طرح سقف کابین آسانسور
طرح سقف کابین آسانسور | قیمت سقف کابین آسانسور

نوع طرح سقف کابین آسانسور در زیبایی و جذابیت کابین بسیار تأثیرگذار است. سقف بخش مهمی از کابین آسانسور محسوب می شود. طراحی و ساخت آن باید به دقت صورت گیرد. در این بخش از کابین طرح های متنوعی بکار برده می شود. واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور رایا بهترین و بینظیرترین طرح های کابین آسانسور را برای انتخاب راحت تر مشتری به نمایش می گذارد. بهترین طرح ها را از رایا آسانسور بخواهید. انتخاب طرح با شماست.

طرح سقف کابین آسانسور

سقف کابین آسانسور یکی از اجزاء مهم کابین است که طراحی آن در جذابیت و زیبایی دکوراسیون کابین نقش مهمی دارد. سقف کابین را می توان در مدل های متنوعی طراحی نمود.

این بخش از کابین باید طوری طراحی شود که علاوه بر نقش زیبا نورپردازی مناسبی در آن اتفاق افتد. این طرح ها باید از جنسی ساخته شوند که دارای اسقامت در برابر گرمای حاصل از لامپ ها باشد.

معمولا از ورقه های استیل جهت اینکار استفاده می شود.

طرح سقف کابین آسانسور را می توان به صورت دلخواه انتخاب و سفارش نمود.

باید دانست که نوع طرح سقف در تعیین قیمت تزئینات داخل کابین آسانسور نقش مهمی دارد.

طرح سقف کابین آسانسور ،توضیحات

از آنجایی که به آسانسور لقب نگین ساختمان را داده اند باید دارای زیبایی و جذابیت بالایی باشد. ایجاد فضایی دلنشین در کابین آسانسور توسط طرح های متنوع و استفاده از اجناس مختلف می تواند علاوه بر جذابیت، کیفیت آسانسور را بالا ببرد.

استفاده از نقش های ظریف در طرح سقف کابین آسانسور جذابیت خاصی به دکوراسوین کابین می دهد. بسیاری از طراحان و سازندگان کابین آسانسور با پیاده کردن طرح های متنوع در سقف کابین ، جلوه ی ویژه ای را برای کابین رقم می زنند.

به طوری که مسافرین بعد از تماشای سقف، مجذوب طرح و فضای داخلی کابین می شوند.

البته باید توجه نمود که نوع این طرح ها در قیمت سقف کابین آسانسور تأثیر گذار است.

نه تنها سقف، بلکه بخش های داخلی دیگر کابین همچون دیواره ها و کف نیز باید طوری طراحی شود که مسافرین در زمان کوتاهی که در کابین بسر می برند از محیط داخل کابین لذت کافی را ببرند.

طرح سقف کابین آسانسور

نکات مهم در طراحی سقف کابین آسانسور

به طور معمول طراحان و سازندگان کابین آسانسور قبل از انجام عملیات طراحی دکوراسیون کابین آسانسور، از سلیقه و مدل دلخواه مشتریان جویا شده و بعد اقدام به طراحی فضای داخلی کابین می کنند.

یکی از نکات مهم در طراحی و تزئینات کابین آسانسور، طراحی سقف است.

گاهی دیده می شود که انتخاب طرح سقف کابین آسانسور برای مشتریان بسیار مهم است. اینکه بتوانند طرح سقف را خودشان انتخاب کنند، برای آنها جذابیت دارد و رضایتمندی آنان را در پی خواهد داشت.

اما در طراحی سقف کابین باید نکاتی را رعایت نمود.

جنس سقف کابین باید دارای مقاومت باشد.

در طراحی این بخش از کابین معمولا از ورقه های استیل به صورت سقف کاذب با ضخامت 2 میلیمتر استفاده می شود. همانطور که می دانید در سقف نورپردازی انجام می شود.

به همین دلیل باید طوری طراحی شود که نورپردازی زیبا جلوه دهد.

در طراحی سقف باید ابعاد سقف کابین اندازه گیری شده و طبق آن طراحی شود.

باید طرح مورد نظر در مرکز سقف پیاده شود.

طرح سقف کابین آسانسور باید با طرح دیواره ها و کف آن هماهنگ باشد.

در ضمن باید دانست که در طراحی کل فضای داخل کابین حتما به وزن و استاندارد ساخت کابین توجه نمود.

انواع طرح سقف کابین آسانسور

نورپردازی در کابین آسانسور

سقف محل نورپردازی کابین آسانسور است.

در واقع نورپردازی کابین در سقف آن صورت می گیرد.

می توان سقف کابین را CNC کار کرد و با انجام نورپردازی زیبایی خاصی به سقف و کل فضای داخل کابین بخشید. استفاده از طرح های ظریف و لامپ های فلورانس در نورپردازی خیره کننده کابین نقش پررنگی خواهد داشت.

