کابین آسانسور شیک
کابین آسانسور شیک | طراحی کابین آسانسور لاکچری

نصب یک کابین آسانسور شیک در آسانسور از جمله دغدغه های کاربران و مدیران ساختمان ها است. کابین در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شود. کابین آسانسور براساس تزئینات و دکوراسیون داخلی نامگذاری می شود. بهترین و زیباترین کابین آسانسور را تنها از مجموعه رایا آسانسور بخواهید. رایا با دراختیار داشتن واحد متخصص و توانمند طراحی و ساخت کابین آسانسور، بهترین طرح ها را به شما پیشنهاد می دهد.

کابین آسانسور شیک

امروزه آسانسور یکی از وسایل ضروری و لازم ساختمان ها به شمار می رود. بنابراین تمامی سازندگان و مدیران ساختمان همواره در پی نصب یک آسانسور ایده آل می باشند.

یک آسانسور علاوه بر امنیت کامل باید دارای اتاقکی باشد که سرنشینان در آن احساس آرامش داشته باشند. به همین منظور انتخاب و نصب یک کابین آسانسور شیک موجب دلچسب شدن سفر کوتاهی می شود که مسافرین در آسانسور تجربه می کنند.

برای انتخاب چنین کابینی باید به نمایشگاه ها و مراکز فرش معتبر کابین آسانسور مراجعه نمود.

هر ساله از سراسر نقاط کشورمان کابین های متنوعی در نمایشگاه کابین آسانسور تهران رو نمایی می شوند.

کابین آسانسور شیک ،توضیحات

کابین قطعه ای است که استفاده کنندگان از آسانسور بیشتر از قطعات دیگر آسانسور با آن سروکار دارند. با داخل شدن در یک کابین آسانسور شیک احساس دلچسب و دلنشینی به مسافرین دست خواهد داد.

نصب کابین شیک در آسانسور موجب جذابیت و بالابردن کیفیت آسانسور نیز خواهد شد و دیگر اینکه افراد بیشتری طالب استفاده از آسانسور خواهند شد.

معمولا در طراحی دکوراسیون کابین آسانسور های شیک از اجناس مرغوب با طرح ها و مدل های متنوعی استفاده می شود. استفاده از ورقه هایی از اجناس مختلف همچون استیل، ام دی اف، فرمیکا و شیشه در تزئینات داخلی کابین آسانسور بسیار رایج است.

نصب یک کابین شیک امتیاز، کیفیت و سطح کلاس آسانسور و ساختمان را بالابرده

و نیز قیمت آنان را افزایش می دهد.

کابین آسانسور شیک

نحوه انتخاب کابین آسانسور

انتخاب کابین آسانسور بستگی به مواردی همچون نوع کاربری آسانسور، ظرفیت، توان موتور و … دارد. اما بیشترین موردی که کاربران در انتخاب کابین آسانسور به آن توجه دارند، طراحی فضای داخلی کابین است.

از انواع کابین آسانسور است که هر کدام با طرح ها و مدل های متنوع در بازار وجود دارند. جدا از طرح و مدل کابین برای بسیاری از متقاضیان و خریداران، قیمت کابین نیز بسیار مورد اهمیت است.

پیشنهاد ما در خصوص خرید آسان کابین آسانسور با قیمت مناسب، مراجعه به وب سایت رایا آسانسور است. در این صورت می توانید از مشخصات کامل انواع کابین آسانسور شیک و بینظیر ما دیدن نمایید.

بعد از انتخاب کابین مورد نظر با استعلام تلفی از مجموعه ما نسبت به خرید محصول اقدامات لازم را انجام دهید. یا از طریق واتساپ مجموعه پیام خود را برای خرید ارسال نمایید. 

طرح کابین آسانسور شیک

 

طرح و رنگ کابین آسانسور استیل

طرح و رنگ این نوع کابین ها با هم متفاوت است. کابین های استیل معمولا با طرح های خشدار، بدون خش، ساده و میرور تزئین می شوند.

موضوعی که توجه اغلب خریداران را به خود جلب می کند،

نوع طراحی داخلی کابین آسانسور است. 

سازندگان کابین آسانسور از ورقه های استیل با طرح های متنوع برای اینکار استفاده می کنند. که رایج ترین آنها عبارت است از:

  • استیل میرور طلایی
  • استیل میرور نقره ای
  • مدل  میرور دودی
  • استیل گندمی
  • استیل میرور شامپاینی

کابین هایی که عنوان کابین آسانسور شیک را دارند، معمولا با استفاده از ورقه های استیل بصورت کامل تزئین می شوند. کابین آسانسور تمام استیل طلایی یک کابین آسانسور شیک است که

در بسیاری از آسانسورهای مجلل

همچون آسانسورهای رستوران ها، هتل ها

و ساختمان های مسکونی لوکس نصب می شود. 

