قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا
قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا | نمایندگی فروش موتور ساسی |

امروزه به دلیل استقبال مردم از آسانسور، بسیاری از شرکت های آسانسوری با پشتیبانی از قطعات آسانسورخارجی خصوصا موتور آسانسور، تمامی قطعات را بصورت مستقیم یا غیر مستقیم وارد کشور نموده و توانسته اند با پخش آنها نیاز بازار را تأمین کنند. موتور آسانسور ساسی اسپانیا یکی از قطعات وارداتی است که دارای کیفیت بالایی نسبت به تولیدات داخلی می باشد. به همین منظور قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا از موتور های آسانسور داخلی بالاتر می باشد. رایا آسانسور با پشتیبانی از شرکت آلبرتو ساسی اسپانیا تمامی موتور های ساخته شده در این شرکت را به صورت مستقیم وارد کشور نموده و با توزیع آنها به سراسر کشور جایگاه بلندی در بازار آسانسور به خود اختصاص نموده است. 

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا

شرکت آلبرتو ساسی اسپانیا:

شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا در سال ۲۰۰۰میلادی اقدام به خرید شرکت فای مسا نمود و در سال ۲۰۱۰ نام این شرکت را به ساسی اسپانیا تغییر داد و به نوعی ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی مبدل گردید. این شرکت یکی از برجسته ترین تولید کننده های موتور آسانسور در جهان شناخته شده است که البته تنها چهار مدل از موتور های ساسی را تولید می کند. از مهمترین تولیدات این شرکت می توان به S58 ، S30S ، S30 و S38 اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه رایا آسانسور هرکدام از این موتور ها را که مورد نیاز شماست انتخاب و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا ، شرح

موتور های آسانسور ساسی اسپانیا در مقایسه با موتور های ساسی ایتالیا دارای قیمت پایین تری می باشند. از آن جهت که موتور های ساسی ایتالیا از مواد مرغوب تر و باکیفیت تری ساخته شده اند. طول عمر موتور های اسپانیایی نسبت به همتای ایتالیایی اش کمتر است. اما موتور آسانسور ساسی اسپانیا به لحاظ قدرت و کیفیت از موتور های تولید شده در داخل کشور دارای رتبه و امتیاز بالاتری است . از این رو قیمت موتور آسانسور ساسی اسپانیا نسبت به تمامی موتور های تولید داخل بالاتر می باشد. دیگر موتور های ایتالیایی همچون موتور الکمپ، موتور مونتاناری ، موتور جم و … نیز از قیمت بالاتری نسبت به موتور ساسی اسپانیا برخوردار می باشند. در کشور ما انواع مختلفی از موتور ساسی اسپانیا وجود دارد که انبوه سازان در بسیاری از پروژه های خود از آنها استفاده می کنند.

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا

قیمت و گارانتی موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا

همانطور که گفته شد قدرت ، کیفیت و ظرفیت موتور های ساسی اسپانیا از نمونه های ایتالیایی پایین تر و از موتور های تولید شده در کشور بالاتر می باشد. قیمت این موتور آسانسور به شدت وابسطه به نرخ ارز می باشد و به طور کلی می توان  گفت که با توجه به نوسانات نرخ ارز و تعرفه های گمرک قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا ثابت نبوده و متغیر می باشد. این محصول اسپانیایی دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشد. رایا آسانسور برای انتخاب بهتر شما مشتریان عزیز لیست قیمت موتور آسانسور ساسی اسپانیا را ارائه می دهد. 

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا

کیفیت موتور ساسی اسپانیا

باید دانست که برای نصب آسانسور حتما باید از قطعات باکیفیت و مرغوب استفاده نمود. وارداتی و داخلی بودن این قطعات مهم نیست مهم وجود قطعه ی باکیفیت در آسانسور است. زیرا آسانسور علاوه بر آسان نمودن حمل و نقل افراد، از جان آن ها نیز مراقبت می کند. پس استفاده از قطعات باکیفیت در آسانسور امری ضروری است که باید به آن توجه نمود. برای مثال در رابطه با موتور آسانسور باید گفته شود که، این قطعه باید دارای کیفیت باشد زیرا قلب هر آسانسور موتور آن است.

