قیمت سرویس و نگهداری آسانسور | نرخ سرویس آسانسور در تهران |

به طور کلی سرویس آسانسور ، کنترل و نظارت بر قطعات نصب شده در آسانسور از اجزا کلی تا قطعات جزئی ، در یک پروسه زمانی مدون که معمولا ماهی یک بار می باشد تعریف می گردد. هر قطعه ای با هر مکانیزمی نیازمند این کنترل و نظارت مستمر است ، مخصوصا سیستم هایی همچون آسانسور که ایمنی افراد در اولویت قرار گرفته و خرابی در آن ها زیان های جبران ناپذیری برای افراد استفاده کننده از آن مکانیزم را به بار می آورد. باید دانست که قیمت سرویس و نگهداری آسانسور به ساختمان های مختلف ( اداری، مسکونی ، تجاری و … ) و نوع آسانسور ( کششی ، هیدرولیک ) بستگی دارد. بهترین و دقیق ترین خدمات رسانی با مناسب ترین قیمت را از رایا آسانسور بخواهید. این مجموعه در هنگام خدمات رسانی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می کند.

که این باعث می شود که تا مدت ها از خدمات رسانی و تعمیر آسانسور خلاصی یابید. 

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور

متاسفانه برخی از مدیران ساختمان ها با استعلام گرفتن های پی در پی از سرویسکارانی که به صورت انفرادی خدمات سرویس و نگهداری آسانسور را انجام می دهند، تنها به پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور توجه می کنند. در صورتی که به جای توجه به قیمت پایین، باید به توانایی و تخصص شرکت یا فردی که قرار است خدمات سرویس و نگهداری آسانسور را بر عهده بگیرد ، توجه کرد. قیمت سرویس و نگهداری آسانسور براساس تعداد توقف های آسانسور محاسبه می گردد. این قیمت از سوی سندیکای صنایع آسانسور به صورت سالانه در نظر گرفته می شود. 

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور ،توضیحات

گاهی در اثر برخی بی احتیاطی ها و یا فاصله گرفتن از قوانین و استاندارد ها و  بی توجهی به ظرفیت آسانسور خرابی و مشکلاتی در آسانسور به وجود می آید که آسانسور نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا می کند. مطمئنا اکثر استفاده کنندگان آسانسور از هزینه خدمات آسانسور به طور کامل آگاهی و اطلاع ندارند. باید توجه داشت که در هزینه ی خدمات تعمیر آسانسور و  خدمات سرویس و نگهداری آسانسور تفاوت بسیار است. نرخ مصوب هزینه ی تعمیر آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور توسط سندیکای آسانسور و پله برقی ایران به طور سالانه تعیین می شود. در ایران، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌ برقی و خدمات وابسته یا ISEEI سالانه نرخ‌ نامه مصوبی را برای قرارداد های سرویس و نگهداری آسانسور و همین‌ طور پله‌ های برقی تدوین می‌کند.

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور

بسیاری از کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور سرویس و نگهداری آسانسور را فرایندی می دانند مرحله ای ، که در آن قطعات آسانسور مورد بازبینی و کنترل قرار گرفته می شوند. این کنترل معمولا ماهی یکبار و در صورت پرترافیک بودن ساختمان به صورت ماهی دو بار انجام می گیرد. شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قراردادی را تنظیم و به صورت سالیانه تمدید و قیمت سرویس و نگهداری آسانسور را تعیین می نمایند. در صورت بروز خرابی مدیر ساختمان سرویسکار را مطلع و به او اعلام خرابی می نماید، در صورتی که سرویسکار در دسترس نباشد مدیر ساختمان می تواند با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر آسانسور در تهران ، موضوع را اطلاع دهد. شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور پس از بررسی موضوع نسبت به رفع نقص ، اقدامات لازم را انجام می دهد.

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور های هیدرولیک

همانطور که می دانید مکانیزم آسانسور های هیدرولیک با آسانسور های کششی متفاوت است. برخی آیتم ها مانند دمای هوا و شرایط محیطی آسانسور هیدرولیک را تحت تاثیر قرار می دهد. تعمیر و نگهداری آسانسور های هیدرولیک در صورتی امکان پذیر است که سرویسکار آسانسور با تمامی امکانات و شرایط سیستم هیدرولیک آشنایی کامل داشته باشد. بنابراین در صورتی که از آسانسور هیدرولیک استفاده می کنید بایستی از شرکت های آسانسوری که ارائه دهنده خدمات آسانسور های هیدرولیک می باشند استفاده نمایید. هزینه سرویس آسانسور ها نیز با هم متفاوت است.

