قیمت آسانسور تک فاز
قیمت آسانسور تک فاز |لیست قیمت انواع مختلف آسانسور |

قیمت آسانسور در سال های اخیر با افزایش روبه رو بوده است.قیمت آسانسور تک فاز نسبت به آسانسور سه تفاوت های چندانی ندارد.و آن هم با یک روند صعودی در جریان است.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور قیمت انواع آسانسور را در اختیار استفاده کنندگان از آسانسور در سراسر کشور قرار می دهد.

قیمت آسانسور تک فاز

برخی از سازندگان ساختمان در پروژه نصب و راه اندازی آسانسور از برق تک فاز استفاده می نمایند.قیمت آسانسور تک فاز تقریبا مشابه آسانسور سه فاز است.

باید به این نکته توجه نمود:

تنها تفاوت قطعات مورد استفاده در آسانسور با برق تک فاز نسبت به سه فاز در تابلو فرمان آسانسور است.باید دانست موتور آسانسور و دیگر قطعات هم با برق تک فاز و هم با برق سه فاز می توانند در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرند.

پس بایستی در زمان خرید قطعات آسانسور به شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور استفاده از برق تک فاز را اطلاع داد.تا تابلو فرمان مورد استفاده را براساس برق تک فاز نصب نماید.

قیمت آسانسور تک فاز شرح

قیمت اسانسور در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است.

قیمت آسانسور تک فاز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

همانطور که گفته شد:

تفاوت اصلی نصب آسانسور تک فاز با سه فاز در تابلو فرمان آسانسور است.

یکی از تابلو فرمان هایی که در این پروزه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز تک فاز با درایو ال ایکس است.این تابلو فرمان به صورت 7.5 کیلووات بوده و تا ساختمان های حداکثر7 ایستگاه را پاسخگو است.

البته در صورتی که موتور آسانسور مورد استفاده در نصب اسانسور 5.5 یا 6.1 کیلووات باشد.و آسانسور به صورت 4 تا 6 نفره نصب و راه اندازی گردد.

قیمت آسانسور تک فاز

راهکارهای استفاده از برق تک فاز

خوشبختانه در کشور آسانسورها با برق تک فاز نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

تا مصرف کمتری از انرژی برق را به خود اختصاص دهند.

در این خصوص می توان از دو راهکار برای این موضوع استفاده نمود.

باید به این نکته توجه نمود :

بعضی از شرکتها تابلو با تغذیه تک فاز تولید کردند که توانایی سرویس دهی برای آسانسور 6 نفره و تا 8 توقف رو دارد ، از این ظرفیت بالاتر باید از پکیج های مخصوص شرکت  تابلو فرمان آسانسور پار استفاده نمود.

که در این صورت از آسانسورهای گیرلس به صورت 6 تا 13 نفره می توان استفاده نمود.باید دانست در قیمت انواع آسانسور قیمت آسانسور تک فاز  در اسانسور گیرلس نسبت به گیربکس دار به مراتب بیشتر است.اما دارای مزایای بیشتری است.

و در صورتی که از آسانسور گیربکس دار استفاده شود.

بایستی از یک موتور با کیفیت مناسب برای نیروی محرکه استفادهشود.

که به درایو فشار نیاد.

و اینکه از لحاظ بالانس و کیفیت نصب مکانیکی مشکلی نداشته باشد.

قیمت آسانسور تک فاز

قیمت آسانسور تک فاز با موتور گیرلس

با توجه به قیمت بالاتر موتورهای گیرلس نسبت به گیربکس در کشور این موتورها کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

باید به این نکته توجه نمود:

توجه به محدود بودن منابع و اهمیت صرفه جویی انرژی را بایستی جدی گرفت.

بسیاری از کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور همیشه به فکر راهکاری هستند که مصرف انرژی آسانسورها کاهش یابد.در این راستا خوشبختانه آسانسوری طراحی شده که مصرف انرژی را به شدت کاهش داده و آسانسوربا برق تکفاز معمولی ساختمان کار می کند،

یکی از ویژگی های بارز این آسانسور با فناوری جدید این است که در یک آسانسور شش نفره فقط معادل مصرف یک سشوار معمولی به انرژی برق نیاز دارد، و در صورت قطع برق شبکه سراسری، این آسانسور قادر است تا۲۰۰ استارت بدون نیاز به برق شهر ساعت ها کار کند و قطع برق شبکه هیچگونه مانعی برای ادامه حرکت آسانسور نخواهد بود.

