سرویس آسانسور درغرب تهران
سرویس آسانسور درغرب تهران-خدمات ،نصب ،تعمیر، بازسازی

اهمیت سرویس آسانسور درغرب تهران بر کسی پوشیده نیست .غرب تهران با داشتن مناطق متعدد و تراکم آپارتمان دارای اهمیت فراوانی در سرویس و نگهداری آسانسور است.این امر مجموعه رایا آسانسور را بر آن داشت تا با اولویت قرار دادن تخصص ، تجربه ، مهارت و استفاده از دانش روز آسانسور در بسیاری از پروژه ها و قراردادهای سرویس و نگهداری اسانسور در این منطقه سهیم باشد.

سرویس آسانسور درغرب تهران

سرویس و نگهداری آسانسور عبارتست از بازیینی کلی قطعات مورداستفاده درآسانسور و نظارت مستمر برکارایی و عملکرد کلی سیستم پس از نصب آسانسور.

بطور کلی هیچ سیستمی راشمامشاهده نمی کنیدکه نیازمند سرویس و نگهداری تعمیرو بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانبی می گردد.سرویس آسانسور درغرب تهران نیز به همین صورت است.این منطقه دارای آسانسور های زیادی بوده و شرکت های معتبری در این منطقه حضور دارند.

 
 

تعمیرات آسانسور نیازبه دانشی تخصصی درزمینه آسانسوردارد، زیرا برای تعویض هرقطعه ای بایدابتدانصب آن قطعه درست باشد.در تعمیر موتور آسانسور و سایر قطعات آسانسور نیز به همین صورت است.بنابراین تعمیرات پس از نصب قرار می گیرد.به علت محدود بودن تعداد آسانسورهای پرسرعت و جدید همه متخصصین توانایی آشنایی و شناخت کامل از ویژگی های آن را ندارند.و نمی توانند با حضور فیزیکی و مشارکت در نصب این آسانسورها، به دانش و تجربیات خود را بیفزایند.

سرویس آسانسور درغرب تهران

 

برای دیدن فیلم های آموزشی تخصصی آسانسور به صورت رایگان به لینک زیر مراجعه نمایید

 تعمیر آسانسور 

سرویس کارآسانسوردرتهران

سرویس آسانسور درغرب تهران توضیحات:

سرویس و تعمیر آسانسور ازجمله خدماتی است که  نحوه اجراو نحوه ی ارایه آن در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بسیار متفاوت است. معمولا درساختمان هایی که تعدادتوقف بالایی دارند و واحدهای اداری و مجتمع‌های مسکونی، قراردادهایی به صورت بلندمدت با شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقدمی‌کنند.این قراردادها شرکت نگهداری را موظف‌می‌کند که باتوجه قراردادمنعقدشده به سرکشی و سرویس بخش‌های مختلف آسانسور بپردازد.

شرکت رایا آسانسور با 25سال سابقه درخشان در زمینه آسانسور برآن بوده تاسرویس آسانسور درغرب تهران وسایرنقاط این استان رابابهره گیری ازپرسنل مجرب به نحومطلوب به انجام برساند.سرویس این مجموعه با استفاده از چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور انجام می پذیرد.

سرویس آسانسور

هزینه سرویس آسانسور

یکی از دغدغه های اصلی مدیران ساختمان تعیین دقیق هزینه سرویس آسانسور است.شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور را به صورت سالیانه منعقد می کنند.و معمولا به صورت ماهیانه هزینه سرویس را دریافت می کنند.هزینه سرویس آسانسور براساس تعداد توقف ، نوع درب آسانسور ، نوع موتور ، تراکم ترافیک ساختمان و… تعیین می شود.

شرکت ها ی سرویس ونگهداری آسانسور

زندگی مدرن امروزباتوجه به بالاتررفتن کیفیت ابزارها، آسانسور را به یکی از ابزارهای کلیدی درجوامع امروزی مبدل کرده است که در صنعت ساختمان سازی بیش از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد. .

همان طور که انتخاب این وسیله از لحاظ کیفیت و استاندارد اهمیت بسزایی دارد،

 

طریقه ی سرویس ونگهداری آن نیز حائز اهمیت است.

این وسیله همان گونه که موجب راحتی درزمینه حمل ونقل می گردد،

در صورت نگهداری نادرست و استفاده نا مناسب می تواندخطرات جبران ناپذیری رامتوجه انسان کند.

از این رو لازم است تا ساکنان آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری در بازه های زمانی مشخص به سرویس و نگهداری آسانسور بپردازند

تا از بروز حادثه ونقص فنی جلوگیری به عمل آورند. بررسی مداوم نحوه عملکرد واستفاده ازمتخصیصین سرویس آسانسور درغرب تهران وسایرنقاط  موجب به حداقل رسیدن خطرات،

کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات وسیع، افزایش ایمنی و هم چنین افزایش طول عمر این وسیله خواهد شد.

