قیمت روز آسانسور 402 | قیمت روز آسانسور خانگی |

قیمت روز آسانسور 402 برای سازندگان ساختمان ، نصابان آسانسور و افراد استفاده کننده از آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.در سال های اخیر با توجه به نوسانات بازار ارز ، تورم ، نوسان قیمت ها و سایر موارد قیمت آسانسور به صورت روزانه محاسبه می گردد.برای دریافت قیمت شما می توانیداز طریق استعلام تلفنی ، یا ارسال پیام از طریق واتساپ پیش فاکتور نسبت به تعداد توقف و ظرفیت آسانسور از مجموعه رایا آسانسور دریافت نمایید.

قیمت روز آسانسور 402

اهمیت قیمت روز آسانسور 402 بر کسی پوشیده نیست.

قطعات آسانسور دارای قیمت بالایی بوده و قیمت آن پی در پی در حال تغییر است.ثبات قیمت ها در سال های اخیر دغدغه بسیاری از شرکت های آسانسوری ، نصابان آسانسور و سازندگان ساختمان است.که در حال حاضر چنین چیزی امکان پذیر نیست.آسانسور دارای قطعات مختلفی است که به صورت زنجیروار با هم ارتباط دارند.

قیمت برخی از قطعات تحت تاثیر شرایط بازار در حال تغییر است.به طوری که به حتی به قیمت روز قبل هم نمی توان اتکا کرد.باید به این نکته توجه نمود در شرایط فعلی بهتر است برای خرید قطعات آسانسور از شرکت های معتبر پیش فاکتور دریافت نموده و نسبت به مهلت تعیین شده در پیش فاکتور نسبت به خرید قطعات اقدام نمود.

قیمت روز آسانسور 402 توضیحات

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است.

معمولا در یک پک کامل آسانسور بین 50 تا 60 قلم جنس مشاهده می شود.

قیمت روز آسانسور 402 با توجه به قیمت روز این قطعات تعیین می گردد.بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور پکیج های ترکیبی به صورت آماده در اختیار مشتریان قرار می دهند.یکی از این شرکت ها شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور است.که براساس تعداد توقف و ظرفیت آسانسور پکیج هایی به صورت 4 تا 16 نفره در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.

این پکیج ها به صورت یک پیش فاکتور است که در آن کلیه قطعاتی که برای یک پروژه نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد محاسبه شده است.

قیمت روز آسانسور 99

نوسانات قیمت آسانسور

قیمت اسانسورها ممکن است به دلایل مختلف نوسان داشته باشد. برخی از این دلایل عبارتند از:

  1. نوع و کیفیت مواد استفاده شده: استفاده از مواد با کیفیت بالاتر و به‌روزتر معمولاً قیمت اسانسور را بالاتر می‌برد.
  2. تکنولوژی و طراحی: طراحی و تکنولوژی استفاده شده در آسانسور نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. آسانسورهایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر و طراحی بهینه‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.
  3. ابعاد و ظرفیت: ظرفیت و ابعاد اسانسور نیز در تعیین قیمت آن مؤثر هستند. اسانسورهای بزرگتر و با ظرفیت بیشتر قیمت بالاتری دارند.
  4. شرایط بازار: شرایط بازار نیز ممکن است در تعیین قیمت اسانسور تأثیرگذار باشد. در برخی موارد، نرخ تورم و نوسانات نرخ ارز ممکن است قیمت اسانسور را تحت تأثیر قرار دهند.
  5. هزینه‌های تولید و نصب: هزینه‌های تولید و نصب اسانسور نیز در تعیین قیمت آن مؤثر هستند. هزینه‌های افزوده شده به هزینه تولید و نصب ممکن است باعث افزایش قیمت اسانسور شود.

با توجه به این دلایل، قیمت اسانسورها ممکن است در بازه زمانی مشخصی نوسان داشته باشد. برای خرید اسانسور، بهتر است با شرکت‌های معتبر و با تجربه تماس گرفته و با آن‌ها مشورت کنید تا بهترین راهکار را برای خرید اسانسور در شرایط مختلف پیدا کنید.

