مدل های کابین آسانسور
مدل های کابین آسانسور |فروش کابین آسانسور استیل طلایی

مدل های کابین آسانسور با توجه به نوع جنس بکار رفته در تزئینات آنها نامگذاری می شوند. کابین تنها قطعه ای از آسانسور است که بیشتر از همه در معرض دید قرار می گیرد. مدل های مختلفی از کابین آسانسور وجود دارد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی است. برای تهیه بهترین کابین های آسانسور و دریافت خدمات پس از فروش معتبر تنها به بازرگانی رایا آسانسور مراجعه نمایید. 

مدل های کابین آسانسور

مدل کابین آسانسور با نوع طراحی داخلی و جنس آن شناخته می شود.

امروزه کابین آسانسور با طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شود. کابین قطعه ای است که می توان آن را بصورت دلخواه و با توجه به سلیقه خود انتخاب نمود.

هر ساله مدل های کابین آسانسور بسیاری در نمایشگاه کابین آسانسور تهران رونمایی می شود. در انتخاب کابین آسانسور باید فاکتور های مهمی نظیر نوع کاربری و ظرفیت آسانسور و ابعاد چاهک را بررسی نمود.

خوشبختانه کارخانه جات بسیاری در کشور در حوزه ساخت این قطعه فعالیت می کنند.

که اغلب کابین آسانسور را با کیفیت بالا ارائه می دهند.

مدل های کابین آسانسور ،توضیحات

مدل های کابین آسانسور بسیاری در بازار به فروش می رسد.

در طراحی محیط داخلی کابین آسانسور از اجناس مختلفی استفاده می شود. استیل، ام دی اف، شیشه و فرمیکا اجناسی هستند که بیشترین استفاده را در طراحی و تژئینات کابین آسانسور دارند.

در طراحی برخی کابین های آسانسور می بینیم که از این اجناس بصورت یک دست استفاده شده و در برخی دیگر به صورت تلفیقی دو جنس بکار برده شده است.

نصب کابین آسانسور شیک بالا رفتن کیفیت، سطح کلاس و قیمت آسانسور را به دنبال خواهد داشت. بسیاری از کاربران طالب آسانسور سواری دلچسب و پر از آرامش هستند که به جرأت می توان گفت واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور رایا این امکان را برای آنان فراهم می آورد. 

مدل های کابین آسانسور

نحوه انتخاب و خرید کابین آسانسور

کابین در آسانسور نقش ایمنی و تزئینی را ایفا می کند.

بنابراین باید علاوه بر امنیت کامل دارای فضای دلچسبی باشد.

مجموعه رایا آسانسور چندین سال است که علاوه بر فروش قطعات آسانسور در حوزه تولید کابین آسانسور فعالیت می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن واحد مجزا طراحی و مونتاژ کابین آسانسور و بهره گیری از صنعتگران متخصص و ماهر در این زمینه توانسته باکیفیت ترین و زیباترین مدل های کابین آسانسور را به متقاضیان در سراسر کشور ارائه دهد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت رایا آسانسور از تمامی کابین های ما دیدن نموده و از مشخصات کامل آنان همچون،

جنس،

مدل،

طرح

و نیز قیمت آنان

مطلع شوید.

برای خرید راحت تر می توانید:

با ما در تماس باشید و یا از طریق واتساپ سفارشات خود را پیامک کنید.

رایا همواره در تلاش است تا با ارائه طرح ها و مدل های بینظیر کابین آسانسور لحظات به یادماندنی و تجربه آسانسورسواری دلچسبی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

انتخاب مدل های کابین آسانسور

انواع کابین آسانسور

انواع کابین آسانسور رایج در بازار:

هر کدام از آنان دارای قیمت بخصوصی است.

نوع و مدل کابین های آسانسور با توجه به نوع کاربری و ظرفیت آسانسور انتخاب می شود. بدین صورت که کابین آسانسور تمام استیل بیشترین استفاده را در آسانسور های با ظرفیت بالا دارد.

این نوع از کابین در آسانسور های باربری، بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد فراوان دارد. دلیل آنهم استحکام و مقاومت و طول عمر بالای آن است.

اما دیگر کابین ها همچون کابین آسانسور ام دی اف بیشتر در ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد دارد. کابین آسانسور فرمیکا هم همین کاربرد را دارد. اما در ظرفیت های کمتر. 