سرویس آسانسور درغرب تهران

تعمیر و نگهداری آسانسورشرق تهران

ارائه خدمات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری آسانسور در شرق تهران و سرویس آسانسور درغرب تهران توسط تکنسین های خبره  و شرکت های معتبر باعث می شودازبروزخرابی تامیزان بسیارزیادی کاسته شود.
ارائه خدمات در تعمیر و نگهداری آسانسور ها در شرق تهران به صورت حرفه ای پیاده سازی شده است

و برای انجام آن می توان از باشرکت های باسابقه وکارامد قراردادمنعقدنمود.

تعمیر قطعاتبایدبااستفاده ازافرادخبره انجام گیردتا از بروز خسارت و خرابی های پی در پی آسانسور جلوگیری گردد.

منظور از نگهداری، بازبینی وبازرسی کلی دستگاه و تعمیر قطعات فرسوده و یا عیب دار و تعویض کردن آن ها می باشد. 

سرویس آسانسور در غرب تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور

برای انجام تعمیر و نگهداری آسانسور ها نیاز به دانش فنی بسیار بالایی می باشد.

و سرویسکار باید باتجربه مسلط  ودقیق امورمربوط به تعمیرونگهداری رابه انجام برساند.

آسانسور ها زمانی که تعدادتوقف زیاداست ازاهمیت ویژه ای برخورداراست

و بهتر است تعمیر و نگهداری آن ها به صورت اصولی انجام داد.

باتوجه به مطالبی که ارئه شد:

حساسیت وانتخاب دقیق سرویسکار باتجربه جهت سرویس آسانسور درغرب تهران وسایرنقاط می تواندعاملی پیشگیرانه  برای هریک ازعوامل خرابی اسانسورباشد.

اهمیت سرویس آسانسور درغرب تهران

منطقه غرب تهران دارای آسانسور های متعدد و تراکم ترافیک است.اهمیت سرویس آسانسور درغرب تهران بر کسی پوشیده نیست.متاسفانه بسیاری از مدیران ساختمان تنها در موقع خرابی آسانسور نسبت به سرویس آسانسور اقدام می نمایند.و به سرویس موردی اکتفا می کنند.اما غافل از این هستند که در بلند مدت سرویس موردی خسارات زیادی در پی خواهد داشت.چراکه آسانسور در زمان خرابی سرویس می گردد.باید به این نکته توجه نمود قطعات آسانسور به هم مرتبط هستند.و برخی از خرابی های آسانسور قابل مشاهده نیست.اما مکانیزم آسانسور را به مخاطره می اندازد.باید دانست از هیچ سیستمی نمی توان انتظار داشت توقعات کاربر را بدون نگهداری و سرویس منظم برآورده نماید چه رسد به آسانسور که وسیله ای کاملا پیچیده و با عملکرد مشخص است.آسانسور جزء مهمی از ساختمان است و بایستی به طور منظم سرویس و نگهداری شود.

سرویس آسانسور در غرب تهران

نگهداری صحیح آسانسور

آسانسور بایستی در بازه زمانی مشخص و از قبل پیش بینی شده به طور مستمر سرویس گردد.

باید به این نکته توجه نمود :

برخی از قطعات آسانسور قطعات مصرفی می باشند.

و در پایان عمر مفید مستهلک می گردند.

نگهداری صحیح آسانسور و سرویس آسانسور درغرب تهران باعث می گردد:

عمر مفید این گونه قطعات افزایش یابد.

باید دانست :

اگر نگهداری کافی برای این مکانیزم صورت نگیرد.

احتمال وجود قطعات فرسوده وجود دارد و برای استفاده خطرناک است.نگهداری صحیح در آسانسور هم نقش ایمنی و نقش پیشگیری را ایفا می نماید.به طوری که سرویس و نگهداری منظم باعث می گردد امنیت افراد استفاده کننده از آسانسور تامین گردد.همچنین از بروز خسارات مالی به سیستم پیشگیری شود.باید دانست استفاده از یک شرکت خدمات دهنده آسانسور برای هر ساختمان دارای آسانسور ضروری است.شرکتی که دارای واحد سرویس و نگهداری مجزا باشد.و پشتیبانی فنی از آسانسور را در دستور کار خود قرار داده باشد.

تعمیر و سرویس آسانسور درغرب تهران

تعمیر و سرویس آسانسور درغرب تهران به عنوان یک منطقه مهم در اولویت مجموعه رایا آسانسور قرار دارد.

یکی از دلایلی که باعث می شود :

در سال های اخیر نیاز به تعمیر و سرویس آسانسور بیشتر احساس شود.

کیفیت پایین قطعات مورد استفاده در آسانسورها است.

که بعضا بسیاری از آنها فاقد کیفیت مطلوب و تاییدیه های لازم می باشند.

این کیفیت پایین باعث می شود :

عمر مفید قطعات آسانسور کاهش یابد و مکانیزم آسانسور دچار مخاطره شود.در این شرایط لزوم تعمیر و نگهداری منظم برای آسانسور بیشتر به چشم می خورد.باید به این نکته توجه نمود استفاده از یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور معتبر می تواند هم باعث گرددسرویس به صورت دوره ای و منظم انجام گیرد.و هم پشتیبانی خوبی از آسانسور انجام گردد.و آموزش سرویس و نگهداری آسانسور در اولویت باشد.