انواع مختلف آسانسور 

در کشور انواع مختلفی از آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

مکانیزم این آسانسورها با هم متفاوت است.

و قیمت آن ها نیز متفاوت است.

آسانسور گیربکس دار

در این آسانسورها از یک موتور گیربکس آسانسور به عنوان نیروی محرکه لازم برای حرکت آسانسور استفاده می گردد.در این گونه اسانسورها موتور آسانسور در محلی به نام موتورخانه مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

بر روی فلکه این موتور تعدادی سیم بکسل  وجود دارد.

که از یک سمت به کابین آسانسور و از سمت دیگر به وزنه‌های آسانسور که درون قابی فلزی به نام قاب وزنه قرار دارند، متصل است.و دلیل استفاده از قاب وزنه حفظ تعادل آسانسور است.قیمت روز آسانسور 402 گیربکس دار براساس آیتم هایی مشخص می گردد.

در این گونه آسانسورها برخی از قطعات اصلی که دارای نوسان قیمتی هستند شامل موتور آسانسور ، درب آسانسور ، ریل راهنمای آسانسور ، کابین و تابلو فرمان آسانسور است.در واقع این قطعات مهم ترین قطعات آسانسور محسوب می گردند.

در آسانسورهای گیربکس دار وزن هر نفر در محاسبات ۷۵ کیلوگرم است.برای مثال ظرفیت یک آسانسور 6 نفره 450 کیلوگرم است.

برخی از برندهای موتور آسانسور گیربکس دار شامل :

قیمت روز آسانسور 99

آسانسور گیرلس 

آسانسورهایی که از موتور بدون گیربکس در ساختار آن ها استفاده می گردد.

آسانسور های گیرلس می گویند.باید به این نکته توجه نمود در موتورهای گیرلس مغناطیس دائم ، روتور با سرعتی برابر با میدان مغناطیسی دوار تولید شده توسط استاتور میچرخد.  این همزمانی نتیجه طراحی موتوری متشکل از مغناطیسهای دائم دور از مرکز در روتور است.

در این گونه آسانسورها نوع موتور آسانسور براساس ظرفیت آسانسور تعیین می گردد. قیمت روز آسانسور 402گیرلس بیشتر تحت تاثیر موتور آسانسور و تابلو فرمان مورد استفاده در آن است.

برخی از برندهای موتور آسانسور گیرلس شامل:

قیمت روز آسانسور 99

مزایای موتور بدون گیربکس آسانسور

این گونه موتورها به دلیل حذف گیربکس دارای راندمان بیشتری هستند.

ابعاد و وزن این موتورهای آسانسور کاهش یافته و می توان در فضای اندک موتورخانه از آن ها استفاده نمود.باید به این نکته توجه نمود کاهش صدا و لرزش به دلیل حذف گیربکس، فلایویل و هندویل، حذف کوپلینگ و کاهش تعداد اجزاء دوار دور کم و کاهش تاثیر بالانس قطعات دوار و صدای بلبرینگ‌ها همه از مزایای موتورهای بدون گیربکس است.

این گونه موتورها از استهلاک کمتری نسبت به موتورهای گیربکس دار برخوردارند.

و عدم نیاز به سرویس و نگهداری پر هزینه از ویژگی های بارز این گونه موتورهاست.

قیمت روز آسانسور 402 گیرلس هر چند از آسانسورهای گیربکس دار بیشتر است.

اما با توجه به مزایای بهتر آن در بلندمدت مقرون به صرفه است.

قیمت روز آسانسور 99

آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک یکی از انواع متداول آسانسور در کشور هستند.

که بر مبنای جک‌های هیدرولیکی کار می کنند.

کارکرد جک های هیدرولیکی بدین صورت است :

که از طریق نیروی فشار روغن تغذیه می گردند.باید به این نکته توجه نمود در زمینه کاربرد این جک‌ها در آسانسور هیدرولیک ، فشار روغن از طریق دستگاهی به نام پاوریونیت تامین و به پیستون‌ها منتقل می‌شود.

