مشخصات فنی موتور آسانسور جم
مشخصات فنی موتور آسانسور جم | قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور جم یکی از بهترین موتورهای آسانسور ساخت کشور ایتالیا است که در کشور توسط بسیاری از نصابان و سازندگان ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.از مشخصات فنی موتور آسانسور جم 6.1 کیلووات ، می توان به ظرفیت 6 نفره ، AC2 ، توان حمل بالا و راندمان مطلوب اشاره نمود.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز پخش موتور آسانسور ، این موتور گیربکس را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می نماید.

مشخصات فنی موتور آسانسور جم

موتور آسانسور جم یکی از شاخص ترین موتورهای گیربکس ساخته شده در کشور ایتالیا است که سال هاست در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.از مشخصات فنی موتور آسانسور جم 6.1 کیلووات می توان به استفاده از فلکه 56 ، به صورت 4 شیار ، مطابق با سیم بکسل نمره 10 ، استاتیک لود و راندمان بالا اشاره نمود.

موتور گیربکس جم محبوب بسیاری از سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور است و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این موتور گیربکس توانسته است تمامی فرایند و مراحل استاندارد را طی نماید و مطابق با استاندارد بین المللی EN81 طراحی و به تولید انبوه برسد.

مشخصات فنی موتور آسانسور جم

مشخصات فنی موتور آسانسور جم 6.1 کیلووات

 

نام کالا  Product Name موتور آسانسور جم ۶٫۱کیلووات دو سرعته    ALEVATOR MOTOR GEM 6.1 KW AC2 
کشور سازنده ساخت ایتالیا Made in ITALY
برند جم GEM
گارانتی ۲۴ ماه طلایی ۲ YEARS
خدمات پس از فروش ۱۰سال ۱۰ YEARS
سیستم حرکتی سرعت یک متر ۱:۱ ۱ M/S
برق مصرفی ۳ فاز (۳۸۰ولت) (۳L (380 V
قدرت و مشخصات فنی موتور آسانسور جم ۶٫۱ کیلووات ۶٫۱ KW
تعداد دور سیم پیچ دو دور AC2
ظرفیت استاندارد ۵۰۰ کیلوگرم ۵۰۰KG
اینکودر فابریک ندارد NO
تعداد بوبین ترمز تک بوبین ۱
یاتاقان دارد YES
مناسب برای تعداد طبقات ۲-۳-۴-۵-۶ طبقه ۲-۳-۴-۵-۶ Floor
فن خنک سازی دارد YES
روغن چرخ دنده دارد YES
میزان نویز و صدا 30 دسیبل 30 decibel
مناسب تعداد استارت در ساعت 180 استارت 180 start
استاتیک لود ۳۰۰۰ کیلو گرم ۳۰۰۰ MAX STATIC LOAD KG
قطر فلکه و مشخصات فنی موتور آسانسور جم 56 سانتی متر 56 CM
جریان راه اندازی ۱۴ آمپر ۱۴A
نماینده فروش مستقیم مجموعه رایا آسانسور RARA LIFT
 نمره کارشناسان رایا آسانسور به این محصول از ۱۰ ۷٫۹ ۷٫۹
وزن محصول ۳۰۰ ۳۰۰
شرکت ارائه دهنده گارانتی آسانسور بهران ، رایا آسانسور BEHRAN LIFT – RAYA LIFT

مشخصات فنی موتور آسانسور جم

موتور آسانسور جم ویژگی ها

موتور اسانسور جم با توان و ظرفیت های مختلف روانه بازار شده است.این موتور گیربکس با استاتیک لود بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است.از دیگر مشخصات فنی موتور آسانسور جم می توان به مطابقت با استاندارد فرکانس ایران (50HZ) ، تنوع نسبت دور ورودی و خروجی توسط گیربگس های استاندارد ، راندمان بالا ، تنوع تعداد دور روتور هم در سرعت کند و هم در سرعت نامی وسایر موارد را اشاره نمود.