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور

موارد مورد توجه در بازدید ماهانه از آسانسور

 

  • آچارکشی قطعات و متعلقات
  •  روغن کاری ریل ها و بازبینی
  • کنترل موتور گیربکس
  • وضعیت تابو فرمان آسانسور
  • وضعیت کابین، رنگ و تهویه
  • هم سطحی طبقات
  • کنترل و بازبینی وضعیت درب های کابین آسانسور
  • تست و بازبینی پاراشوت
  • بازبینی سیم بکسل ها
  •  Black out
  •  روغن کاری قطعات متحرک
  •  چکاپ بخش های مختلف

رایا آسانسور با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کیفیت قطعات قیمت سرویس و نگهداری آسانسور را کاملا منصفانه ، منطقی و مناسب تعیین نموده است. واحد پشتیبانی این مجموعه  بسیار قوی عمل نموده و این باعث شده تا مشتریان مجموعه روز به روز افزایش و میزان رضایتمندی بیشتر شود. واحد پشتیبانی رایا آسانسور کنترل عملیات را در دست گرفته و به نحوی هر غیر ممکنی را ممکن می سازد.

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور

دستور العمل سرویس آسانسور

این موضوع بر اساس لیستی از پیش تعیین شده انجام می گیرد و در هر مرحله اجزا کلی آسانسور مورد بازرسی قرار گرفته و در لیست مورد نظر علامت گذاری شده تا سرویسکار آسانسور مرحله به مرحله قطعات آسانسور را بازبینی نماید و در صورت نقص در هر قطعه با استفاده علامت گذاری در چک لیست برای تعمیر یا تعویض آن قطعه اقدام نماید. در پایان سرویس این چک لیست به مدیر ساختمان تحویل می گردد. حال باید گفته شود که هدف از ارائه چک لیست سرویس آسانسور چیست؟ هدف از این کار می تواند شامل مواردی چون:

  • ایمنی آسانسور در چه سطحی بوده و می توان آسانسور را به مفهوم کلی ایمن دانست.
  • عملکرد آسانسور در سطح قابل قبول است یا نیاز به ارتقا عملکرد دارد.
  • تمامی استاندارد های لازم در آسانسور انجام پذیرفته است.
  • اصل فزونی منافع بر مخارج در آسانسور اعمال شده است و خرابی ها در حد مجاز خود می باشد.
  • اثربخشی آسانسور مطلوب است یا نیاز به اقداماتی در جهت هر چه بیشتر کردن کارایی آسانسور نیاز است.

باشد.

خصوصیات شرکت سرویس دهنده

شرکت آسانسوری می تواند خدمات سرویس و نگهداری مطلوب ارائه نماید که سرویس و نگهداری آسانسور به صورت منظم و دوره ای انجام دهد. قیمت سرویس و نگهداری آسانسور را به طور دقیق به اطلاع مدیر ساختمان و اهالی برساند. رفع نقص آسانسور را بصورت شبانه روزی دنبال نماید. استفاده از کارشناسان و تکنسین های مجرب و متخصص در زمینه آسانسور را در دستور کار شرکت قرار دهد. از سرویسکاران خود بخواهد با ارائه گزارش ماهیانه به مدیر ساختمان باعث رضایتمندی شرکت گردند. بیمه مسئولیت آسانسور را در قبال مسافرین آسانسور در اولویت قرار دهد. با مدیران ساختمان در ارتباط باشد. هر گونه انتقاد و پیشنهاد چه از سوی مدیران ساختمان و چه از سوی استفاده کنندگان از آسانسور را بشنود و در صورت مفید بودن اجرایی نماید.

خدمات رسانی آسانسور در تهران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی در حال حاضر با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش و نمایندگی فعال در مراکز استان ها دارای یکی از گسترده ترین خدمات می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و کارآزموده سرویس و تعمیرات انواع آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد به صورت حرفه ای و ماهرانه به انجام می رساند. رایا آسانسور با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد. این مجموعه می تواند به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد.