قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز
قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز | فروش موتور آسانسور جم

اعلام قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز از طرف نمایندگی های معتبر به ما کمک می کند تا از قیمت دقیق این موتور باکیفیت مطلع شویم. موتور آسانسور جم ایتالیا از بهترین موتور های وارداتی است که چندین سال است از آن در صنعت آسانسور کشور استفاده می شود. این موتور باکیفیت گیربکسی بوده و در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور بکار برده می شود. این موتور در نمایندگی رایا آسانسور با قیمت بسیار منصفانه ای به فروش می رسد.

قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز

ایتالیا برترین کشور تولید کننده موتور آسانسور در جهان است که توانسته با تولید بهترین موتور های آسانسور توجه یک دنیا را به خود جلب نماید.

یکی از موتور های باکیفیت ساخت این کشور موتور آسانسور جم است

که بصورت گیربکسی در دو نوع دو سرعته و تک سرعته طراحی شده است.

موتور مهمترین قطعه آسانسور است که قیمت آن در محاسبه قیمت آسانسور تأثیر بسزایی دارد.

قیمت این قطعه با توجه به نرخ ارز که پایه گذار تمامی قیمت ها است تعیین می شود. از آنجایی که نرخ ارز مدام در حال نوسان و تغییر است قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز اعلام می شود.

قیمت موتورآسانسور ایتالیا به روز ،توضیحات

موتور آسانسور جم ایتالیا از محبوب ترین موتورگیربکس های وارداتی است که قیمت آن به دلیل نوسانات نرخ ارز دائما در حال تغییر است. گویی نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصول ایتالیایی در نظر گرفت.

به همین منظور شما عزیزان باید قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز را از نمایندگی های معتبر استعلام نمایید. همه ما می دانیم که ثبات قیمت ها هم به نفع فروشنده است و هم به نفع خریدار.

اما متأسفانه با اوضاع و شرایط کنونی نرخ ارز هنوز هم نمی توان برای بسیاری از محصولات مرتبط با آسانسور همچون موتور آسانسور جم ایتالیا قیمت ثابتی تعیین نمود.

لذا بهتر است، از قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز مطلع شوید.

تا به لحاظ اقتصادی خرید بهتری داشته باشید.

جم یکی از انواع بهترین مارک موتور آسانسور در دنیا شناخته شده است.

قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز

موتور آسانسور جم ایتالیا

موتور آسانسور جم ایتالیا از برجسته ترین موتور گیربکس های آسانسور در سطح جهان شناخته می شود. و توانسته بازار های بسیاری را به سمت خود جذب کند.

پیشتر هم اشاره شد که:

این موتور در دو نوع AC2 و 3VF (دوسرعته و تک سرعته) طراحی می شود.

هنوز هم قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز اعلام می شود. و ثبات ندارد.

و نمیتوان به قیمت روزهای قبل اتکا کرد.

موتور گیربکس جم با ظرفیت 4، 6 و 8 نفره راهی بازار می شود.

سرعت این موتور یک متر بر ثانیه است و در آسانسور های نسبتا پر ترافیک و مرتفع بکار برده می شود. یکی از ویژگی های بارز این موتور آسانسور این است که هنگام نصب به راحتی می توان قطعات آن را جدا و سپس سرهم نمود.

در موتور جم دنده برنجی و مارپیچ که بر روی بلبرینگ قرار می گیرد، بسیار باکیفیت و مرغوب بوده و با دقت بالایی اعمال شده است. از این رو می تواند تمامی فشارها را تحمل نماید.

به شما این اطمینان را می دهیم که تنها با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور

می توانید از قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز و نیز

جدیدترین قیمت آسانسور مطلع شوید.

استعلام قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز

قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز

با اینکه در کشورمان موتور های آسانسور متعدد و باکیفیتی ساخته می شود اما در برخی موارد از موتور های خارجی در نصب و راه اندازی آسانسورها استفاده می شود.

قیمت این موتور ها نسبت به موتور های داخلی بالاتر است.

دلیل آن هم کیفیت و طول عمر بالای آنها و نیز مواردی دیگر  همچون نرخ ارز و تعرفه های گمرکی است که بر روی قیمت گذاری موتور های وارداتی تأثیر بسزایی دارند.

با در نظر گرفتن شرایط کنونی ، نوسانات ناگهانی نرخ ارز می توان گفت که

مطمئنا همچنان شاهد تورم و افزایش قیمت روز موتور آسانسور خواهیم بود.

اما نکته مهم این است که

با وجود تورم و تغییرات در قیمت ها، نمایندگی رایا آسانسور تمامی قطعات از جمله موتور آسانسور را با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم در کشور با نازلترین و منصفانه ترین قیمت به فروش می رساند.

