قطعات درب لولایی آسانسور
قطعات درب لولایی آسانسور | فروش انواع قطعات آسانسور

درب های لولایی جزء ساده ترین مدل های درب آسانسور به شمار می روند.که به صورت دستی باز می شوند.این مدل از درب ها در سایزها و طرح های مختلفی ساخته می شوند.و به همراه درب نیمه اتوماتیک در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.برخی از مهم ترین قطعات درب لولایی آسانسور شامل دیکتاتور ، فنردرب و قفل درب لولایی است.گفتنی است: این قطعات در مرحله الکتریکال آسانسور ، مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرند.در صورتی که درب طبقات لولایی به همراه ریل در مرحله پس از آهن کشی مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش قطعات آسانسور انواع مختلف قطعات آسانسور ، را با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می نماید.

قطعات درب لولایی آسانسور

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است.که با هم در ارتباط هستند.یکی از این قطعات درب آسانسور است.درب آسانسور لولایی در عین سادگی از طرح های مختلفی تشکیل شده است.که بر حسب سلیقه مشتریان در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور استفاده می گردد.

برخی از مهم ترین قطعات درب لولایی آسانسور شامل : آرام بند آسانسور ، فنر درب و قفل درب لولایی آسانسور است.هر کدام از این قطعات وظیفه مهمی را در آسانسور بر عهده دارند.و استفاده از آن ها در آسانسور الزامی است.

قطعات درب لولایی آسانسور

قطعات درب لولایی آسانسور به تفکیک

پس از اجرای مرحله آهن کشی در آسانسور نوبت به نصب درب و ریل می رسد.گفتنی است: قطعات درب لولایی آسانسور در مرحله الکتریکال مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرند.در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره شده است.

دیکتاتور آسانسور

دیکتاتور یا آرام بند وسیله ای که در درب های لولایی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این وسیله طوری طراحی شده تا مانع از بسته شدن شدید درب گردد.در واقع دیکتاتور وظیفه آرام بستن درب طبقات اسانسور را برعهده دارد.و یکی مهمترین قطعات درب لولایی آسانسور به شمار می رود.درب های طبقات به علت سرعت زیاد صدای شدیدی را هنگام برخورد با چهارچوب ایجاد می کند که به همین منظور از آرام بند استفاده می شود.

این وسیله دارای عمر مفید مشخصی است.و پس از پایان عمر مفید کارایی خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد.به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و نصابان آسانسور عمر مفید دیکتاتور بین 2 تا 4 سال است.که البته میزان ترافیک ساختمان و نحوه سرویس و نگهداری آسانسور در عمر مفید آن تاثیر گذار است.

برخی از برندهای دیکتاتور آسانسور شامل:

قطعات درب لولایی آسانسور

فنر درب لولایی

فنر درب لولایی نیز علی رغم ساختار ساده ، دارای وظیفه مهمی در درب لولایی آسانسور است.این قطعه مابین دو لولای درب نصب می شود.و توسط واشر شش گوش که مخصوص آن طراحی شده محکم می شود .این قطعه نیز جزء مهم ترین قطعات درب لولایی آسانسور به شمار می رود.

باید به این نکته توجه نمود: وظیفه اصلی فنر درب برگشت دادن درب به حالت بسته و نگه داشتن درب در این حالت تا زمان قفل شدن درب است.این قطعه به تعداد درب طبقات مورد استفاده قرار می گیرد.

فنر درب هنگامی که درب را باز می کنیم ، با استفاده از قابلیت فنری خود درب را مجددا به حالت بسته برمی گرداند.مجموعه رایا آسانسور در کنار فروش قطعات آسانسور صفر تاصد خدمات آسانسور شامل سرویس دوره ای آسانسور ، بازسازی ، تعمیر و سایر خدمات را رهگیری می نماید.

قیمت قطعات درب لولایی آسانسور

قفل درب لولایی

قفل درب لولایی نیز از اهمیت بالایی در نصب و راه اندازی آسانسور برخوردار است.این وسیله باعث اطمینان از بسته بودن درب آسانسور در تمام طول مدت حرکت آسانسور می‌باشد.این قطعه نیز در عین سادگی جزء مهم ترین قطعات درب لولایی آسانسور محسوب می شود.

