سرویس آسانسور در تهران
سرویس آسانسور در تهران |سرویس و نگهداری آسانسور|

سرویس آسانسور در تهران |قیمت سرویس آسانسور در تهران |خدمات سرویس آسانسور در تهران |نرخنامه سرویس ونگهداری آسانسور |

سرویس آسانسور در تهران ، با توجه به تعداد بیشمار ساختمان ها و واحدهایی که از آسانسور استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرویس آسانسور در تهران

شهرنشینی و استفاده از آسانسور در تهران

همانطور که می دانید روز به روز بر جمعیت کشور افزوده می شود.

بسیاری از مردم به دلایل مختلف از محل تولد خود خارج شده و وارد شهر های بزرگ به ویژه تهران می شوند.

در این بین رشد شهرنشینی در ایران حدود ۲۰درصد بیش از میانگین جهانی است.

برای اسکان جمعیت ناگزیر به استفاده از ساختمان های چندین طبقه و برج های مسکونی در تهران هستیم.

استفاده از آسانسور برای حمل و نقل افراد در این ساختمان ها امری ضروری است.

برای دیدن آموزش های تعمیر آسانسور و عیب یابی به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیر آسانسور

سرویس آسانسور

اهمیت سرویس آسانسور در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور ، دارای بیشترین جمعیت و بیشترین ساختمان در بین استان های کشور است.

تقریبا همه ی ساختمان های بالای سه طبقه در تهران دارای آسانسور بوده و نیازمند  خدمات سرویس و نگهداری می باشند.متاسفانه بسیاری از مدیران ساختمان اطلاع دقیقی از اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور نداشته و در صورت خرابی آسانسور به فکر سرویس آسانسور می افتند.اهمیت سرویس آسانسور به گونه ای است که در صورت بروز خرابی در آسانسور ، به علت عدم پیشگیری و سهل انگاری ، علاوه بر صرف خسارت های مالی ، جان افراد استفاده کننده از آسانسور نیز به مخاطره می افتد.

 

سرویس آسانسور در تهران

محدوده سرویس آسانسور در تهران

تهران به عنوان پرجمعیت ترین استان در کشور شناخته می شود .و دارای مناطق بیشماری است.

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قادر به پوشش تمامی مناطق تهران برای ارائه سرویس و خدمات آسانسور نیستند و با توجه به هزینه مسیر ممکن است هزینه ی ماهانه سرویس آسانسور را افزایش دهند.بسیار از شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور در تمام مناطق و محلات به ارائه خدمات مشغولند و سرویسکاران آسانسور را از تمامی مناطق تهران به خدمت می گیرند.باید دانست که سرویس و بازبینی آسانسور امری مهم است ودر صورت سهل انگاری عواقب جبران ناپذیری برای افراد استفاده کننده از آسانسور بوجود خواهد آمد.

عمر ساختمان در هزینه یابی سرویس آسانسور

بسیاری از ساختمان ها قدیمی بوده و عمر مفید آن ها سپری شده است.

علاوه بر این آسانسورهای مورد استفاده در این ساختمان ها نیز مستهلک شده و کارایی خود را از دست داده است.در این گونه موارد کارشناسان آسانسور بر بروزرسانی و بازسازی آسانسور تاکید کرده و اهمیت آن را بر سرویس آسانسور مقدم می دانند.به هر ترتیب استهلاک قطعات موجب خرابی های مکرر در آسانسور شده و باعث صرف هزینه های بالایی برای رفع نقص قطعات می گردد.

کنترل و بازبینی سرویس آسانسور در تهران

همانطور که می دانید کنترل و بازدید آسانسور ، یا به عبارتی سرویس آسانسور به صورت ماهانه انجام می گیرد.

