قیمت موتور آسانسور ترکیه ای
قیمت موتور آسانسور ترکیه ای | موتور گیربکس آسانسور ترک

در سال های اخیر موتورهای آسانسور زیادی از کشور ترکیه به کشور وارد می گردد.قیمت موتور آسانسور ترکیه ای با برخی از موتور های آسانسور ایرانی تقریبا مشابه است.و این موتورها می توانند در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرند.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش برخی از برندهای معتبر موتور آسانسور ، تجربه خریدی مطمئن و بدون واسطه را برای شما عزیزان پیش بینی نموده است.

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای

در کشور از برخی از برندهای موتور آسانسور ترکیه ای استفاده می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای نسبت به موتورهای آسانسور ایتالیایی پایین تر است.

و از لحاظ کیفیت نیز به برخی از این موتور های آسانسور می توان اتکا نمود.در حال حاضر برخی از نصابان آسانسور از این موتورها در پروژه های نصب و راه اندازی خود استفاده می نمایند.باید دانست این موتورهای آسانسور کیفیتی تقریبا مشابه برخی از برندهای داخلی دارند.و می توان در برخی پروژه ها آن ها را به سازندگان ساختمان پیشنهاد نمود.

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای توضیحات

واردات موتورهای آسانسور معمولا از چند کشور انجام می گردد.

کشور ترکیه یکی از آن ها است.

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای با توجه به برند و کیفیت آن مشخص می گردد.برخی از این موتورها قابل اتکا بوده و می توانند در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور در کشور مورد استفاده قرار گیرند.

باید به این نکته توجه نمود:

قیمت مناسب برخی از این موتورهای آسانسورباعث شده است در برخی از پروژه ها به جای سایر موتورهای آسانسور وارداتی مورد استفاده قرار گیرند.باید دانست هر موتور آسانسور بایستی این سه ویژگی مهم را داشته باشد.کیفیت بالا ، راندمان مناسب و قیمت مطلوب که در نهایت انتخابی متناسب تلقی گردد.

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای

برخی از برندهای موتور آسانسور ترکیه ای

در کشور چندین برند موتور آسانسور ساخت کشور ترکیه وارد می گردد .

که می توان در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرند.

اما با مراجعه به لینک بهترین برند آسانسور در ایران با شرکت معتبر آسانسوری نیز آشنا می شوید.

موتور آسانسور آرکل

موتور آسانسور آرکل یکی از موتورهای آسانسور ساخت کشور ترکیه است.

که معمولا به صورت موتورهای بدون گیربکس ساخته می شود.

و در کشور در برخی از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

شرکت آرکل  در سال 1998 تأسیس شد و با تولید تابلو آرکل آسانسور فعالیت خود را آغاز کرد.

بسیاری از افراد آرکل را یک شرکت تولید کننده تابلو فرمان اسانسور می دانند.باید دانست امروزه شرکت آرکل در زمینه های خدماتی از قبیل کارت های کنترل آسانسور ، پنل های کنترل کننده ، سیستم های نجات اضطراری ، مجموعه های تجدید نظر و زنگ دار ، درایور VVVF ، تولید واحد کنترلر یکپارچه بالابر ، طراحی و تولید سایر دستگاه های الکترونیکی مورد نیاز در آسانسور مطرح است.

در قیمت موتور آسانسور ترکیه ای با توجه به کیفیت مطلوب موتور آسانسور آرکل بهای تمام شده آن نیز به موازات ان تعیین می گردد.

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای

موتور آسانسور آکیش

موتور آسانسور آکیش ترک در دو نوع موتورهای آسانسور گیربکس دار و بدون گیربکس تولید می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

موتور های آکیش در دو نوع تک سرعته ۳VF و دو سرعته AC2 تولید شده اند.

شرکت آکیش با تولید موتور های آسانسور در توان های مختلف ( ۵/۵ ، ۶/۱ ، ۷/۳ ) یکی از تولید کننده های موفق موتور آسانسور است. موتور های آکیش قابلیت استفاده در آسانسور های کششی با ظرفیت ۶ تا ۸ نفره را دارا می باشند. از مدل های موتور گیربکس آکیش می توان به AK1 ، AK2 ، AK3 ، …….. AK6 اشاره نمود.