رایا با تعیین قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز و مناسب این امکان را برای شما هموطنان عزیز فراهم می کند. که با پرداخت مناسب ترین وجه بالاترین کیفیت را دریافت نمایید.

رضایتمندی هرچه بیشتر شما عزیزان همواره مدنظر این مجموعه است.

با رایا آسانسور خرید مطمئن و به صرفه ای خواهید داشت.

استعلام قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز

نمایندگی فروش موتور آسانسور جم ایتالیا

شرکت جم ایتالیا در کشورمان دارای نمایندگی های بسیاری است. به جرأت می توان گفت که مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور از بهترین و معتبرترین نمایندگی های این شرکت ایتالیایی است.

زیرا تمامی محصولات این شرکت توسط مجموعه رایا آسانسور به صورت اصل و مستقیم وارد کشورمی شود.و با بهترین و مناسب ترین قیمت و گارانتی معتبر 2 ساله برای دسترسی بهتر هموطنان به سراسر کشور توزیع می شود.

رایا چندین سال است که از محصولات شرکت ایتالیایی جم پشتیبانی نموده و محصولات آن را با حفظ کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. 

قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز را تنها از رایا آسانسور استعلام نمایید. 

و برای تهیه راحت تر این موتور ارزشمند تنها کافی است به بخش فروش اینترنتی موتور آسانسور رایا مراجعه نمایید.

خصوصیات مهم موتور گیربکس آسانسور جم ایتالیا

 موتور آسانسور جم ایتایلیا از برترین موتور گیربکس های آسانسور وارداتی در کشور است که در  نمایندگی رایا آسانسور با استقبال بالا و بی نظیر مشتریان روبرو می گردد.

  • مطابق با دستورالعمل EC-EN 81.1 اروپا طراحی می گردد.
  • ایجاد صدا کم و نویز کم (کمتر از 60 دسیبل)
  • دارای انواع توان های استاندارد به لحاظ تحمل بار استاتیکی و دینامیکی
  • تنوع سرعت حرکت (1متر بر ثانیه تا 3متر بر ثانیه)
  • با استاندارد فرکانس ایران (50HZ) تطابق دارد
  • تنوع نسبت دور ورودی و خروجی توسط گیربگس های استاندارد
  • تنوع تعداد دور روتور هم در سرعت کند و هم در سرعت نامی 
  • دارای قطب های متغییر در راه اندازی و دور نامی

با توجه به موارد بالا می توان گفت که موتور آسانسور جم ایتالیا بسیار کارا و قدرتمند می باشد. 

قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز و نیز دیگر موتورهای وارداتی 

و همچنین قیمت موتور آسانسور ایرانی 99 را تنها از رایا آسانسور جویا شوید.

ناگفته نمایند که خدمات پس از فروش رایا زبانزد همگان است.

قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز

شرکت جم ایتالیا

شرکت جم ایتالیا یکی از مطرح ترین تولید ککندگان موتور گیربکس در سطح بین المللی است.این شرکت در شهر Rovereto ایتالیا تاسیس و موتور جم را به تولید انبوه رساند. کیفیت و راندمان بالای این محصول تولیدی باعث پیشرفت این مجموعه گردید.تا جایی که این شرکت ظرفیت سالیانه خود را ۱۵۰۰۰ دستگاه افزایش داد.

دنده برنجی و مارپیچ موتور جم بر روی بلبرینگ از نوع بسیار مرغوب با دقت بالا قرار دارد. و قادر است. تمامی فشارهای محوری را تحمل نماید. میزان نویز و صدای این گیربکس کمتر از ۶۰ دسیبل است و یکی ازمزیتهای آن قابلیت جدا سازی قطعات و دوباره سوار کردن آن در محل نصب می باشد.شما می توانید : قیمت موتورآسانسور جم ایتالیا به روز را از ما دریافت نمایید.یکی دیگر از بهترین برندهای موتور ، موتور آسانسورسیکور ایتالیا است.

برخی از مشخصات موتور جم 6.1 کیلووات

موتور آسانسور جم یکی از بهترین موتورهای گیربکس وارداتی به کشور است.که سال هاست به کشور وارد می شود.و در پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

از مشخصات فنی موتور آسانسور جم ۶٫۱ کیلووات می توان به استفاده از فلکه ۵۶ ، به صورت ۴ شیار ، مطابق با سیم بکسل نمره ۱۰ ، استاتیک لود و راندمان بالا اشاره نمود.این موتور گیربکس  تمامی فرایند و مراحل استاندارد را طی می کند. و مطابق با استاندارد بین المللی EN81 طراحی و به تولید انبوه می رسد.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش موتور آسانسور با قیمت و مشخصات فنی موتورهای آسانسور بیشتر آشنا شوید.