در برخی از طرح های سقف کابین آسانسور آینه کاری انجام می شود.

یکی از فواید و ویژگی های این کار انعکاس نور و زیبایی بیشتر سقف است.

البته با آینه کاری می توان زوایای مختلف کابین را نیز دید. 

شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی کابین آسانسور از مجموعه رایا خرید مطمئن و تجربه بهتری داشته باشید.

انواع طرح سقف کابین آسانسور

طرح سقف کابین آسانسور

گاهی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون کابین تنها می توان طرح سقف را تغییر داد. در برخی موارد دیده می شود که طراحان و سازنگان کابین آسانسور برای بیرون آوردن کابین از حالت قدیمی، طرح های جدید را جایگزین طرح قدیمی سقف می کنند.

امروزه طرح های جدید و زیبایی در جهت تزئین سقف کابین بکار برده می شود.

این طرح ها در محاسبه قیمت کلی کابین مؤثر است.

جدیدترین طرح های کابین هرساله در نمایشگاه کابین آسانسور تهران رو نمایی می شوند. 

همانطور که پیشتر اشاره شد، کابین تنها قطعه ای است که می توان آن را با توجه به نوع سلیقه و دلخواه خود انتخاب و سفارش نمود. کابین با طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شود.

بسیاری از سازندگان کابین آسانسور از طرح های جدیدتری برای 

جذابیت بیشتر کابین استفاده می کنند.

اما ناگفته نماند تنها این مهم نیست که کابین ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد،

باید توجه ننمود که کابین باید طوری طراحی شود که مسافرین در آن احساس امنیت کامل نیز داشته باشند.

و مسئله امنیت از زیبایی مهمتر است.

در انتخاب طرح سقف کابین آسانسور تنها از مشاورین متخصص رایا آسانسور کمک بگیرید.

واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور

تیم تخصصی رایا آسانسور در طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور مهارت بالایی داشته و بهترین و زیباترین کابین ها را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

رایا آسانسور برای کابین که یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور می باشد، خدمات گسترده ای در نظر گرفته است. یکی از این خدمات طراحی محیط داخلی کابین است که در این چند سال اخیر با استقبال بالایی روبرو شده است.

سعی و تلاش رایا بر این است که کابین علاوه بر زیبایی حتما دارای امنیت کامل باشد. متخصصین رایا در این حوزه تمامی نکات ایمنی و استاندارد ها را رعایت نموده و از بهترین جنس و جذاب ترین طرح و رنگ استفاده می کنند. 

  • طراحی و ساخت
  • بازسازی
  • تعمیر
  • به روز رسانی 

از جمله خدماتی است که رایا آسانسور برای کابین به انجام می رساند.

جالب است بدانید که هزینه تمامی این خدمات از جمله هزینه بازسازی کابین آسانسور

در این مجموعه بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعیین شده است.

این مجموعه در کمترین زمان ممکن بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

قیمت سقف کابین در آسانسور

سقف کابین آسانسور یکی از قسمت های مهم کابین به شمار می رود.و طرح سقف کابین آسانسور در جلوه کابین بسیار تاثیر گذار است.برای سقف کابین آسانسور می توان از تزیینات مختلف استفاده نمود.و قیمت سقف کابین آسانسور بسته به نوع تزیینات اعمال شده در نظر گرفته می شود.

باید به این نکته توجه نمود:

سقف کابین را می توان CNC کار کرد.و با ایجاد نورپردازی برای سقف کابین آسانسور باعث زیبایی بیشتر آن شد.باید دانست سقف و کف کابین آسانسور بایستی حداقل با ورق ۲ میل ساخته شوند.و برای دیواره ها از ورق 1.5 میلی متر استفاده نمود.

مقاومت و استحکام سقف کابین

در ساخت سقف کابین آسانسور استفاده از متریال مناسب و حداقل ورقه ۲ میل الزامی است.باید به این نکته توجه نمود نمود :در صورت وجود درب خروج اضطراری روی سقف کابین ، بایستی از باز و بسته شدن آن اطمینان حاصل نمود.

چون سقف کابین آسانسور نقش ایمنی را در کابین دارد. ایراد و نقص موجود در قطعات روی سقف کابین را بایستی بررسی نمود. و نسبت به تغییر یا تعویض آنها اقدام نمود.باید دانست در صورت نیاز به رنگ آمیزی سطوح زنگ زده اقدام لازم را انجام دهید.می توان برای ایمنی سقف کابین آسانسور نسبت به آچارکشی پیچ های شل شده اقدام نمود.و در صورت له شدگی لاستیک های ضربه گیر یا فرسوده شدن آنها نسبت به تعویض اقدام نمود.رعایت این موارد در قیمت سقف کابین آسانسور تاثیر گذار است.