از نکاتی که در مورد آسانسورهای هیدرولیک حائز اهمیت است :

این که قابل استفاده در فضاهای کوچک هستند.از نظر ساختاری جک‌های هیدرولیکی در بخش زیرین کابین آسانسور قرار گرفته و با استفاده از نیروی هیدرولیک، موجب بالا رفتن آسانسور می‌شوند.تقریبا اکثر قطعات این نوع آسانسور وارداتی بوده و قیمت روز آسانسور 402 هیدرولیک براساس نوسانات ارز تعیین می گردد.

باید دانست :

در اسانسور هیدرولیک پمپ تعبیه شده در پاوریونیت روغن را با فشار زیر پیستون‌های جک هیدرولیک می‌فرستد؛ و به این طریق موجب بالا رفتن آسانسور در ارتفاع می‌شود. با تخلیه روغن پیستون‌ها نیز آسانسور به سمت پایین حرکت می‌کند. 

شما می توانید پکیج آسانسور 4 توقف به همراه سایر پکیج های ترکیبی را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

آسانسور هیدرولیک مزایا

آسانسورهای هیدرولیک دارای مزایای بسیاری هستند.

در این اسانسورها نیازی به موتورخانه در پشت بام نیست.

این امر باعث می شود بتوان از این نوع آسانسور را در خانه‌های قدیمی بدون آسانسور استفاده نمود.از نکاتی که در مورد آسانسورهای هیدرولیک حائز اهمیت است از نظر میزان استهلاک و خرابی آن هاست. باید گفت آسانسورهای هیدرولیکی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده؛ و به نسبت آسانسور‌های دیگر بسیار کم استهلاک‌تر هستند.

از این آسانسورها علاوه ساختمان های نوساز در ساختمان های قدیمی نیز می توان استفاده نمود. سازه سبک، فضای مورد نیاز محدود و کابین‌های متنوع، از جمله موارد دیگری است که موجب برتری آسانسور هیدرولیک به نسبت رقابیش می‌شود.

همانطور که گفته شد قیمت روز آسانسور 402 هیدرولیک به دلیل وارداتی بودن قطعات آن نسبت به نوسانات نرخ ارز تغییر می کند.بایددانست آسانسورهای هیدرولیکی از جمله امن‌ترین آسانسورهای موجود هستند. که امکان سقوط در آنها تقریبا وجود ندارد.

این گونه اسانسورها دارای توان تحمل بالایی هستند.در واقع باید گفت آسانسور هیدرولیک در ابتدا برای حمل بارهای سنگین در ارتفاعات کوچک طراحی شده بود.آسانسور هیدرولیک به صورت نرم تر از آسانسور کششی به حرکت می افتد.در هنگام آغاز و توقف حرکت نیز، تکان‌های به شدت کمتری را احساس می‌ شود. 

قیمت روز آسانسور 402

در دنیای امروز آسانسور به یک نیاز اساسی مبدل شده است.

به طوری که در همه آپارتمان های بالای سه ایستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز آسانسور 402 برای بسیاری از سازندگان ساختمان با توجه به پروژه های در دست اجرا بسیار مهم است. بهای هر آسانسور با توجه به نوع آسانسور ، کیفیت قطعات آن ، برند قطعات ، شرایط بازار ، تورم ، میزان تقاضا ، نوسانات بازار ارز و سایر موارد تعیین می گردد. در واقع نمی توان یک قیمت ثابت برای آسانسور در نظر گرفت. و بایستی برای خرید، قیمت روز آسانسور 402 استعلام نمود.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را از ما استعلام نمایید.

قیمت روز آسانسور 402 عوامل

به طور معمول قیمت روز آسانسور 402 تحت تاثیر عواملی تغییر می کند. و نمی توان یک روند ثابت را برای ان پیش بینی نمود.

برخی از این عوامل شامل :

نوع آسانسور

آسانسور ها دارای انواع مختلفی هستند هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.و قیمت آن ها نیز متفاوت است.این آسانسورها شامل آسانسورهای گیربکس دار ، آسانسورهای بدون گیربکس ، آسانسور روملس و آسانسور های هیدرولیک هستند.قیمت هر کدام از این آسانسور ها تابع آیتم هایی تغییر می نماید.

