نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز
نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز | فروش تابلو آسانسور

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تابلو فرمان های میکروپروسسوری در سطح کشور شرکت آرمان فراز پیمان است. نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز در سراسر وجود دارد و این تابلو دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر است.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش آرمان این محصول را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز

خوشبختانه شاهد تولید انواع تابلو فرمان با توان و درایو های مختلف در سطح کشور هستیم.

تابلو فرمان آرمان فراز یکی از بهترین برندهای تولید شده تابلو در سطح کشور است.

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز خوشبختانه در سراسر کشور وجود دارد و تمامی تابلو فرمان های این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند.ضمن این که این مجموعه تابلو فرمان های خود را با توان ها و درایوهای مختلف به بازار عرضه نموده است تا برای پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرد.و بر اساس نوع کاربری ، نوع آسانسور ، تعداد توقف و ظرفیت آسانسور تابلو فرمان مورد نظر به فروش برسد.

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز توضیحات

می توان به با جدیت اعلام نمود:

یکی از تابلوفرمان های آسانسوری که خدمات آن در سراسر کشور ارائه می شود تابلو آرمان فراز است.نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز تقریبا در اکثریت مراکز استان ها وجود دارد و در سراسر کشور پشتیبانی فنی از تابلو فرمان ارائه می گردد.

گفتنی است در حال حاضر این برند جزء محبوب ترین تابلو فرمان ها در سطح کشور است .

که با توان های 7.5 ، 11 و 15 کیلووات طراحی شده است.

و به سراسر کشور ارائه می گردد.

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش تابلو آرمان فراز

 گارانتی و خدمات پس از فروش تابلو آرمان در نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز در سراسر کشور ارائه می گردد.گفتنی است قبل از نصب بایستی شماره سریال تابلو توسط نصاب آسانسور برای واحد خدمات پس ازفروش ارسال شده باشد تا گارانتی آن فعال گردد.باید دانست تابلو های این مجموعه به صورت کامل در اختیار مشتریان قرارداده می شود و چنانچه به هرعلت IC اصلي تابلو مفقود شود شرکت آرمات مسئولیتی از بابت بر عهده نخواهد گرفت.مراحل نصب به طور کامل در دفترچه راهنمای تابلو برای نصابان محترم توضیح داده شده است .

پس از نصب تابلو توسط نصاب اسانسور ، یکبار تابلو توسط نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز به صورت رایگان سرویس می گردد.بدیهی است به ساختمان هایی که فاقد سرویسکار آسانسور می باشند خدمات تابلو آرمان فراز ارائه نخواهد شد.باید دانست طي مدت ضمانت كليه هزينه هاي مربوط به خدمات و قطعات مورد استفاده براي موارد تحت پوشش گارانتي برعهده شركت AFP مي باشد .

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز

لزوم آموزش تابلو آرمان فراز

ضرورت آموزش تابلو فرمان برای ارائه سرویس و خدمات مطلوب تر به مشتریان بر کسی پوشیده نیست.

شرکت آرمان فراز دارای بخش آموزش بوده و با برنامه ریزی دقیق نسبت به آموزشهای مورد نیاز برای پرسنل داخلی و نمایندگان سراسر کشور اقدام می نماید.گفتنی است نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان است.باید دانست برگزاري دوره هاي فوق در ارتقاي دانش فني كاربران تاثير داشته باعث كاهش هزينه هاي احتمالي آن ها خواهد شد.

گفتنی است یکی دیگر از قطعات مهم اسانسور درب است.

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز

با مراجعه به لینک ابعاد درب آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز

همانطور که گفته شد:

نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز در سراسر کشور وجود دارد.

و تابلو فرمان های این مجموعه دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر است.تابلو های این مجموعه با درایو های مختلف به بازار عرضه شده است.این درایوها شامل تابلو آرمان فراز با درایو ال ایکس ، جفران ، یاسکاوا ، آر ام آ و آی استار است و به صورت 7.5 ، 11 و 15 کیلووات به سراسر کشور ارائه می گردد.

باید به این نکته توجه داشته باشید:

برای خرید تابلو از 4 بخش تشکیل شده است.

  • تابلو فرمان به همراه درایو
  • کارکدک تابلو فرمان
  • نجات اضطراری تابلو فرمان
  • باطری نجات اضطراری

تابلوهای شرکت آرمان فراز بر پایه ups می باشند.

