موتور آسانسور موسی خانی
موتور آسانسور موسی خانی | فروش انواع موتور آسانسور

بازرگانی موسی خانی به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش موتور آسانسور در کشور شناخته می گردد.منظور از موتور آسانسور موسی خانی موتور آسانسوری است.که با گارانتی بازرگانی موسی خانی پشتیبانی گردد.این شرکت سال هاست به واردات انواع موتور آسانسور و سایر قطعات می پردازد.و با ارائه خدمات پس از فروش معتبر و اصالت جنس قطعات آسانسور را به سراسر کشور ارسال می نماید.

موتور آسانسور موسی خانی

بازرگانی موسی خانی سال هاست به واردات موتورهای آسانسور با کیفیت می پردازد.

موتور آسانسور موسی خانی از نوع با کیفیت ترین و کارا ترین موتورهای آسانسور محسوب می گردد.معمولا واردات بازرگانی موسی خانی شامل موتورهای ساخت کشور ایتالیا و اسپانیا است.

این موتور های آسانسور شامل موتور آسانسور ساسی ایتالیا ، موتور آسانسور ساسی اسپانیا ، موتور آسانسور سیکور ایتالیا و دیگر برندهای مطرح وارداتی است.باید به این نکته توجه نمود شرکت موسی خانی علائه بر واردات انواع موتورهای گیربکس آسانسور موتور های گیرلس سیکور ، موتور گیرلس ویتور آلمان ، موتور گیرلس زیلابگ آلمان و سایر برندها را در اختیار دارد.

موتور آسانسور موسی خانی توضیحات

موتور آسانسور موسی خانی در بین نصابان آسانسور و متخصصین در صنعت آسانسور جزء با اصالت ترین موتور های آسانسور محسوب می گردد.این شرکت توانسته است با اصالت جنس و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر موتورهای آسانسور را به سراسر کشور عرضه نماید.

برای مثال موتور  آسانسور سیکور ایتالیا توسط این مجموعه وارد می گردد.و بازرگانی موسی خانی خدمات پس از فروش آن را بر عهده می گردد.باید به این نکته توجه نمود تنها موتور آسانسور سیکوری که از بازرگانی موسی خانی ترخیص شود با اصالت تلقی می گردد.چرا که این بازرگانی در حال حاضر تنها وارد کننده موتور آسانسور سیکور است.

موتور آسانسور موسی خانی

بازرگانی موسی خانی 

همانطور که می دانید بازرگانی موسی خانی به عنوان یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان قطعات آسانسور به کشور شناخته می گردد.این مجموعه در سال ۱۳۷۴ توسط جناب آقای مهدی موسی خانی تاسیس شد.

و با کادر مجرب و با سابقه به فعالیت خود ادامه داد.

باید به این نکته توجه نمود:

حیطه فعالیت این شرکت در زمینه تامین و واردات قطعات آسانسور در بالاترین کیفیت طبق استاندارهای بین المللی است.

که باعث شده است کیفیت قطعات همراه با گارانتی معتبر را به مشتریان ارائه نماید.

باید دانست:

بازرگانی موسی خانی  از شرکت های بنام و سرشناس ایتالیایی ، اسپانیایی و آلمانی در جهت افزایش کیفیت خدمات اسانسور آستفاده نموده است.این مجموعه از برندهای مطرحی همچمون فیا ، مونته فرو، فرماتور ، شیندلر ، ویتور ، آلبرتو ساسی و سایر موارد بهره گرفته است.

در این بین موتور آسانسور موسی خانی خود به عنوان یک برند شناخته می گردد.موتور آسانسور آلبرتو ساسی ، موتور آسانسور الکمپ ایتالیا و موتور آسانسور مونتاناری نمونه هایی از موتورهای آسانسور وارداتی این مجموعه است.علاوه بر واردات موتور آسانسور بازرگانی موسی خانی به عنوان نمایندگی شرکت فرماتور اسپانیا درب های آسانسور را نیز به سراسر کشور عرضه می نماید.