قفل درب نیز به مرور زمان کارایی خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد.به اعتقاد کارشناسان آسانسور عمر مفید قفل درب لولایی بین 2 تا 4 سال است.پس از پایان این مدت و به صلاحدید سرویسکار آسانسور قفل را باید تعویض نمود.این وسیله نقش ایمنی مسافران را بر عهده دارد.و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای باز کردن قفل درب آسانسور به کلید‌های مخصوص نیاز است. که سرویسکاران آسانسور در زمان سرویس آسانسور از آن برای باز کردن درب استفاده می کنند.

برندهای قفل درب لولایی آسانسور :

استفاده از کلید سه گوش برای باز کردن درب

کلید درب آسانسور تنها در مواقع ضروری و در زمان سرویس و یا تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد.تا چند سال پیش از کلید های قدیمی برای باز نمودن درب استفاده می شد.اما کم کم با تغییر قفل های قدیمی و جایگزین شدن قفل های جدید به جای آنها کلید ها نیز تغییر شکل می یابند. که در حال حاضر کلید سه گوش جدیدترین نوع آنها است.

قسمتی از این کلید که با قفل درگیر می شود. به شکل سه پهلو تراش می خورد.در واقع این کلید دارای یک حفره مثلثی شکل و یا سه گوش است.بیشتر قفل درب های امروزی با این کلید باز می شوند.با مراجعه به لینک قیمت روز ریل آسانسور چینی اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.ریل جزء مهم ترین قطعات آسانسور است.و به همراه درب در یک مرحله مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

قطعات درب لولایی آسانسور

مرکز فروش قطعات آسانسور

مجموعه رایا آسانسور دارای یکی از بزرگترین فروشگاه های آسانسوری در کشور است که با فروش بالای قطعات و لوازم آسانسور در چند سال اخیر توانسته عنوان معتبرترین مرکز فروش قطعات آسانسور را به خود اختصاص دهد.و نیز موفق به کسب بالاترین سهم فروش قطعات آسانسور بازار کشور شود.رایا آسانسور بهترین لوازم و تجهیزات آسانسور را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می دارد.

انواع قفل و کلید درب آسانسور در این نمایندگی به فروش می رسد.رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان و امنیت و آرامش آنان از اهداف بلند رایا است.

شما می توانید:

قیمت درب لولایی آسانسور بهران به همراه سایر قطعات آسانسور را از این مجموعه استعلام نمایید.

نصب متعلقات درب در مرحله راه اندازی آسانسور

جالب است بدانید نصب متعلقات درب آسانسور لولایی در مرحله راه اندازی اسانسور انجام می گیرد.این در حالی است.که نصب خود درب در اولین مرحله صورت می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود : طولانی ترین مرحله در زمینه نصب آسانسور مرحله راه اندازی آسانسور می باشد که شامل نصب درب داخل کابین، نصب تابلو فرمان، سیم کشی، نصب شاسی های احضار در طبقات، نصب شاسی های داخل کابین و دیگر قطعات ریز و درشت مربوطه است که برای نصب این لوازم نیاز به حوصله، تجربه، سلیقه و علم راه اندازی است تا یک نصاب بتواند آسانسور را به بهترین نحو مطابق با استانداردهای اداره استاندارد نصب و راه اندازی کند.بهترین قطعات درب لولایی آسانسور را از بازرگانی رایا آسانسور خرید نمایید.

قاب شیشه و دستگیره درب های لولایی

قاب شیشه و دستگیره درب های لولایی به همراه درب آسانسور لولایی به مشتریان عرضه می شوند.معمولا انواع قاب شیشه پلاستیکی و آلومینیومی و دستگیره پلاستیکی و استیل و آلومینیومی برای همه نوع درب لولایی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگیره و قاب شیشه برای خرید درب لولایی به خواست و سلیقه افراد مرتبط است.و ما در مجموعه رایا آسانسور به نظر مشتریان احترام می گذاریم.و نظر آن ها برای ما در اولویت قرار دارد.