بدین معنا که در صورتی که نجات اضطراری تابلو خریداری نشده باشد.

می توان آن را به صورت جداگانه تهیه نمود.

شما می توانید قیمت انواع تابلو فرمان آسانسور را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

شرکت آرمان فراز پیمان

شرکت آرمان فراز پیمان یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید تابلو فرمان های میکروپروسسوری در سطح کشور است این مجموعه فعاليت خود را در سال 1377 آغاز نمود.این مجموعه با داشتن واحدهای مختلف در صدد ارتقاء رضايت مشتريان در تلاش هستند.

گفتنی است :

مجموعه آرمان با هدف جلب اعتماد مصرف كنندگان، گام هاي موثري در جهت توسعه اعضاي خانواده AFP برداشته است.شركت آرمان فراز پیمان ضمن تقدير از مصرف كنندگان دائمي مفتخراست كه با ارائه خدمات گسترده، سبب افزايش علاقه مندان محصولات شركت آرمان فراز پیمان شده است .

در حال حاضر نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز با ارائه خدمات در سراسر کشور درصد بالای رضایتمندی از مشتریان دریافت نموده است.قابلیت تشخیص خطا ، بازدهی بالا و کاهش مصرف انرژی از ویژگی های این تابلو فرمان محسوب می شود.تابلو های این مجموعه با توان و درایوهای مختلف به سراسر کشور ارائه می شوند.

قطعات تابلو فرمان آسانسور توسط نمایندگی های مجاز این مجموعه به فروش می رسد.

نمایندگی فروش تابلو فرمان

مجموعه رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش تابلو آرمان فراز مناسب ترین قیمت ها با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر را برای شما عزیزان پیش بینی نموده است.

ما در مجموعه رایا با داشتن کارشناسان فروش با سابقه و مجرب در زمینه فروش قطعات آسانسور و دادن مشاوره خرید به شما عزیزان این اطمینان خاطر را میدهیم که از خرید خود نه تنها ناراضی نمیشوید بلکه بسیار خشنود هم میشویدو با خیال راحت خرید خودرا هم انجام میدهید. و خیالتون تخت است که گارانتی قطعه خریداری شده تان هم از بین نمی رود.

با مراجعه به لینک استعلام قیمت قطعات آسانسور با قیمت قطعات آشنایی پیدا نمایید.

نمایندگی فروش تابلو آسانسور آرمان فراز

تابلو آرمان فراز درایو ال ایکس

بدون شک یکی از بهترین محصولات تولیدی شرکت آرمان فراز پیمان ، تابلو آرمان فراز درایو ال ایکس است.این تابلو  قابلیت تشخیص سریع خطا و ثبت آن در تابلو به همراه تعداد استارت را دارا می باشد.ضمن این که این محصول با عملکرد اتوماتیک وار سیستم نجات اضطراری در زمان قطعی برق با سرعت عمل بالا به صورت کاملا هوشمندانه جهت حرکت اضطراری را تشخیص می دهند. که این باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

همچنین مجهز به حفاظت های الکتریکی می باشند . نصب سریع و آسان و بدون سیم کشی جدا گانه EU7500 این تابلو ها را بسیار کاربردی می نماید.برای خرید تابلو فرمان بهتر است : آن را از نمایندگی تابلو آسانسور آرمان فراز تهیه نمایید.تا از گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری بهره مند شوید.یکی دیگر از بهترین مدل های مجموعه آرمان فراز ، تابلو فرمان آرمان فراز درایو یاسکاوا است.

استاندارد و کیفیت محصولات آرمان فراز

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تابلو فرمان های میکرو پروسسوری در کشور شرکت آرمان فراز پیمان است.کیفیت بالای هر محصول نشانگر عمر طولانی آن محصول است. امروزه کارشناسان و متخصصین شرکت های مختلف تلاش می کنند. تا در بازار صنعت آسانسور بالاترین امتیاز را از از لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصولات خود به دست آورند. شرکت آرمان فراز پیمان نیز با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته انواع تابلو فرمان را با سطح کیفی مطلوب تولید می کند.

این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001-2008 می باشد.تمامی تابلو فرمان های آرمان فراز دارای استاندارد ملی ایران و مطابق با استاندارد EN81 اروپا و استاندارد CE می باشند.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش تابلو فرمان آسانسور از قیمت و مشخصات فنی انواع تابلو فرمان مطلع شوید.