واردات موتور آسانسور موسی خانی

به طور معمول شرکت موسی خانی ، موتورهای آسانسور را از کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا را به بازار کشور وارد می کند. این موتورها معمولاً در آسانسورها برای حرکت طبقات و انجام وظایف مختلف در ساختمان ها استفاده می شوند.

به عنوان مثال، از جمله موتور آسانسور موسی خانی ، می توان به موتورهای آسانسور ساسی، مونتاناری و سیکور اشاره کرد. همچنین، موتورهای اسانسور اسپانیایی از شرکت ساسی نیز وارد می شوند. از سوی دیگر، موتورهای آلمانی ویتور نیز در لیست واردات قرار دارند.

علاوه بر موتورهای آسانسور، شرکت موسی خانی به نظر می رسد که موتورهای گیربکس از کشورهای مختلف نیز وارد می کند. برخی از موتورهای گیرلس که مورد ذکر قرار می گیرند.، شامل موتورهای گیرلس سیکور ایتالیا، موتور گیرلس ویتور آلمان و موتور گیرلس زیلابگ آلمان هستند.

گفتنی است: شرکت موسی خانی موتورهای گیرلس آسانسور و موتورهای گیربکس را از کشورهای مختلفی وارد می کند. و این محصولات در بازار ایران عرضه می شوند. پیشنهاد میشود: به لینک فروش موتور آسانسور نیز مراجعه نمایید.

لیست قیمت موتور گیرلس وارداتی موسی خانی

نام موتور  توان موتور ظرفیت سرعت قیمت (تومان )
سیکورایتالیا 3.6 کیلووات 6 نفره 1 متر برثانیه 133/800/000
سیکورایتالیا 5 کیلووات 8 نفره 1 متر برثانیه 157/000/000
سیکورایتالیا 6.1 کیلووات 10 نفره 1 متر برثانیه 178/000/000
زیلابگ آلمان 4.4 کیلووات 6 نفره 1 متر برثانیه 156/600/000
زیلابگ آلمان 4.8 کیلووات 8 نفره 1 متر برثانیه 163/500/000
زیلابگ آلمان 6 کیلووات 10 نفره 1 متر برثانیه 194/000/000
ویتور چین 4.8 کیلووات 6 نفره 1.6 متر بر ثانیه 77/000/000
ویتور چین 5 کیلووات 8 نفره 1 متر برثانیه 78/000/000
ویتور چین 6.1 کیلووات 10 نفره 1 متر برثانیه 85/000/000

واردات قطعات آسانسور موسی خانی

پخش قطعات آسانسور در شرکت موسی خانی

شرکت موسی خانی توانسته است پخش و توزیع بسیاری از قطعات مهم آسانسور مانند  بهترین ریل آسانسور ، موتور آسانسور ، درب و سایر موارد را برعهده بگیرد.این مجموعه با بیش از دو دهه حضور موفق در این صنعت بزرگ، یکی از بزرگترین و نام آورترین شرکت های وارد کننده قطعات معتبر آسانسور می باشد.

کیفیت قطعات این مجموعه باعث شده است تا عمر مفید آسانسور در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور افزایش گردد.این مجموعه با پخش قطعات باکیفیت آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی در بازار صنعت آسانسور برداشته است.

و با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در جهت پشتیبانی از خدمات باعث رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است.

باید به این نکته توجه نمود :

هدف اصلی این شرکت کسب و حفظ رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است.

و در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان موتور آسانسور موسی خانی با دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش این مجموعه به سراسر کشور ارسال می گردد.باید دانست نمایندگی شرکت های مونته فرو، فرماتور، شیندلر،سیکور، آلبرتوساسی، ویتور و مونتاناری در اختیار این شرکت بزرگ است.

موتور آسانسور موسی خانی

واردات قطعات آسانسور موسی خانی

کیفیت قطعات آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است .

