری از موارد قراردادها به صورت توافقی بوده و شرکت ها می توانند نرخی توافقی را برای سرویس آسانسور مد نظر قرار دهند.البته بایستی طبق ضوابط مشخص شده در نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 این قراردادها منعقد گردد.

باید دانست:

یکی از قطعاتی که در آسانسور دچار خرابی می گردد درب آسانسور است.

و تعمیر درب آسانسور دارای اهمیت فراوانی است.

و نسبت به تجربه تعمیرکار یا سرویسکار آسانسور انجام می پذیرد.

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99

ضوابط نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 

سندیکای آسانسور براساس ضوابط و معیارهای مشخص نرخ نامه را تعیین می کند.

برخی از ضوابط نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 در زیر مشخص گردیده است.

در نرخ نامه ساختمان های پرترافیک و پرتردد دارای نرخ مجزا برای سرویس و نگهداری آسانسور هستند.به طوری که ساختمان های اداری ، تجاری و ساختمان های دولتی هزینه آن ها با ساختمان های مسکونی متفاوت است.

باید به این نکته توجه نمود:

در صورتی که آسانسور به قطعه ای نیاز داشته باشد.

هزینه آن قطعه بر عهده مدیر ساختمان است.

و صرفا شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور بایستی عضو سندیکا باشد.

و نسبت به قرارداد منعقد شده سرویس و نگهداری آسانسور را انجام دهد.به طور معمول نرخ سرویس آسانسور براساس ظرفیت آسانسور و تعداد توقف محاسبه می گردد.

و حداقل ایستگاه برای قرارداد سرویس ۵ توقف در نظر گرفته شده است.

شرکت های خدمات دهنده آسانسور می توانند نرخ سرویس آسانسور را به صورت ماهیانه و یا به صورت سالیانه دریافت نمایند.و قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور را به صورت سالیانه منعقد نمایند.

مجموعه رایا علاوه بر خدمات آسانسور قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس را به مشتریان ارائه می نماید.

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99

همانطور که گفته شد:

نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 با توجه به مبانی مشخص تعیین می گردد.باید به این نکته توجه نمود سرویس آسانسور بایستی به طور دقیق و منظم انجام گیرد.

و شرکت های خدمات دهنده آسانسور علاوه برداشتن سرویسکاران مجرب بایستی تعمیرکاران متخصص را نیز داشته باشند.تا بتوانند در مواقع نیاز پشتیبانی فنی از سرویس آسانسور را به انجام رسانند.ضمن این که با توجه به نرخ نامه سندیکای آسانسور  هزینه سرویس ماهیانه آسانسور را دریافت نمایند.

نرخ تعمیر و نگهداری آسانسور در جهان

درکشور ما خوشبختانه نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 و به طور کلی هزینه آسانسور دارای کمترین تعرفه است.هرچند متاسفانه کیفیت نصب و راه اندازی آسانسور در کشور نسبت به کشورهای پیشرفته به مراتب پایین تر است.

معمولا در کشورهای پیشرفته هزینه هر بار سرویس آسانسور بین 250 تا 300 دلار است.

البته تعداد دفعات سرویس آسانسور نسبت به کشور ما کمتر است.

با مراجعه به لینک چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور شما عزیزان می توانید:

در این خصوص اطلاعاتی کسب نمایید.

خدمات مجموعه رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با توجه به نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 و مناطق تحت پوشش این مجموعه به انجام خدمات آسانسور  می پردازد.

این مجموعه با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه خدمات صفرتاصد آسانسور را به انجام می رساند.

همواره کیفیت بالای خدمت‌رسانی به مشتریان از موارد اصلی مورد توجه مدیران رایا آسانسور بوده است. به همین منظور خدمات سرویس و نگهداری رایا برای ایجاد تجربه رضایت‌بخش برای مشتریان با نظارت و پشتیبانی دائم صورت می‌گیرد.

تیم پشتیبانی رایا آسانسور بر عملکرد تکنسین‌ها نظارت کامل داشته، علت خرابی آسانسور را پیگیری نموده و همچنین با مشتریان در ارتباط بوده و از نیازهای آن‌ها مطلع می‌باشد.

مجموعه رایا دارای واحدهای مختلف از جمله واحد تعمیر و نگهداری آسانسور ، واحد فروش آسانسور ، واحد ساخت کابین آسانسور و سایر واحدهای ارائه خدمات آسانسور است.

شما می توانید:

قیمت سرویس ونگهداری آسانسور را از ما استعلام نمایید.

قیمت سرویس ماهیانه آسانسور

به طور کلی قیمت سرویس ماهیانه آسانسور براساس تعداد توقف و ظرفیت آسانسور انجام می گیرد.اما آیتم هایی مانند تراکم ترافیک ، نوع درب ، نوع آسانسور و نوع موتور نیز بسیار حائز اهمیت است.که در نرخ نامه سندیکای آسانسور 99 به این موارد توجه می شود.

سندیکای آسانسور هر ساله نرخی را به ازای هر طبقه در آسانسور اعلام می نماید.و در اختیار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می دهد.باید دانست سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است.و آسانسور در هر ساختمان حداقل بایستی ماهی یکبار مورد بازرسی و بازبینی قرار گیرد.و مکانیزم آن بررسی گردد.

 

قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور جزء مهم ترین خدمات آسانسور محسوب می گردد.در این خدمت قراردادی به صورت سالیانه برای هر ساختمان در نظر گرفته می شود.و سرویس آسانسور به صورت حداقل ماهی یکبار به انجام می رسد.در سرویس آسانسور بازدید و بازرسی کلی از قطعات نصب شده در آسانسور بوجود می آید.به طوری که نقاط ضعف سیستم برطرف گردد.باید به این نکته توجه نمود بطور کلی هیچ سیستم یا مکانیزم مکانیکال و الکتریکال وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید.بنابراین سرویس و نگهداری آسانسور بایستی جدی گرفته شود.و یک شرکت خدمات دهنده آسانسور این مسئولیت را برعهده بگیرد.