بیشتر ورقه های استیل از نوع استیل نگیر بوده و طول عمر بالایی دارند. 

طرح کابین آسانسور شیک

کابین آسانسور شیک

اگر طالب یک آسانسور و یا کابین آسانسور شیک هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اول باید یک مرکز فروش مطمئن را پیدا کنید. دوم باید دقت نمایید که طرح و رنگ کابینی که انتخاب می کنید حتما با فضای داخلی ساختمان هماهنگ باشد. 

یک کابین آسانسور شیک باید علاوه بر جذابیت، دارای امنیت کامل نیز باشد. بنابراین باید به مواد بکار رفته در ساخت آن دقت نمود. نوع نورپردازی و روشنایی در کابین را نیز نباید نادیده گرفت. طرح سقف کابین آسانسور باید زیبا و دارای نورپردازی مناسبی باشد. 

همانطور که اشاره شد، در اکثر کابین های لوکس و شیک آسانسور، از استیل استفاده می شود. اما این را نباید فراموش کرد که با انتخاب طرح و رنگ مناسب می توان یک کابین آسانسور ام دی اف و یا فرمیکای شیک خریداری نمود.

خوشبختانه کابین تنها قطعه ای از آسانسور است که می توان

به راحتی و با توجه به سلیقه و دلخواه خود آن را انتخاب و سفارش نمود.

برای انتخاب و خرید کابین مناسب، مشاورین متخصص ما

همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. 

قیمت کابین آسانسور

مطمئنا یک کابین آسانسور شیک دارای قیمت بالایی است.

اما باید دانست که قیمت کابین آسانسور چطور محاسبه می شود؟

از آنجایی که در ساخت کابین آسانسور بخصوص در تزئینات آن از اجناس مختلفی استفاده می شود، که این اجناس خود قیمت های متفاوتی دارند، می توان گفت که قیمت کابین ها با هم برابر نیست.

البته علاوه بر نوع جنس، طرح و رنگ نیز در محاسبه قیمت کابین مهم است.

برای مثال استیل طلایی بیشترین قیمت را نسبت سایر رنگ ها دارد.

کابین از جمله قطعات اصلی و مهم آسانسور به شمار می رود.

بنابراین قیمت آن در تعیین قیمت نهایی آسانسور تأثیرگذار است.

واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور رایا

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور

با تکیه بر دانش فنی بالا و تخصص تکنسین های خود در واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور، با توجه به سلایق و دلخواه شما عزیزان  بهترین و شیک ترین کابین آسانسور را ارائه می دهد.

این مجموعه همه روزه آماده پذیرش سفارشات شما از سراسر کشور است.

متخصصین رایا در کمترین زمان ممکن کابین مورد پسند شما را حاضر نموده و به شما تحویل می دهند. با رایا خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

  • ایجاد امنیت کامل
  • تضمین کیفیت 
  • ارائه بهترین طرح و منصفانه ترین قیمت

از خدمات پس از فروش ما غافل نشوید.

قیمت کابین آسانسور شیک

ویژگی های کابین شیک و مدرن

کابین های مدرن و لاکچری از زیبایی و ظاهر بهتری برخوردار هستند. و چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می نمایند.در این کابین ها معمولا از سقف کاذب ، بهره گیری از لامپ های فلورسنت ، استفاده از کف سنگ های معرق و انواع نورپردازی مستقیم و غیر مستقیم استفاده می می نمایند.

باید به این نکته توجه نمود : آن چه که در معرض دید کاربران و ساکنین مجموعه است. کابین و درب آسانسور می باشد که باید توجه افراد را به سمت خود جلب کند، از این رو باید توجه داشت که در عین کیفیت و ایمنی هر چه بیشتر، کابین به ظاهری شیک و مدرن نیز مجهز باشد.یکی از بهترین کابین ها در مجموعه رایا ، کابین آسانسور استیل کد3505 است.

 

کابین شیشه ای یکی از لاکچری ترین کابین ها در آسانسور

یکی از مدرن و امروزی ترین کابین ها ، کابین شیشه ای است.این مدل از کابین ها معمولا در فضای بیرونی ساختمان ، در هتل ها ، ویلاها و مجمتع های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از سازندگان ساختمان برای زیبایی بیشتر در ساختمان از آسانسور شیشه ای استفاده می نمایند.

این نوع آسانسور از تنوع بسیاری برخوردار است. در ساخت شیشه های این آسانسور از لمینیت استفاده می شود، لمینیت بکار رفته در شیشه های آسانسور باعث می شود تا در برابر ضربه مقاوم باشد. و در زمان شکسته شدن از ریزش شیشه جلوگیری می کند.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش کابین آسانسور با انواع کابین ، قیمت و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.