قیمت درب لولایی آسانسور بهران
قیمت درب لولایی آسانسور بهران |نمایندگی درب آسانسور بهران

قیمت درب لولایی آسانسور بهران در نمایندگی رایا آسانسور بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعیین شده است. درب لولایی آسانسور بهران یکی از بهترین درب های آسانسور تولید شده در کشور است که بسیار مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است. این درب به لحاظ اقتصادی جایگزین مناسبی برای درب های گرانقیمت اروپایی است. درب لولایی بهران را تنها در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید.

قیمت درب لولایی آسانسور بهران

گروه صنعتی بهران یکی از تولید کنندگان برتر درب آسانسور در کشور است. درب لولایی، درب نیمه اتومایک و درب تمام اتوماتیک ساخته شده توسط این گروه بسیار باکیفیت و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه اند.

قیمت درب لولایی آسانسور بهران در مقایسه با تولیدات خارجی مناسب تر است.

درب لولایی آسانسور بهران مطابق با استاندارد اروپا طراحی و ساخته شده است.

این درب با عرض 70، 80 و 90 سانتیمتر و نیز ارتفاع 2 متر طراحی شده است.

این درب آسانسور ایرانی متناسب با آسانسور های کم جمعیت و کم تردد می باشد. 

قیمت درب لولایی آسانسور بهران ،توضیحات

این روزها قیمت قطعات آسانسور برای بسیاری از متقاضیان آسانسور بخصوص سازندگان ساختمان بسیار حائز اهمیت است. برای این افراد قیمت قطعاتی همچون موتور، درب، ریل، تابلو فرمان و کابین که قطعات اصلی محسوب می شوند اهمیت بیشتری دارد.

قیمت درب آسانسور نیز همچون قطعات دیگر با توجه به نوع درب، مدل، برند، کیفیت و البته مهمتر از همه نرخ ارز محاسبه می شود. قیمت درب لولایی آسانسور بهران با توجه به نوسانات نرخ ارز در کشور دائما در حال تغییر است.

برای بسیاری از قطعات همچون درب آسانسور نمی توان قیمت ثابت و دقیقی تعیین نمود.

ثبات قیمت ها دغدغه اکثر سازندگان ساختمان است.

قیمت ها طوری تغییر می کنند که گاهی به قیمت زوز قبل نمی توان اتکا کرد.

با این همه قیمت درب لولایی آسانسور بهران در مقایسه با درب های مشابه داخلی و خارجی مناسب تر می باشد.

قیمت درب لولایی آسانسور بهران

ویژگی های درب لولایی آسانسور بهران

در ساخت درب لولایی و اتوماتیک بهران از دستگاه های فوق پیشرفته پانچ، پرس و خم کاری CNC استفاده شده است. درب های لولایی بهران از جنس فولاد مرغوب ST12 و ST14 ساخته شده اند که ضخامت آنها 1/5 تا 2 میلیمتر می باشد.

استفاده از سیستم رنگ تمام اتوماتیک و پودر الکترو استاتیک سبب پخش شدن یکپارچه و یک دست رنگ شده و ظاهر زیبا و جذابی برای درب های لولایی به وجود آورده است.

صنعتگران بهران با بهره گیری از سیستم جوشکاری نقطه جوش و اتوماتیک در خط تولید توانسته اند سطح استحکام و مقاومت درب ها را نسبت به درب های مشابه بالا ببرند.

کلیه درب های آسانسور بهران مهندسی معکوس شده درب های سلکوم ایتالیا می باشند.

قیمت درب لولایی آسانسور بهران در مقایسه با درب های مشابه در بازار مناسب تر است.

برای اطلاع از قیمت آسانسور بهران به رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت روز درب لولایی آسانسور بهران

شرکت بهران

شرکت بهران از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده قطعات آسانسور در کشور است. این شرکت نامدار با بکارگیری نیروهای متخصص و باتجربه و هم چنین بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارآلات و ماشین آلات در خط تولید انواع قطعات آسانسور نظیر

  • موتور گیربکس
  • درب
  • گاورنر
  • فلکه هرزگرد
  • قفل درب
  • بافر پلی اورتان و …

توانسته گام های بلندی در راستای  پیشرفت صنعت آسانسور کشور بردارد.

کیفیت و قیمت درب لولایی آسانسور شرکت بهران مطلوب می باشد.

بهران با طراحی و تولید بهترین قطعات آسانسور بالاخص موتور گیربکس آسانسور توانسته تا حد امکان نیاز بازار را تأمین و درخواست مشتریان را پاسخگو باشد.

در طراحی و تولید انواع درب آسانسور اعم از

  • درب لولایی
  • نیمه اتوماتیک
  • و تمام اتوماتیک

از مهندسی معکوس شده درب های سلکوم ایتالیایی بهره برده و آنان را طبق استاندارد های اروپایی تولید نموده است.

