مرکز خرید قطعات آسانسور در تهران
مرکز خرید قطعات آسانسور | خرید آنلاین قطعات آسانسور

بازدید و بررسی قطعات در مراکز خرید ، در بسیاری از اصناف رایج است.قطعات آسانسور از اقلام مختلفی تشکیل شده است.که با هم ارتباط مستقیم دارند.برخی از قطعات آسانسور در مرکز خرید قطعات آسانسور عرضه می شوند.و برخی از دیگر قطعات اصلی از انبار شرکت های سازنده ارسال می گردند.بازدید از قطعات آسانسور می تواند نقشی اساسی در اعتماد سازی  خرید قطعات آسانسور ایفا نماید.اما باید به این نکته توجه نمود : قطعات مهم آسانسور مانند موتور ، تابلوفرمان و درب آسانسور دارای گارانتی مشخصی هستند.و عرضه آن ها در مراکز خرید باعث می شود : از تاریخ گارانتی آن ها کاسته شود.

مرکز خرید قطعات آسانسور

بازدید و بررسی قطعات در مراکز خرید باعث آرامش خاطر برای از افراد می گردد.و نقشی مهم در اعتمادسازی افراد در خرید قطعات ایفا می کند.آسانسور در حال حاضر به یک نیازعمومی برای ساختمان ها مبدل شده است.و بدون استفاده از این وسیله ، رفت و آمد افراد در ساختمان های تجاری ، اداری و مسکونی با مشکل مواجه می شود.

مرکز خرید قطعات آسانسور در تهران برای خرید برخی از قطعات در دسترس افراد قرار گرفته است.و برای رونمایی از قطعات مهم آسانسور هر ساله نمایَشگاه هایی در تهران و شهرستان برگزار می گردد.

مرکز خرید قطعات آسانسور توضیحات

آسانسور دارای قطعات مختلفی است.که با هم در ارتباط هستند.بازدید از قطعات برای اعتمادی سازی بیشتر به افراد توصیه می شود.باید دانست : امکان مشاهده کل اقلام آسانسور به صورت یکجا در مرکز خرید قطعات آسانسور تقریبا غیر ممکن است.شما می توانید در این مراکز برخی از خرده قطعات را مشاهده نمایید.

برخی از قطعات مانند ریل ، موتور ، تابلو فرمان و درب فضای زیادی را اشغال می کند.ضمن این که برخی از این قطعات دارای گارانتی مشخص هستند.و ممکن است : از تاریخ گارانتی آن ها در موقع خرید گذشته باشد.که این امر به ضرر سازندگان ساختمان خواهد بود.

مرکز خرید قطعات آسانسور

خرید آنلاین قطعات آسانسور

ارزش وقت در حال حاضر از اهمیت بالایی برخوردار است.و برای هر قطعه آسانسور نمی توان به مرکز خرید قطعات آسانسور مراجع نمود.برای رفع این مسئه فروشگاه های اینترنتی قطعات آسانسور به وجود امده است.شما ی توانید : به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش کالا بدهید. و محصول مورد نطرتان را در شهر خود تحویل بگیرید.

در فروشگاه اینترنتی رایا برای هر محصول مشخصات فنی در نطر گرفته شده است.

و اطلاعات محصول به طور کامل در اختیار مشتریان گذاشته می شود.

شما به راحتی می توانید: با مراجعه به سایت بازرگانی رایا آسانسور ، خرید خود را نهایی نمایید.همچنین با شماره های ثابت مجموعه تماس حاصل نموده و از کارشناسان ما مشاوره فنی دریافت نمایید.

مرکز خرید قطعات آسانسور

5 قطعه اصلی در آسانسور

  • موتور آسانسور
  • تابلو فرمان آسانسور
  • کابین آسانسور
  • درب اتوماتیک یا لولایی
  • ریل راهنمای اسانسور

این 5 قطعه مهم ترین قطعات آسانسور به شمار می روند.

80 درصد بهای تمام شده قطعات آسانسور را شامل می شوند.

بورس لوازم آسانسور در تهران

تهران به عنوان مرکز خرید قطعات آسانسور در کشور شناخته می شود.در غرب تهران اکثر مغازه ها و تامین کنندگان قطعات آسانسور در اتوبان فتح ( جاده قدیم کرج) حضور دارند.و در شرق تهران مغازه های تامین کننده قطعات آسانسور در منطقه دماوند هستند.

باید به این نکته توجه نمود :

مغازه ها برای خرید خرده قطعات می توانند گزینه مناسبی باشند.

اما صرفا برای خرید پکیج کامل آسانسور بهتر است:

به شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور مراجعه نمود.

باید دانست برخی قطعات اصلی آسانسور که در مغازه های آسانسوری وجود دارد از تاریخ گارانتی آن ها گذشته است.و نمی توان برای خرید به آن ها اتکا نمود.

مرکز خرید قطعات آسانسور در تهران

مرکز خرید قطعات آسانسور

خرید قطعات آسانسور با مراجعه حضوری و غیرحضوری انجام می پذیرد.مرکز خرید قطعات آسانسور در تهران در دسترس افراد قرار گرفته است.تا امکان خرید حضوری قطعات فراهم باشد.گفتنی است : صنف آسانسور با دیگر اصناف متفاوت است.و تعداد اقلام آسانسور نسبت به دیگر صنف ها بیشتر است.بنابراین امکان این که کل قطعات آسانسور در یک فضا وجود داشته باشد ، در بسیاری از اوقات میسر نیست.ضمن این که بسیاری از قطعات دارای گارانتی مشخص هستند.و گارانتی برخی از آن ها از زمان خروج از شرکت سازنده محاسبه می شود.

گفتنی است :

آسانسور یک کار تخصصی است.و قبل از خرید قطعات بایستی از یک شرکت فروشنده قطعات آسانسور و یک کارشناس مشاوره فنی دریافت نمایید.معمولا شرکت های آسانسوری یک لیست قیمت نسبت به تعداد توقف و ظرفیت آسانسور برای افراد از قبل پیش بینی نموده اند.در این لیست تعداد دقیق اقلام ، قیمت آن به همراه برندهای آن مشخص شده است.تا خریدی مطمئن و آگاهانه انجام پذیرد.

با مراجعه به لینک قیمت پاراشوت آسانسور با قیمت و مشخصات فنی این وسیله بیشتر آشنا شوید.

فروش و توزیع قطعات آسانسور

در حال حاضر امکان ارسال و توزیع قطعات آسانسور از طریق شرکت های حمل و نقل فراهم شده است.و شما به راحتی می توانید: به صورت آنلاین خرید خود را نهایی نمایید.فروشگاه آنلاین قطعات آسانسور رایا با ارسال قطعات آسانسور به سراسر کشور امکان همسان سازی قیمت ها را در کشور بوجود آورده است.شما می توانید:مرکز خرید قطعات آسانسور را به صورت آنلاین را با رایا آسانسور مشاهده نمایید.

این مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری انواع قطعات آسانسور را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسرکشور ارسال می نماید.شما همچنین می توانید از کارشناسان ما در مجموعه رایا آسانسور مشاوره فنی دریافت نمایید.و خریدی مطمئن ، با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر داشته باشید.یکی از قطعات مهم آسانسور کابین است.

با مراجعه به لینک خرید اینترنتی کابین آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی فروش قطعات آسانسور

مجموعه رایا آسانسور تمامی قطعات اصلی و جانبی آسانسور را با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان با قیمت بسیار مناسب به سراسر کشور عرضه می دارد. رایا با ارائه گارانتی معتبر اصالت و کیفیت قطعات را ضامن شده و با خدمات پس از فروش مناسب از مرحله فروش تا نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور در کنار شما است.

مجموعه رایا خدمات آسانسور غرب تهران ، شمال ، جنوب و شرق تهران را در اختیار دارد.و انواع خدمات آسانسور از صفر تاصد را رهگیری می نماید.گفتنی است : مدت زمان سرویس آسانسور در مجموعه رایا به نسبت نیاز آسانسور ساختمان است.

و معمولا یک سرویس آسانسور حدود 40 دقیقه طول می کشد.

مرکز خرید قطعات آسانسور

خرید حضوری قطعات آسانسور

با توجه به این که قیمت قطعات آسانسور نسبت به برخی از صنف ها به مراتب بالاتر است.و جلب اعتماد مشتریان غیر حضوری کاری سخت است.در مورد قطعاتی اصلی می توان به صورت حضوری نسبت به خرید اقدام نمود.

بورس لوازم آسانسور در تهران برای خرید حضوری افراد توصیه می شود.البته بیشتر برای خرده قطعات ، چون قطعات اصلی و مهم آسانسور بایستی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشند.صرفا مغازه ها و فروشگاه های آسانسوری قطعه ای را که داخل مغازه موجود داشته باشند تبلیغ می کنند. و ممکن است یک جنس گارانتی آن به اتمام رسد.ما بهترین مرکز خرید قطعات آسانسور را به شما پیشنهاد می کنیم.با مراجعه به لینک فروش قطعات آسانسور با سایر قطعات و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.

خرید غیر حضوری قطعات آسانسور

تایم و زمان برای هر فردی بسیار مهم است.و در شهرهای بزرگ با توجه به ترافیک و شلوغی آن ها خرید غیر حضوری برای بسیاری از قطعات آسانسور مقرون به صرفه است.شما می توانید در هرجای ایران که باشید از منزل خودتان بصورت اینترنتی و آنلاین سفارش کالا بدهید. و محصول مورد نظرتان را در شهر خود تحویل بگیرید.

معمولا با استفاده از باربری ها به صورت یکروزه انواع قطعات اصلی و مهم آسانسور به کل کشور ارسال می گردد.و برای قطعات خرد آسانسور می توان از سامانه های آنلاین مرسولات پستی وابسته به اداره پست کمک گرفت.شما می توانید کلیه قطعات آسانسور از قطعات اصلی مانند موتور آسانسور بهران ، تا قطعات آسانسور خرد مثل دیکتاتور آسانسور جان لیفت را به صورت غیر حضوری از رایا آسانسور خریداری نمایید.