قیمت روز موتور آسانسور کوپل
قیمت موتور آسانسور کوپل | فروش انواع موتور آسانسور کوپل|

قیمت موتور آسانسور کوپل به لحاظ کیفیت مطلوب آن بسیار مناسب می باشد. این موتور یکی از محصولات تولید شده در داخل کشور است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. موتور کوپل را می توان در نمایندگی ها و بازرگانی های معتبر با قیمت بسیار مناسب جستجو نمود. این موتور دارای توان و ظرفیت های مختلفی است. با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور می توانید این موتور ایرانی را بابهترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت موتور آسانسور کوپل

در کشور ما شرکت های متعددی در حال طراحی و ساخت انواع مختلفی از موتور آسانسور هستند. استقبال بالای مردم از صنعت آسانسور دانشمندان و صنعتگران کشورمان را بر آن داشت تا با راه اندازی کارخانه های صنعتی بتوانند بسیاری از قطعات مربوط به آسانسور را در کشور تولید کنند. آنان با تلاش و پشتکار فراوان موفق به تولید قطعات مختلفی از آسانسور شدند. قطعاتی همچون موتور آسانسور، تابلو فرمان آسانسور، درب آسانسور و بسیاری از لوازم جانبی آسانسور هم اکنون در کشور ساخته می شود. یکی از تولید کننده های موتور آسانسور در کشور، شرکت آسانسور کوپل می باشد. این شرکت بسیاری از موتور های خود را با کیفیت مطلوب روانه ی بازار نموده است.

قیمت موتور آسانسور کوپل ،شرح

موتور آسانسور کوپل یکی از موتور های رایج در بازار صنعت آسانسور کشور است. این موتور توسط متخصصین توانمند شرکت کوپل طراحی و به تولید انبوه رسیده است. شرکت آسانسور کوپل در سال 1370 تأسیس شده و از همان ابتدا فعالیت خود را با ساخت موتور گیربکس و درب اتوماتیک آسانسور آغاز نمود. . موتور گیربکس های ساخته شده توسط این شرکت در دو نوع دوسرعته AC2 و تک سرعته 3VF روانه ی بازار شده اند. از مدل های این موتور آسانسور می توان به IR10 ، IR20 و WSR134 اشاره نمود. این مدل ها با توان های 5/5 و 7/5 مورد استفاده قرار می گیرند.

موتور آسانسور کوپل با ظرفیت های 6 تا 8 نفره را می توانید در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید.

رایا آسانسور تمامی مدل های این موتور گیربکس ایرانی را

با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت موتور آسانسور کوپل

موتور گیربکس آسانسور

به طور معمول در آسانسور های کششی از دو موتور گیربکسی و گیرلس استفاده می شود. در موتور گیربکسی دو  مدل تک سرعته و دو سرعته وجود دارد که نوع تک سرعته آن دارای یک دور سرعت بوده و زمانی که کابین به نزدیکی طبقه مورد نظر برسد، توسط ترمز موتور حرکت آن کند شده و در تراز طبقه می ایستد. اما نوع دوسرعته آن از دو سیم پیچ و دو دور سرعت تند و کند بهره می برد. به طوری که در آغاز حرکت از دور تند استفاه شده و در  حدود 30 متر مانده به مقصد کابین، دور کند درگیر شده و کابین به آرامی در تراز طبقه قرار می گیرد. معمولا در استفاده ازموتور گیربکس ها، در ابتدای حرکت کابین آسانسور لرزشی احساس می شود که این لرزش برای مسافرین ناخوشایند است.

لذا چرخ فلزی بزرگ و سنگینی به نام فلایول به موتور وصل شده 

و سبب جذب تکانه های موتور می شود و حرکت کابین را نرم تر می کند. 

قیمت موتور آسانسور کوپل

قیمت موتور گیربکس آسانسور کوپل

امروزه موتور گیربکس های مختلفی در کشور ساخته می شوند. قیمت این موتور ها بستگی به نوع قطعات بکار رفته در آنها و ظرفیت و توان آنها دارد. باید دانست در تولید موتور گیربکس های آسانسور ایرانی، برخی از قطعات وارداتی هستند همین امر سبب افزایش بهای تمام شده ی آنها می گردد. باید این نکته را در نظر گرفت که کیفیت برخی از موتور های گیربکس داخلی نسبت به سایر موتور های مشابه داخلی بالاتر است و قطعا این موتورها دارای قیمت بالاتری هستند. موتور آسانسور کوپل از نمونه موتور های ساخته شده در کشور است که با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد، قیمت مناسبی ارائه می دهد. به همین منظور دارای مخاطبان بسیاری است و پر فروش می باشد.