چرا که باعث افزایش عمر مفید آسانسور می گردد.شرکت موسی خانی یکی از بزرگترین وارد کننده های قطعات آسانسور خارجی به کشور می باشد.که کیفیت و خدمات پس از فروش معتبر را سرلوحه کار خود می داند.

این مجموعه با واردات و توزیع قطعات به سراسر کشور یکی از پرفروش ترین بازرگانی های آسانسور در ایران است که توانسته با فروش بالای لوازمات آسانسور نیاز های بازار را تا حد امکان پاسخگو و در خواست های مشتریان را تأمین نماید.

در این بین موتور آسانسور موسی خانی درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص داده است.

موسی خانی با بکارگیری نیرو های متخصص و با تجربه در بخش فروش، با یک برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای توانسته جایگاه بلندی را در بازار صنعت آسانسور به خود اختصاص دهد.

و گام های نوید بخشی در جهت ارتقای کیفیت در سطح کشور بردارد.

این بازرگانی با پشتیبانی قوی از شرکت های معتبر تولید کننده قطعات آسانسور، بهترین و معتبرترین قطعات را به سراسر کشور ارسال می کند.

موتور آسانسور موسی خانی

خدمات پس از فروش بازرگانی موسی خانی

خدمات پس از فروش از مهم ترین اقدامات هر مجموعه در حهت افزایش رضایتمندی مشتریان است.و به عنوان تضمین کیفی محصول شناخته می گردد.تمامی قطعات مجموعه موسی خانی با دو سال گارنتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

ارائه خدمات گسترده، آرامش و امنیت خاصی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد.و زمانی گارانتی و خدمات پس از فروش معنی پیدا می کند که در سراسر کشور بتوان از آن استفاده نمود.

باید دانست :

تمامی قطعاتی که این شرکت آسانسور به کشور وارد می کند:

دارای استاندارد های بین المللی  از سوی شرکت های نام آور و مشهور ایتالیایی، اسپانیایی، و آلمانی می باشد.

بنابراین انطباق آن با استاندارد بین المللی EN81 تایید شده است.

بازرگانی موسی خانی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. و به همین دلیل توانسته است سهم بالایی از فروش قطعات آسانسور در سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.برای خرید قطعات آسانسور پیشنهاد می کنیم که به این بازرگانی مراجعه نموده و از لیست قیمت قطعات بازرگانی موسی خانی دیدن نمایید.

این بازرگانی با ارائه مناسب ترین قیمت ها خرید مقرون به صرفه ای را برای شما رقم خواهد زد.

برای دریافت لیست قیمت آسانسور شما عزیزان می توانید با ما در ارتباط باشید.

موتور آسانسور موسی خانی قیمت

موتور آسانسور موسی خانی

موتور موسی خانی در توان ها و برندهای مختلف وارد می گردد.

مطرح ترین برندهای وارداتی شرکت موسی خانی شامل

موتور آسانسور ساسی ایتالیا

موتور آسانسور ساسی ایتالیا مطرح ترین موتور گیربکس وارداتی به کشور است.

که با کیفیت بالا و راندمان مناسب طراحی شده است.

این موتور آسانسور را می توان بهترین موتور گیربکس وارداتی در سطح کشور دانست .

که با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا تولیدوبه عنوان یک برند بین المللی محسوب می شود.موتور آسانسور ساسی دارای توان های مختلف و مدل های متفاوت است.

و در بسیاری از پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.این موتور آسانسور در ابعاد مناسب با کارایی بالا و قادر به نصب به صورت عمودی و افقی برای نصب های متفاوت می باشد.

در بین موتور آسانسور موسی خانی این موتور یکی از معتبرترین هاست.در کنار موتور آسانسور یکی از قطعات مهم دیگر تابلو فرمان آسانسور است و عیب یابی تابلو قرمان آسانسور توسط شرکت های معتبر خدمات آسانسور امکان پذیر است.