باید دانست :

این تکنولوژی توسط شرکت آسانسور پار بوجود آمده است.و هر چند قیمت آسانسور تک فاز با موتور گیرلس بیشتر از موتور گیربکس دار است.اما در بلندمدت مقرون به صرفه خواهد بود.ی

کی از موتورهای آسانسور باکیفیت گیربکس دار موتور آسانسور ساسی لئو است.

لیست قیمت آسانسور

مزایای آسانسور گیرلس تک فاز پار کنترل

یکی از مزایای آسانسور گیرلس تک فاز پار کنترل امکان برنامه ریزی در زمان اوج مصرف انرژی شبکه برق شهر میباشد. لذا با توجه به اینکه کنتورهای برق هوشمند جدید، در ساعات اوج مصرف، برق مصرفی به صورت تصاعدی محاسبه می شود، این آسانسور قادر استدر این ساعات، بدون نیاز به برق شبکه با بهره گیری از انرژی ذخیره شده در پک باطری بکار خود ادامه داده و پس از ساعات پیک مصرف مجددا به شبکه برق شهری متصل شود.

این امر از یک سو باعث کاهش مصرف انرژی می گردد.و از سوی دیگر قیمت آسانسور تک فاز با استفاده از موتور گیرلس را در بلند مدت مقرون به صرفه می نماید.

شما می توانید:

در کنار قیمت انواع آسانسور قیمت آسانسور خانگی چهار نفره را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.

قیمت آسانسور تک فاز

با توجه به مطالبی که بیان شد:

سازندگان ساختمان می توانند هم از آسانسورهای گیرلس با برق تک فاز و هم از آسانسورهای گیربکس دار استفاده نمایند.باید دانست قیمت آسانسور تک فاز تفاوت چندانی با آسانسور سه فاز ندارد.

و می توان در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرد.

اما بهتر است:

قبل از خرید آسانسور از یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور مشاوره فنی دریافت نمود.

و سپس اقدامات لازم را در زمینه نصب و راه اندازی آسانسور انجام داد.

برخی از شرکت های آسانسوری خدماتی مانند آموزش تعمیر موتور آسانسور را برای پرسنل قائل می شوند.

و قیمت انواع آسانسور را در دسترس افراد قرار می دهند.

 

فروش صفرتا صد قطعات آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با واردات مستقیم بهترین برند های قطعات آسانسور و فروش آن ها در کنار قطعات داخلی توانسته بخوبی نیاز بازار کشور به انواع قطعات آسانسور داخلی و خارجی را تأمین نماید.

رایا با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت آسانسور و پله برقی ایران، با تکیه بر نیروهای متخصص و باتجربه و نیز با استفاده از تکنولوژی مدرن، دانش نوین و نیز قطعات با کیفیت در نصب آسانسور تعمیرات و سرویس های دوره ای منظم آسانسور بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. نصب سریع و حرفه ای تکنسین های متخصص رایا زبانزد است.

مجموعه رایا در کنار فروش آسانسور بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی را در دسترس استفاده کنندگان قرار می دهد.

آسانسور هیدرولیک تک فاز

اسانسورهای هیدرولیک نسل جدیدی از آسانسورها به شمار می روند.که نیازی به احداث موتورخانه در بالای چاهک آسانسور و نیازی به چاله آسانسور ندارند.این گونه آسانسورها انتخابی ایدآل برای ساختمان های کم ارتفاع و ویلاها هستند.اگر شما نیز آسانسوری می خواهید که با کم ترین صدا، بدون هیچ گونه لرزش در ساختمان و ۵۰% مصرف انرژی کم تر نسبت به آسانسورهای معمولی با حرکتی فوق العاده نرم برای شما کار کند،هیدرولیک بهترین انتخاب می باشد.این گونه اسانسورها قابلیت نصب به صورت تک فاز را دارند.شما می توانید : قیمت آسانسور تک فاز هیدرویک را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.

 

مزایای آسانسور هیدرولیک

  • عدم نیاز به موتورخانه و کندن چاله آسانسور
  • کیفیت حرکتی مناسب
  • قابلیت نصب در فضای کوچک چاهک آسانسور
  • هزینه کمتر آهن کشی نسبت به آسانسورهای کششی
  • کاهش مصرف انرژی نسبت به آسانسورهای کششی

این گونه آسانسورها از حرکتی بسیار نرم و بدون صدا و لرزش برخوردار هستند.و با قیمت مناسب توسط مجموعه رایا آسانسور به سراسر کشور عرضه می شوند.