سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت
سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت | فروش سیم بکسل

بهترین برند وارداتی سیم بکسل آسانسور به کشور سیم بکسل گوستاولف آلمان است.این برند یعنی سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت آن براساس نوع آلیاژ ، سایز ، استحکام کششی و انعطاف پذیری تعیین می گردد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز پخش سیم بکسل انواع سیم بکسل آسانسور را با باقیمت مناسب و اصالت جنس به سراسر کشور عرضه می نماید.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت

سیم بکسل از مهم ترین قطعات آسانسور است که در بخش مکانیکال مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.مدل گوستاولف آلمان بهترین برند وارداتی به کشور است که در حال حاضر در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرد.

در مورد سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت آن برای بسیاری از سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است و براساس سایز ، میزان انعطاف پذیری ، آلیاژ و طول عمر تعیین می گردد.گفتنی است برند جهانی گوستاولف در حال حاضر علاوه بر آلمان در چند کشور دیگر از جمله چین دارای کارخانه و سوله برای تولید انواع سیم بکسل است.

 

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت توضیحات:

به اعتقاد کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور سیم بکسل طنابی است:

فولادی با هسته مرکزی فولاد یا کنف ، که بیشتر از فولاد ضد زنگ ساخته می گردد.

برند سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است.

چون این قطعه وارداتی است با افزایش یا کاهش نرخ ارز قیمت آن تغییر می کند.

و در واقع نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.گفتنی است سیم بکسل گوستاولف آلمان از کیفیت و بازده بالایی برخوردار است و در حال حاضر در پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت

شرکت گوستاولف آلمان

سیم بکسل گوستاولف بهترین برند وارداتی به کشور است.شرکت گوستاولف در سال ۱۸۸۷ میلادی تاسیس و کار خود را با تولید سیم بکسل آغاز نمود.این مجموعه با توجه به کیفیت بالای تولیدات به سرعت پیشرفت و توانست به جایگاه ویژه ای در زمینه تولید انواع سیم بکسل گوستاولف آلمان برسد.این برند به بسیاری از کشورها صادر و در پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.گفتنی است تمام محصولات این برند از لحاظ کیفیت و عملکرد با آزمایش های سخت مورد ارزیابی قرار می گیرند.

تا بهترین و قابل اعتماد ترین محصول به دست مصرف کننده برسد.گفتنی است گوستاولف در چین نیز دارای کارخانه است هر چند کیفیت سیم بکسل گوستاولف آلمان بالاتر است.اما به لحاظ قیمت سیم بکسل چین مقرون به صرفه تر است.

نحوه محاسبه متراژسیم بکسل آسانسور

محاسبه متراژ سیم بکسل آسانسور دارای اهمیت بالایی است.

در صورتی که متراژ اشتباه محاسبه شود.

برای آن پروژه نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

برای محاسبه سیم بکسل در آسانسور کششی تعداد توقف در عدد 4.2 ضرب می گردد و سپس در تعداد شیار ضرب می شود.براس مثال برای یک آسانسور 5 توقف 4 شیار 84 متر سیم بکسل نمره 10 نیاز است.

برای محاسبه سیم بکسل در آسانسور گیرلس تعداد توقف در عدد 4.2 ضرب می گردد عدد به دست آمده در 1.7 ضرب می شودو عدد به دست آمده در تعداد شیار ضرب می شود.برای مثال برای یک آسانسور 5 توقف 6 شیار 216 متر سیم بکسل نیاز است.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت

گفتنی است در سیستم تعلیق 2 به 1 سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت آن دارای اهمیت بیشتری است چراکه در واقع متراژ زیادی سیم بکسل مورد نیاز است.

سیم بکسل یا wire rope نوعی طناب فولادی است که بیشتر از فولاد ضد زنگ برای ساخت آن استفاده می شود، این ابزار از طریق تابیده شدن رشته های فولادی به دور یک هسته مرکزی فولادی یا کنفی ایجاد شده است. از نظر ساختار، جنس مفتول، مغزی، نوع بافت و نحوه تاب انواع سیم بکسل وجود دارد.