و شرکت های ارائه دهنده خدمات  آسانسور، قراردادی به صورت سالانه منعقد کرده و آن را برای مدیر ساختمان ارسال می کنند.سرویسکار آسانسور در هر بازدید به روغنکاری قطعات متحرک و چکاپ قسمت‌های مختلف آسانسور می پردازد.و از هر گونه خرابی بی مورد در آسانسور جلوگیری می کند.البته باید دانست سرویسکار آسانسور در قبال تعمیرات برخی قطعات مهم از جمله موتور گیربکس و یا تابلو فرمان مسئولیتی ندارد.

بیمه مسئولیت در سرویس آسانسور

همانطور که می دانید ساختمان هایی که فاقد سرویسکار آسانسور و به ویژه قرارداد سرویس و نگهداری باشند، بیمه مسئولیت در سرویس آسانسور به آنان تعلق نخواهد گرفت.بیمه مسئولیت آسانسور به صورت یک ساله بوده و به این صورت اجرا می شود که  چنانچه در حین استفاده از آسانسور خسارتهای بدنی یا مالی  به استفاده کنندگان از آسانسور وارد شود و بیمه گزار  قانونا” مسئول جبران آن خسارت شناخته شود بیمه گر خسارتهای مذکور را جبران می نماید.

بنابراین بیمه مسئولیت آسانسور ، به دلیل خسارت های احتمالی بدنی یا مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خدمات سرویس آسانسور در تهران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با پرسنل مجرب و با سابقه و با داشتن 11 سرویسکار متخصص در زمینه خدمات آسانسور و به ویژه سرویس آسانسور در تهران پیشرو بوده و با داشتن انبار قطعات در تهران ، پشتیبانی قطعات آسانسور را نیز انجام می دهد.این شرکت علاوه بر خدمات سرویس قادر به ارائه کلیه خدمات از صفر تا صد در زمینه آسانسور می باشد.

دفتر مرکزی :

02166099453

02144210626

رضایتمندی مشتریان در سرویس آسانسور

هر شرکتی برای بقا و ادامه کار و مشارکت با افراد ، نیازمند رضایتمندی مطلوب در بین مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات دارد.

در مورد شرکت آسانسور و خدمات سرویس و نگهداری آن نیز به همین صورت است.

مدیر ساختمان با توجه به اتکا به رویه شرکت آسانسوری و میزان رضایتمندی آن شرکت اقدام به عقد قرارداد سرویس و نگهداری می نماید.و شرکت آسانسوری با اطمینان از نحوه عملکرد سرویسکار خود این مسئولیت را برعهده می گیرد.

تعمیر و سرویس آسانسور در تهران

تهران با توجه تعداد بالای ساختمان و واحد های تجاری در آن می تواند بازار خوبی برای خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور باشد.سرویس و نگهداری آسانسور ها برای جلوگیری از بروز خرابی دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و هزینه بسیار کم تر از تعمیرات تخصصی را در پی خواهند داشت.سرویس و نگهداری آسانسور به گونه ای است که اگر درست و به موقع انجام گیرد نیازی به تعمیر به صورت تخصصی در آسانسور به وجود نمی آید.برای نگهداری آسانسور ها باید از روش های مختلفی استفاده کرد که انتخاب آن بر اساس نوع مکانیزم آسانسور و تعداد توقف آن انجام می گیرد.

عوامل استهلاک آسانسور

در آسانسور عواملی زیادی منجر به کمتر شدن عمر مفید قطعات آسانسور می گردد.

حمل نقل بارهای سنگین با آسانسور ، استفاده نامناسب از پنل آسانسور و فشردن مداوم دکمه پنل ،بی توجهی به برخی لرزش ها در حرکت کابین آسانسور ، توجه نکردن به خدمات سرویس ونگهداری آسانسور و سهل انگاری مدیر ساختمان و دیگر افراد استفاده کننده آز آسانسور از عواملی است که منجر استهلاک سریع تر در آسانسور می گردد. متاسفانه با وجود این که بسیاری از این عوامل قابل کنترل و پیگیری است همچنان شاهد خرابی های مکرر و فرسودگی سریع در آسانسور هستیم.

در نتیجه ناگزیر به صرف هزینه های بالا در آسانسور خواهیم بود.