این موتور گیربکس در کشور سال هاست در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

شرکت موتور گیربکس آسانسور جم 

موتور گیربکس جم ساخت کشور ایتالیا و یکی از مطرح ترین برندهای وارداتی به کشور است.باید به این نکته توجه نمود شرکت جم فعال در زمینه تولید انواع موتورهای آسانسور نقش پررنگی در بازار ایتالیا و کشورهای مختلف جهان بازی می کند.موتور گیربکس جم با بروز ترین تجهیزات ، تکنولوژی برتر مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

گفتنی است شرکت جم در زمره بهترین شرکت های تولید کننده موتور آسانسور در جهان است که این موفقیت بزرگ را در سایه تلاش برای تمرکز بر روی مواردی همچون تحقیق و توسعه ، خلق طرح های نوآورانه ، ارائه خدمات گسترده پس از فروش مشتریان ، استفاده از روش های تولید مدرن و استفاده از موارد اولیه با کیفیت بالا به دست آورده است.

از مشخصات فنی موتور آسانسور جم می توان به دارای قطب های متغیر در راه اندازی و دور نامی ، دارای انواع توان های اساندارد به لحاظ تحمل بار استاتیکی و دینامیکی ، توان تحمل بالا در مقابل فشارهای محوری و سایر موارد اشاره نمود.

مشخصات فنی موتور آسانسور جم

با مراجعه به لینک تعمیر موتور آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

مشخصات فنی موتور آسانسور جم

موتور آسانسور جم مواد اولیه با کیفیت ایتالیایی ساخته شده است و سازندگان قطعات موتور گیربکس هایش تماما ایتالیایی هستند.از مشخصات فنی موتور آسانسور جم میزان نویز و صدای کمتر از 60 دسیبل ، قابلیت جدا سازی و سوار کردن مجدد ان برای نصب ، مرغوبیت بالای بلبرینگ و دنده برنجی ، توان تحمل فشارهای محوری و سایر موارد را اشاره نمود.

در حال حاضر موتور گیربکس جم یکی از بهترین موتورهای گیربکس وارداتی به کشور محسوب می شود و می توان از آن در پروزه های نصب و راه اندازی پر ترافیک استفاده نمود.

باید دانست :

بهترین موتور گیربکس وارداتی اسانسور موتور آسانسور ساسی ایتالیا است.

و بازرگانی رایا آسانسور به عنوان وارد کننده موتور آسانسور ساسی محسوب می شود.

موتور گیربکس آسانسور جم مقایسه

موتور گیربکس آسانسور جم از زمره بهترین موتورهای گیربکس وارداتی است.

گفتنی است با توجه به قدمت و شناخت بالای این موتورگیربکس ،خدمات پس از فروش آسانسور و تعمیرات در سطح کشور موجود است و این موتور مورد توجه بسیاری از نصابان آسانسور قرار دارد .موتور آسانسور جم ایتالیا با توجه به حفظ استانداردهای لازم قیمتی مناسب و منطقی را در بازار دارد.و توانسته است به خوبی باسایر موتور های گیربکس مطرح در سطح بین المللی از قبیل آلبرتو ساسی ، مونتاناری ، الکمپ …به رقابت بپردازد.

از دیگر مشخصات فنی موتور آسانسور جم 6.1 کیلووات می توان به قطر فلکه 56 ، فلکه 4 شیار ، مطابقت با سیم بکسل نمره 10 ، میزان استارت بر ساعت 180 و سایر موارد اشاره نمود.

با مراجعه به لینک بازسازی آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی برندهای معتبر قطعات آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از امکانات نوین و تکنولوژی روز پیشرو در زمینه کلیه خدمات آسانسور بوده و با در اختیار گرفتن نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر قطعات آسانسور بر سطح کیفی خدمات خود افزوده و در فروش قطعات به سراسر کشور گام های بلندی را برداشته است.رایا آسانسور تلاش نموده است تا برای کلیه قطعات آسانسور بهترین قیمت را برای شما فراهم سازد.

همچنین با ارائه گارانتی معتبر کیفیت و اصالت محصولات ایرانی و خارجی را تضمین می شود.

این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران و سایر برندهای معتبر ، قطعات آسانسور را به طور مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.