موتور آسانسور سیکور ایتالیا

موتور آسانسور سیکور ایتالیا به عنوان یک برند معتبر وارداتی محسوب می گردد.بازرگانی موسی خانی به عنوان نمایندگی رسمی موتور آسانسور سیکور این محصول را به سراسر کشور عرضه می نماید.

این موتور گیربکس محبوبیت زیادی در نزد سازندگان ساختمان ونصابان آسانسور در کشور دارد.و سال هاست که در پروزه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گردد.

این موتور با نام های RE16 – SH130 – SH140 – MR12 -MR13 – MR14 به بازار عرضه شده است.و با توان ها و مدل های مختلف در اختیار استفاده کنندگان در سراسر کشور قرار می گیرد.

موتور آسانسور مونتاناری

موتور آسانسور مونتاناری نیز یکی از موتورهایی است که توسط بازرگانی موسی خانی به کشور وارد می گردد.باید به این نکته توجه نمود کشور ایتالیا انواع موتور آسانسور مونتاناری را با سطح کیفی بالا به سراسر دنیا عرضه می کند.

این موتور آسانسور عملکردی شبیه موتور ساسی ایتالیا دارد.به طوری که با نصب هر کدام از موتور های مونتاناری تا مدت ها با آرامش خاطر می توان از آسانسور ها استفاده کرد.

باید دانست :

یکی از موتور آسانسور موسی خانی با کیفیت بالا موتور مونتاناری ایتالیا است.

موتور آسانسور ساسی اسپانیا

موتور ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی شناخته می گردد.

این موتور آسانسور یکی از برندهای معتبر موتور گیربکس در سطح جهانی است که در بازار ایران ،مورد استفاده بسیاری از نصابان آسانسور قرار می گیرد.یکی از مطرح ترین مدل های این موتور آسانسور موتور ساسی اسپانیا S38 است.

این موتور آسانسور قابلیت استفاده در پروژه های مهم اداری ، تجاری و مسکونی کشور را داراست.و توسط بازرگانی موسی خانی به عنوان نمایندگی فروش آلبرتو ساسی به بازار عرضه می گردد.

مجموعه رایا در کنار فروش موتور آسانسور قیمت پولی آسانسور را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

موتور آسانسور موسی خانی نمایندگی

همانطور که گفته شد:

شرکت موسی خانی در واردات موتور های گیربکس و گیرلس وارداتی نقش مهمی را ایفا می نماید.این مجموعه پشتیبانی از شرکت های معتبر تولید کننده موتور آسانسور از جمله شرکت آلبرتوساسی، شرکت مونتاناری، شرکت سیکور، شرکت ویتور و … بهترین موتور های آسانسور را با مناسب ترین قیمت به سراسر ایران ارسال می کند.

موتور آسانسور موسی خانی در جهت ارتقای سطح کیفی صنعت آسانسور در کشور وارد و به سراسر کشور توزیع می گردد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور ویتور آلمان

موتور های گیرلس:

  • WSG-S1
  • WSG-S2
  • WSG-TR

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی ایتالیا

موتور های گیربکسی: 

  • LEO
  • TORO
  • MODY
  • MF

موتور های گیرلس:

  • G200
  • G300

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتوساسی اسپانیا

  •  S58
  •  S48
  • S48-S
  • S38
  • S38-S

نمایندگی فروش موتور آسانسور مونتاناری ایتالیا

موتور های گیربکسی:

  • M76
  • M73

نمایندگی فروش موتور آسانسور سیکور (الکمپ) ایتالیا

موتور های گیربکسی:

  •  RE16
  • SH130
  • SH140

نمایندگی فروش برندهای معتبر قطعات آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از امکانات پیشرفته و فناوری نوین با پشتوانه قوی مدیریتی و پرسنل متخصص ، در زمینه انواع خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشقدم بوده و به عنوان نمایندگی مستقیم موتور آسانسور ایتالیایی همواره تلاش کرده مناسب ترین قیمت را به استفاده کنندگان در سراسر کشور ارائه دهد.

شما می توانید:

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را از مجموعه رایا استعلام نمایید.