کابین آسانسور شیشه ای یا پاناروما در زمانی استفاده می شود که بخواهیم برای آسانسور فضایی پر از هیجان رقم بزنیم. با نصب کابین های پانوراما می توان در حین حرکت آسانسور از مناظر و چشم انداز اطراف به طور کامل دیدن نمود.

امنیت این کابین بالا بوده و البته دارای قیمت بالایی نیز هست.

کابین آسانسور ام دی اف استیل نیز نوع دیگری از کابین آسانسور است که فضای داخلی آن توسط ترکیبی از ورقه های ام دی اف و استیل پوشانده می شود. هماهنگی ام دی اف و استیل نمای داخلی این کابین را جذابتر می کند.

این نوع کابین نیز طرفداران خاص خود را دارد.

انتخاب مدل های کابین آسانسور

مدل های کابین آسانسور تمام استیل

کابین تمام استیل پر طرفدارترین نوع کابین آسانسور است. این کابین در مدل های مختلفی با استفاده از ورقه های استیل متنوع به لحاظ طرح و رنگ ساخته می شود. 

همگی از مدل های کابین آسانسور تمام استیل مطرح می باشند. 

این کابین ها علاوه بر رنگ دارای طرح های گوناگونی از قبیل، خشدار، بدون خش، ساده و طرح برجسته هستند که کاربران با توجه به سلایق و وضعیت مالی خود آنها را انتخاب و سفارش می دهند. باید توجه داشت که ورقه های استیل نیز انواع مختلفی دارد.

که از رایج ترین آنها می توان به استیل میرور یا براق و استیل چرمی اشاره نمود.

جالب است بدانید که متخصصین رایا آسانسور در واحد طراحی و مونتاژ این نوع کابین ها از استیل نگیر استفاده می کنند. تا هم امنیت و هم زیبایی در کابین برقرار شود. بهترین مدل های کابین آسانسور را از ما بخواهید.

مدل سقف کابین آسانسور

بسیاری از کاربران هنگام خرید کابین آسانسور توجه بالایی به مدل و طرح سقف کابین آسانسور دارند.

سقف یکی از اجزاء مهم کابین است که در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شود.

از آنجایی که نورپردازی کابین در سقف آن اتفاق می افتد، این قسمت از کابین توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند. هماهنگی طرح و نقش سقف با دیواره های کابین می تواند محیط دلنشین و آرامبخشی را ایجاد نماید.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که این موضوع برای شما در انتخاب کابین مهم است،

پیشنهاد می کنیم تنها به مجموعه رایا آسانسور مراجعه نمایید.

رایا بهترین و زیباترین مدل ها را با قیمت های بسیار منصفانه به شما ارائه می دهد.  

ورق فولادی مورد استفاده در ساخت کابین

در ساخت کابین ورقه‌‌های فولاد یا گالوانیزه سیاه استفاده می شود.برای این که مقاومت و استحکام کابین افزایش یابد. این ورق ها در ابعاد مشخص به هم پیچ و مهره می شوند. عرض این مدل‌ها در اغلب موارد ۳۰ سانتی‌متر و طول آنها ۲۰۰ سانتی‌متر است. پیچ اتصال‌دهنده‌ی این ورقه‌ها M6 و M8 است.این روش در مدل های کابین آسانسور تقریبا مشابه است.تا سطح ایمنی اولیه برای کابین به طور کامل وجود داشته باشد.

ضخامت این ورقه‌ها برای قسمت‌های بدنه و دیواره‌ها حداقل ۱.۵ میلی‌متر و برای ضخامت سقف و کف حداقل ۲ میلی‌متر است. کفپوش کابین آسانسور از جنس فولاد است و برای کاهش صدا از چوب استفاده می‌شود. در آسانسورهای پانوراما، حداقل ضخامت شیشه برای سطوح ۱۱ میلی‌متر است.

فروش مدل های کابین آسانسور

وجود آینه در مدل های کابین

استفاده از آینه در ساخت کابین باعث جلوخ بهتر آسانسور می گردد.وجود آینه علاوه بر بزرگتر نشان دادن کابین آسانسور و کاهش استرس افرادی که ترس و فوبیای مکان‌های بسته را دارند، باعث سرگرم شدن مسافران و فراموشی زمان می‌شود.

بر این اساس آینه ها در انواع برنزی ، شیشه ای و متالیک ساخته می شوند.و در انواع مدل های کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.