از مدل های موتور گیرلس آکیش نیز می توان مدل GF150 و GF180 را نام برد. موتور های آکیش در بسیاری از پروژه ها بکار برده می شوند.با توجه به این که این موتور آسانسور در توان ها و ظرفیت های مختلف طراحی شده است در قیمت موتور آسانسور ترکیه ای با توجه به توان و ظرفیت تعیین می گردد.

  مجموعه رایا نمایندگی فروش برندهای معتبر از جمله نمایندگی فروش موتور آسانسور سیکور را در اختیار دارد.

 

موتور آسانسور Eker

یکی دیگر از موتورهای آسانسور ساخت کشور ترکیه Eker است.

این موتور آسانسور نیز در دو نوع گیربکس و گیرلس تولید و روانه بازار شده است.با توجه به این این موتور آسانسور در توان ها و ظرفیت های مختلف تولید شده است می تواند در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک و با تعداد توقف بالا نیز مورد استفاده قرار گیرد.در خصوص قیمت موتور آسانسور ترکیه ای این موتور آسانسور دارای قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب است.

کیفیت موتور آسانسور Eker

موتور آسانسور Eker ترک سال هاست : به کشور وارد می شود.و در انواع پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.بهبود قدرت و افزایش راندمان ، همچنین بکارگیری از جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در موتور های آسانسور  از ویژگی های بارز این موتور آسانسور است.گفتنی است : در حال حاضر موتورهای گیربکس Eker با توان های 5.5 و 7.5 ، 9.2 ، 11 ، 13 و 15 کیلووات به کشور وارد می شوند.و موتورهای بدون گیربکس نیز با ظرفیت 6 تا 13 نفره به کشور وارد می شوند. شما می توانید : قیمت موتور آسانسور ترکیه ای را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.

لیست قیمت موتور آسانسور ترکیه ای

موتور آسانسور Yucel

موتور آسانسور Yucel از برندهای مطرح ساخت کشور ترکیه است.

که معمولا با ظرفیت 6 و8 نفره به کشور وارد می گردد.

این موتور آسانسور به صورت 3vf و Ac2 ساخته شده است.

و می تواند در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی اسانسور مورد استفاده قرار گیرد.به لحاظ قیمت موتور آسانسور ترکیه ای این موتور آسانسور نسبت به موتور آسانسور Eker دارای بهای تمام شده بیشتری است.

از خدمات مهم مجموعه رایا بازسازی آسانسور است.

کیفیت موتور آسانسور yucel

موتور آسانسور yucel ترک با کیفیت و راندمان بالا طراحی می شود.این موتور آسانسور یکی از مطرح ترین موتور های آسانسور ساخت کشور ترکیه است که به کشور وارد می گردد.موتور yucel منطبق با استاندارد بین المللی EN81 است. و توسط بسیاری از نصابان و سازندگان آسانسور در پروژه های نصب ، مورد استفاده قرار می گیرد.

این موتور آسانسور با بدنه المینیومی با ضریب تبادل حرارتی بالا به سراسر کشور عرضه می گردد.

 

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای

همانطور که گفته شد قیمت موتور آسانسور ترکیه ای با توجه به نوع برند ، کیفیت ، ظرفیت و توان آن موتور آسانسور تعیین می گردد.نمونه هایی از این موتورهای آسانسور توضیح داده شد که می توانند پیشنهادی مناسب برای خرید موتور آسانسور باشند.

باید دانست :

بهتر از نمایندگی های فروش مجاز این موتورهای آسانسور خریداری گردد تا هم از گارانتی و هم از خدمات پس از فروش این موتورهای آسانسور استفاده گردد.

با مراجعه به لینک قیمت موتور ساسی لئو اطلاعاتی در خصوص این موتور آسانسور کسب نمایید.

نمایندگی فروش موتور آسانسور

مجموعه رایا آسانسور از همان ابتدای فعالیت خود اقدام به فروش و توزیع انواع قطعات آسانسور بالاخص موتور آسانسور نمود. این مجموعه با واردات مستقیم و بدون واسطه انواع موتور آسانسور،دسترسی به محصولات با کیفیت وارداتی را برای مردم کشورمان آسان تر کرده و توانسته است سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد.

رایا آسانسور با در نظر داشتن وضعیت اقتصادی کشور بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای قطعات آسانسور در نظر گرفته است.

شما می توانید علاوه بر قیمت موتور آسانسور ترکیه ای ، قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را نیز از ما استعلام نمایید.