باید دانست قیمت آسانسور خانگی چهارنفره از اهمیت بالایی برخوردار است.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت

همانطور که گفته شد:

در مورد سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت آن برای سازندگان ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و براساس تغییر نرخ ارز قیمت آن تغییر می کند.گفتنی است سیم بکسل ها از طریق تابیده شدن رشته های فولادی به دور یک هسته مرکزی فولادی یا کنفی ایجاد شده است.معمولا سیم بکسل گوستاولف آلمان نوع مغز فولادی آن از کیفیت بالاتری برخوردار است و دارای قیمت بیشتری است.نوع چینی آن هر چند به لحاظ کیفیت در جایگاه پایین تری قرار می گیرد اما مقرون به صرفه است.سیم بکسل در قسمت مکانیکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد و بایستی توسط نصابان مجرب و با سابقه تعویض آن انجام گیرد.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت

شما می توانید قیمت روغن سیم بکسل آسانسور را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.

نحوه تشخیص سیم بکسل گوستاولف آلمان

برای تشخیص سیم بکسل گوستاولف آلمان چندین راه به شما پیشنهاد می شود.

یکی از این راه ها از روی ظاهر سیم بکسل است.

سیم بکسل گوستاولف آلمان خاکستری رنگ است.

سعی کنید سیم بکسل را از شرکت های معتبر خریداری نمایید.

و زمانی که خرید شما به صورت قرقره است سعی کنید سرتیفیکیت آن را نیز دریافت نمایید.تا اصالت جنس ان نیز مشخص گردد.گفتنی است سیم بکسل گوستاولف آلمان دارای نوار سبز رنگ است و بر روی آن هیچ نوشته ای وجود ندارد در صورتی که در نمونه چینی آن دارای نوشته است.برای سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت آن دارای نوسان است و قیمت آن به صورت روزانه قابل تعیین است.

با مراجعه به لینک فرم استعلام قیمت آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

مرکز فروش قطعات آسانسور

صنعت آسانسور در جهان روز به روز شاهد پیشرفت های شگرفی است.

و نیاز به تحولی عمیق و جدی در این صنعت در کشور احساس می شود. از این رو شرکت فنی ومهندسی رایا آسانسور را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، برای اعتلای صنعت آسانسور کشور کوشاباشد.وخود را به عنوان نماینده ای موفق در زمینه سیم بکسل گوستاولف معرفی کند.

شما می توانید قیمت لوازم جانبی آسانسور را از ما استعلام نمایید.

کیفیت سیم بکسل گوستاولف آلمان

سیم بکسل گوستاولف آلمان از کیفیت بالایی برخوردار است.این مدل از سیم بکسل در دو نوع مغز کنفی و مغز فولادی ساخته می شود.مقاومت کششی مناسب ، طول عمر بالا و پایین بودن نرخ افزایش طول بر واحد نیرو باعث افزایش کیفیت این مدل از سیم بکسل می گردد.

باید به این نکته توجه نمود : کلیه سیم بکسل های گوستاولف آلمان قبل از عرضه به بازار بصورت کامل مورد تست قرار گرفته و همراه با تست ریپورت عرضه می شوند.سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت آن را می توانید از بازرگانی رایا استعلام نمایید.یکی دیگر از برندهای وارداتی سیم بکسل ، سیم بکسل گوستاولف چین است.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان قیمت

سیم بکسل گوستاولف مدل PAWO F7

یکی از بهترین مدل های سیم بکسل ، سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان مدل PAWO F7 است.این مدل از سیم بکسل دارای هسته ی ترکیبی کنفـی و فـولادی است.

باید به این نکته توجه نمود : رشته های خارجی سیم بکسل گوستاولف مدل PAWO F7 بافت وارینگتون  دارد. این سـاخـتار انعطاف و مقاومت بیشتری در برابر خستگی های به وجود آمده در اثر کشش و خمش دارد.معمولا در پروژه های پرترافیک و با تعداد توقف بالا از این مدل از سیم بکسل استفاده می شود.با مراجعه به لینک فروش سیم بکسل آسانسور با انواع سیم بکسل ، قیمت و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.