جالب است بدانید که بهران تنها تولید کننده درب اتوماتیک آسانسور در ایران است که همانند تولیدکنندگان ایتالیایی و اسپانیایی (سلکوم و فرماتور)، از بردهای پیشرفته و سیستم براشلس استفاده می نماید

که همین امر باعث تولید و عرضه محصولی با کیفیت اروپایی می شود.

البته گروه صنعتی بهران تنها تولیدکننده درب های سخت کار (Heavy Duty) در ایران می باشد. اگر بخواهیم به لحاظ اقتصادی درب لولایی بهران و درب های مشابه آن را با هم مقایسه کنیم می گوییم که قیمت درب لولایی آسانسور بهران مقرون به صرفه تر است.

قیمت روز درب لولایی آسانسور بهران

قیمت درب لولایی آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور بهران از جنس بهترین نوع فولاد ST37 ساخته شده است.

این درب آسانسور با نام BL-502X با عرض 70 تا 90 سانتیمتر وارد بازار شده است.

نصب آسان و حرکت نرم و بی صدای این درب موجب جذب بالای مشتری شده است. به دلیل استفاده از فولاد باکیفیت و نیز دستگاه های پیشرفته که در بالا ذکر شد، کیفیت و مقاومت و نیز طول عمر بالایی داشته و می توان چندین سال به راحتی از آن استفاده نمود.

درب آسانسور بهران در بیشتر پروژه های انبوه سازی بکار برده می شود.

کارایی بالایی داشته و جزء برترین درب های لولایی آسانسور در کشور شناخته شده است. زیبایی و تنوع در رنگ این درب موجب جذابیت بالای آن شده است.

عملکرد این درب بسیار عالی و کمتر دچار مشکل می شود.

چندین سال است که با تولید درب لولایی آسانسور بهران بازار کشور نسبت به این قطعه بی نیاز شده است. چرا که هم دارای کیفیت بالایی بوده و هم قیمت درب لولایی آسانسور بهران نسبت به درب های مشابه داخلی و خارجی مناسب تر و بهتر است.

نمایندگی فروش محصولات بهران لیفت

شرکت بهران در سراسر کشور دارای نمایندگی است.

یکی از معتبرترین نمایندگی های این شرکت مجموعه رایا آسانسور است که با پشتیبانی قوی از شرکت بهران کلیه محصولات این شرکت را به صورت اصل و مستقیم به سراسر کشور عرضه می دارد. ن

مایندگی رایا آسانسور برای تک تک محصولات بهران قیمت های مناسبی در نظر گرفته است.

رایا آسانسور همواره در فروش انواع قطعات ایرانی و خارجی به سراسر کشور پیشرو بوده و با اینکار توانسته دسترسی آسان به قطعات باکیفیت را برای هموطنان عزیز فراهم نماید.

قطعات آسانسور بهران در این نمایندگی با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

دلیل آن هم قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر رایا آسانسور است.

رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان از اهداف بلند رایا آسانسور است.

کیفیت، امنیت و آرامش را تنها از رایا آسانسور بخواهید.

تولید انواع درب در مجموعه بهران

مجموعه بهران لیفت سال هاست در زمینه تولید انواع قطعات آسانسور به فعالیت می پردازد.این مجموعه علاوه بر درب های لولایی آسانسور  به تولید درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز می پردازد.

باید به این نکته توجه نمود :

در ساخت درب های بهران از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها و فناوری ها استفاده شده است.که می توان از دستگاه های فوق پیشرفته پانچ وپرس و همچنین آمادا ژاپن و بایستروک سوئیس اشاره نمود که در تمامی مراحل تولید بوده اند.و همچنین می توان از سیستم جوشکاری استفاده شده در خط تولید اشاره نمود .که این سیستم جوشکاری به صورت نقطه ایی بوده و اتوماتیک می باشد.که به خاطر همبن امر است که استحکام درب های بهران به شدت بالا است .و باعث می شود که تمامی درب ها مشابه هم شوند.تمامی درب های بهران از جمله اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به صورت مهندسی معکوس درب های آسانسور سماتیک هستند .شما می توانید : قیمت درب لولایی آسانسور بهران را مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.

 

نحوه محاسبه قیمت درب لولایی آسانسور

محاسبه قیمت درب های لولایی براساس نوع ورق مورد استفاده در چهارچوب و لته ، وزن درب آسانسور ، طرح درب و ابزار و ماشین آلاتی که برای ساخت استفاده می شود، انجام می گیرد. 

درب لولایی بهران در مقایسه با محصول مشابه خارجی دارای قیمت مناسب تری است و در هر طبقه از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این درب در سایزهای مختلف تولید گردیده و تنوع در رنگ بندی زیبایی ویژه ای به این درب بخشیده است.درب بهران مناسب بسیاری از پروژه های انبوه سازی در سطح کشور است و بسیاری از نصابان آسانسور و سازندگان ساختمان از آن استفاده می کنند.