نواسانات بازار ارز

متاسفانه در سال های اخیر نوسانات بازار ارز باعث تغییر قیمت بسیاری از قطعات آسانسور شده است.

باید به این نکته توجه نمود :

بسیاری از قطعات آسانسور وارداتی بوده و نسبت به تغییر نرخ ارز تغییر می کند.

برای مثال می توان به ریل آسانسور اشاره نمود که تغییرات نرخ ارز آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.ریل آسانسور بیشتر از کشور ایتالیا ، چین و ترکیه وارد می شود.برندهای ریل آسانسور وارداتی شامل ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا ، ریل آسانسور مارازی ایتالیا ، ریل آسانسور ساورا اسپانیا و سایر برندها را می توان نام برد.

افزایش تقاضا

یکی دیگر از مواردی که قیمت روز آسانسور 402 را تحت تاثیر قرار می دهد.

افزایش تقاضا است.

افزایش تقاضای قطعات آسانسور باعث می گردد بهای آسانسور افزایش یابد. و برعکس آن در شرایط رکود بازار شاهد آن هستیم که به دلیل کاهش خرید و فروش اجناس در همه ی اصناف ، لیست قیمت روز آسانسور 402  نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. و دچار نوسان خواهد گردید.

شما می توانید از بستر اینترنت قطعات مورد نیاز خود را تهیه نماید.فروش اینترنتی موتور آسانسور در مجموعه رایا این امکان را بوجود آورده است.

ارتباط اقتصادی کشور ها

کشوری که می خواهد پیشرفت نماید بایستی با سایر کشورها ارتباط داشته باشد. و مبادله کالاها و قطعات به سرعت انجام گیرد. متاسفانه در سال های اخیر ارتباط کشور ما با سایر کشورها به دلیل برخی از تحریم ها کمتر شده است. و باعث شده است قیمت روز آسانسور 402 با افزایش مواجه شود.

لیست قیمت روز آسانسور 99

افزایش قیمت قطعات آسانسور

قطعات آسانسور با یک شیب صعودی در حال تغییر هستند. و قیمت روز آسانسور 402 در این شریط دارای اهمیت فراوانی است. باید به این نکته توجه نمود این افزایش قیمت ها بسیار نگران کننده است به طوری که متاسفانه شاهد سه برابر شدن قیمت ها در برخی از قطعات آسانسور هستیم.

باید دانست:

آسانسور در حال حاضر یک نیاز بالقوه است و تقریبا تمامی ساختمان به این وسیله نیاز دارند. افزایش قیمت ها باعث می شود بسیاری از سازندگان ساختمان توانایی تکمیل ساختمان را نداشته باشند. و بعضا آن را به صورت نیمه کاره رها نمایند. تقلبات ، سوء استفاده ها ، جوسازی ها در این بازار بیشتر شده است. و افراد سود جو سعی در سوء استفاده از افراد دارند.

به طوری که بسیاری از قطعات تقلبی آسانسور به جای قطعه اصلی در بازار امروز آسانسور به فروش می رسد. تنها توصیه ای که می توان به مشتریان نمود این است که حتی المکان از شرکت های معتبر و نمایندگی های فروش ، قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

رایا آسانسور قیمت لوزام جانبی آسانسور را نیز در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

فروش قطعات آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با واردات مستقیم بهترین برند های قطعات آسانسور و فروش آن ها در کنار قطعات داخلی، به خوبی نیاز بازار کشور به انواع قطعات آسانسور داخلی و خارجی را تأمین می نماید.

رایا با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت آسانسور و پله برقی ایران، با تکیه بر نیروهای متخصص و باتجربه و نیز با استفاده از تکنولوژی مدرن، دانش نوین و نیز قطعات با کیفیت در نصب آسانسور تعمیرات و سرویس های دوره ای منظم آسانسور بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. نصب سریع و حرفه ای تکنسین های متخصص رایا زبانزد است.

یکی از قطعات مهم آسانسور موتور آسانسور است.

شما می توانید با لینک نظرات در مورد موتور آسانسور بهران با این موتور آسانسور بیشتر آشنا شوید.