پس استفاده از موتور های باکیفیت و مرغوبی همچون موتور آسانسور ساسی اسپانیا این امکان را به استفاده کنندگان می دهد که تا چندین سال با خیالی آسوده از آسانسور بهره ببرند. موتور آسانسور ساسی اسپانیا در مقایسه با برندهای تولید کننده موتور گیربکس در سطح بین المللی دارای کیفیت و کارایی مطلوبی است. ابعاد کوچک ،عملکرد مطلوب ، راندمان بالا و قابلیت نصب به صورت های متنوع از جمله آیتم های کلیدی در مورد این موتور گیربکس بوده که باعث کیفیت منحصر به فرد آن شده است.

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا

استاندارد موتور آسانسور ساسی اسپانیا

ساخت این موتور گیربکسی کاملا منطبق با استاندارد شرکت آسانسور آلبرتو ساسی ایتالیا بوده و تمامی مراحل فرایند استاندارد را به خوبی طی کرده است. این موتور اسپانیایی از محبوبیت خاصی در نزد نصابان آسانسور برخورذدار است. با توجه به راندمان بالا و قابلیت نصب به صورت های مختلف در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان خرید موتور های آسانسور ساسی، باید حتما از اصالت آن مطمئن شد.

نمایندگی رسمی موتور آسانسور آلبرتو ساسی

مجموعه رایا آسانسور با دراختیار داشتن نمایندگی شرکت آلبرتو ساسی، تمامی موتور های ایتالیایی و اسپانیایی را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کشور نموده و آن ها را با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می دارد. این نمایندگی با بهره گیری از نیروهای متخصص و باتجربه در بخش های مختلف فروش ، نصب ، تعمیر و نگهداری آسانسور توانسته خدمات ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه دهد. این مجموعه برای تمامی محصولات شرکت آلبرتو ساسی اسپانیا قیمت های مناسبی تعیین نموده و با فروش آن ها توانسته تا حد امکان پاسخگوی نیاز بازار کشور باشد. رایا آسانسور با ارائه مشاوره فنی رایگان در هنگام فروش قطعات انتخاب قطعه مناسب را برای مشتریان آسانتر می کند. مطمئن باشد که تمامی قطعات آسانسور در این نمایندگی بصورت کاملا اصل و باکیفیت به فروش می رسد .

بررسی موتور های آسانسور ساسی

موتور های ساسی ایتالیا و ساسی اسپانیا هر دو از تولیدات شرکت آلبرتو ساسی می باشند. تنها تفاوت این دو موتور گیربکس در استاتیک لود آن ها است. اما استاتیک لود موتورها چیست؟ بهترین تعریفی که از استاتیک لود می توان ارائه نمود به این است که توان تحمل موتور گیربکس در حالت سکون به چه میزانی است. در مورد موتور گیربکس ساسی اسپانیا این توان تحمل کمتر است. برای مثال در پایین ترین مدل موتور ساسی ایتالیا که MODY نام دارد، استاتیک لود تا میزان 2250 کیلوگرم می باشد. در مقابل می بینیم که میزان استاتیک لود در مدل s30 موتور ساسی اسپانیا 2100 کیلوگرم است. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که قدرت موتور های ساسی ایتالیا ( مانند LEO ، TORO ، GEKO ، MF 84 و … ) از موتور های ساسی اسپانیا بالاتر می باشد. 

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا را فقط از نمایندگی رایا آسانسور اسعلام نمایید.

تشخیص نمونه اصلی از تقلبی 

به جرأت می توان گفت که تمامی قطعات آسانسور دارای نمونه های تقلبی نیز هستند.

که راه تشخیص آن ها از هم متفاوت است. موتور ساسی اسپانیا نیز دارای نمونه تقلبی می باشد.

بهترین راه تشخیص نمونه اصلی از تقلبی موتور آسانسور ساسی اسپانیا قیمت آن است.

مطمئنا افراد سود جو برای منفعت بیشتر در فروش نمونه های تقلبی اقدام به

تبلیغات گسترده نموده و نیز با کاهش قیمت محصولات مردم را ترغیب به خرید از این نمونه ها می کنند.

توجه داشته باشید که قبل از خرید از اصالت و کیفیت و البته

قیمت موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا مطمئن شوید . به همین منظور

توصیه می شود به نمایندگی ها و بازرگانی های معتبر مراجعه نمایید. 

مجموعه رایا آسانسور به ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور اصالت

و کیفیت قطعات را ضامن می شود. پیشنهاد می کنیم از فروشگاه رایا آسانسور

دیدن نموده و با خیال راحت ثبت سفارش نمایید.