برای کسب اطلاع از مشخصات کامل و قیمت روز موتور آسانسور به رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت موتور آسانسور کوپل

انواع موتور آسانسور ایرانی

چندین سال پیش برای گسترش و پیشرفت صنعت آسانسور در کشور و واردات کمتر قطعاتی همچون موتور آسانسور، شرکت های مختلفی در جهت تولید انواع موتور آسانسور تآسیس شدند. شرکت آسانسور بهران، پرگاس، یاران، الکمپ، الکو، کوپل و … از معتبرترین شرکت های سازنده موتور آسانسور در کشور هستند. شرکت آسانسور بهران بهترین و مرغوب ترین موتور آسانسور ایرانی را تولید می کند. کیفیت این موتور به حدی است که قابل رقابت با موتور های آسانسور اروپایی است. شرکت بهران علاوه بر موتور، درب آسانسور و تعدادی از لوازم جانبی آسانسور را تولید می کند. موتور پرگاس نیز یکی دیگر از موتور های آسانسور ایرانی است که آن به لحاظ کیفیت در درجه دوم بعد از موتور بهران قرار گرفته است. موتور آسانسور یاران، الکمپ، الکو و کوپل نیز با کیفیت های مطلوبی روانه بازار شده اند.

شرکت آسانسور یاران هم جدا از تولید موتور آسانسور

به ساخت انواع درب کابین و درب طبقه آسانسور نیز پرداخته است.

که بهترین درب آسانسور در کشور شناخته شده است.

قیمت موتور آسانسور کوپل را از رایا جویا شوید.

کیفیت موتور آسانسور داخلی

بسیاری از شرکت های سازنده موتور آسانسور در کشور برای ارتقاء سطح کیفی محصولات خود همواره در تلاش اند. این شرکت ها در راستای تولید بهترین و باکیفیت ترین موتور های آسانسور تمام تلاش و کوشش خود را بکار بسته اند. موتور های آسانسور بسیاری در بازار وجود دارد که هرکدام دارای معایب و محاسن خاصی هستند. از سال های قبل به دلیل تأمین نیاز بازار و واردات کمتر موتور آسانسور تولید این قطعه مهم در کشور پیشرفت چشمگیری داشته است. البته نقاط ضعف را نمی توان فراموش کرد. با تلاش بیشتر و بهره گیری از تکنولوژی نوین و ابزار و ماشین آلات پیشرفته

می توان به سطح بالاتری از کیفیت موتور های داخلی رسید.

کیفیت موتور های وارداتی نسبت به تولیدات داخلی بالاتر بوده

و به همین دلیل با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

نمایندگی فروش قطعات آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور بهترین و مرغوب ترین قطعات آسانسور خارجی و داخلی از برند های معروف دنیا را در جهت تامین نیاز بازار و درخواست مشتریان به سراسر کشور توزیع می نماید. این نمایندگی بهترین موتور های آسانسور داخلی را به صورت اصل همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. موتور آسانسور کوپل یکی از موتور هایی است که این نمایندگی با کیفیت مطلوب در مدل ها و ظرفیت های مختلف به فروش می رساند. قیمت موتور آسانسور کوپل در این نمایندگی بسیار مناسب تعیین شده است. رایا آسانسور علاوه بر فروش قطعات بهترین و پیشرفته ترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. 

تعمیرات موتور گیربکس،

تعمیر و نگهداری آسانسور،

بازسازی آن،

سرویس آسانسور،

نصب انواع آسانسور

بازسازی کابین آسانسور

طراحی داخلی کابین آسانسور

و …

از جمله خدماتی است که این نمایندگی با حفظ نکات ایمنی و استاندارد ها به انجام می رساند. 

موتور آسانسور قلب و مرکز اصلی دستگاه آسانسور است که در انتخاب آن باید دقت بالایی داشت و حتما آن را از نمایندگی های معتبر تهیه نمود. چرا که سلامت آسانسور به عملکرد صحیح موتور آن بستگی دارد. بنابراین باید موتور باکیفیت و مرغوبی در آسانسور نصب نمود. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین موتور های ایرانی و خارجی را از نمایندگی رایا آسانسور به صورت اصل دریافت نمایید. رایا با ارائه کارت گارانتی معتبر کیفیت و اصالت قطعات را ضامن می شود.