قیمت برد درب یاران
قیمت برد درب یاران |لیست قیمت درب آسانسور یاران

بردر درب آسانسور از نمونه قطعات ساخته شده توسط شرکت یاران می باشد. این قطعه در عمل بازو بسته شدن درب آسانسور نقش مهمی ایفا می کند. برد درب آسانسور در این شرکت با کیفیت بالایی تولید شده است. در حال حاضر قیمت برد درب یاران در نمایندگی رایا آسانسور بسیار مناسب تعیین شده و به صورت مستقیم به مشتریان در سراسر کشور ارائه می شود.

قیمت برد درب یاران

شرکت یاران یکی از بزرگترین تولید کننده های قطعات آسانسور در کشور است که توانسته علاوه بر ساخت بهترین درب آسانسور، قطعاتی همچون موتور آسانسور، موتور درب آسانسور، برد درب آسانسور و بسیاری از قطعات و لوازم مرتبط با درب آسانسور را تولید نماید.

قیمت برد درب آسانسور یاران را تنها از نمایندگی رایا آسانسور استعلام نمایید.

برد درب آسانسور از قطعات الکترونیکی آسانسور و از جمله لوازم مرتبط و قطعات درب آسانسور اتوماتیک محسوب می شود

که وظیفه مهمی را بدوش می کشد.

شرکت یاران در تولید این قطعه پیشرو می باشد.

قیمت برد درب یاران ،توضیحات

برد درب یکی از سیستم های متصل به مکانیزم درب آسانسور است که وظیفه آن تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب های اتوماتیک آسانسور است.

نوع برد درب آسانسور با توجه به نوع درب انتخاب می شود.

بر روی این سیستم چند کلید وجود دارد که هر کدام فرمان خاصی را به درب آسانسور می دهد. شرکت یاران از بزرگترین تولیدکنندگان برد درب آسانسور است.

این شرکت نامدار توانسته انواع مختلف برد درب آسانسور را طراحی و به تولید انبوه برساند. همچنین توانسته بخش قابل ملاحظه ای از نیاز بازار نسبت به این قطعه را تأمین نماید.

قیمت برد درب یاران با توجه به نوع آن متفاوت است.

قیمت برد درب یاران

برای خرید برد درب آسانسور یاران وارد لینک برد درب آسانسور یاران شوید.

انواع برد درب یاران

برد درب یاران یکی از برند های مطرح برد آسانسور در بازار است.

این برد در انواع مختلفی ساخته شده است.

  • برد نیمه
  • برد انکودر
  • برد دوسرعته
  • برد 300 دلت
  • برد 4 ترانزیستور سانترال

قیمت برد درب یاران با در نظر گرفتن نوع و کیفیت آن محاسبه می شود.

توصیه می شود که این محصول را تنها از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.

نمایندگی رایا آسانسور انواع برد درب یاران را به صورت اصل و با بهترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت روز برد درب یاران

برد درب آسانسور

برد درب آسانسور سیستمی است که همراه با درب های اتوماتیک نصب می شود.

باید دانست که در انتخاب و نصب برد توجه به نوع و مدل درب بسیار مهم است.

سیستم برد درب بر روی کابین نصب می شود. تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب ها توسط این سیستم صورت می گیرد. کلید هایی بر روی این سیستم تعبیه شده است که می توان به واسطه آنها فرمان هایی در خصوص سرعت درب ها به آن داد.

شرکت های بسیاری در تولید این قطعه فعالیت دارند که یکی از آنها شرکت یاران می باشد.

قیمت برد درب یاران و نیز قیمت درب آسانسور یاران را در لیست قیمت یاران در نمایندگی رایا آسانسور بسیار مقرون به صرفه تعیین شده است.

قیمت روز برد درب یاران

قیمت برد درب یاران

شرکت یاران جزء تولید کنندگان برتر قطعات آسانسور است. برد درب آسانسور یاران یکی از برند های مطرح برد درب آسانسور در بازار است. با توجه به کیفیت و طول عمر این برد می توان گفت که دارای قیمت مناسبی است.

برد درب یاران در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور بکار برده می شود.

باید توجه نمود که هر درب اتوماتیک برد مخصوص به خود را دارد.

درب ها در مدل های متنوعی ساخته می شوند و هر کدام از آنها برد مخصوصی دارد.

قیمت برد درب یاران نسبت به برد های وارداتی به صرفه تر و مناسب تر است.

شما عزیزان می توانید قیمت کلیه محصولات شرکت یاران همچون

قیمت برد درب یاران و قیمت موتور درب یاران را از رایا آسانسور استعلام نمایید.

مشخصات فنی برد درب

بر روی برد درب تعدادی کلید وجود دارد که توسط آنها می توان تنظیمات دلخواه را انجام داد.

این سیستم دارای یک کلید OFF/ON است که با آن روشن وخاموش میشود.

این سیستم دارای یک فیوز نیز میباشد.

همچنین یک کلید سه حالته OPEN، CLOSE و AUTOMAT دارد.که در حالت CLOSE درب بسته میشودو در حالت OPEN درب باز شده ودر حالت AUTOMAT درب مستقیما از تابلو فرمان دستور میگیرد.

یک کلید با نام KP بر روی برد تعبیه شده است که حساسیت درب هنگام بسته شدن را عهده دار است.و در هنگامی که یک شئ یا اشیایی جلوی درب قرار گیرد قبل از دیدن سنسور مجددا درب را میبندد.

و اما با کلید SPEED سرعت باز و بسته شدن درب تنظیم می شود.در یک طرف این کلید علامت مثبت ودر طرف دیگر آن علامت منفی دیده می شود.اگر کلید را به سمت علامت مثبت ببریم سرعت درب بیشتر میشود واگر کلید رابه سمت علامت منفی حرکت دهیم سرعت درب کمتر میشود. 

شما عزیزان میتوانید قیمت برد درب یاران و همچنین قیمت آسانسور تک فاز را از رایا آسانسور جویا شوید.

در یک سمت برد چند ورودی وجود دارد که دو تای آن مخصوص ورودی جریان برق میباشد.

دو ورودی هم برای سیم موتور تعبیه شده است.دو ورودی دیگر نیز مخصوص تابلو فرمان آسانسور است.دو ورودی هم برای سنسور بسته شدن درب ودو ورودی برای سنسور باز شدن درب میباشد. 

سیم های ورودی جریان برق،تابلو فرمان و سنسور باز و سنسور بسته شدن درب را میتوان جابجا نصب نمود،اما دو سیم ورودی موتور را نمیتوان جابجا نصب کرد.زیرا با اینکار عملکرد برد برعکس انجام میشود. 

و اما یک کلید دیگر با نام Reset بر روی برد قرار دارد که توسط آن کل تنظیمات به حالت تنظیم کارخانه برمیگردد.برای استفاده از این کلید باید چند ثانیه آن را نگه داشت.

نمایندگی فروش قطعات آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور نمایندگی شرکت یاران را در اختیار داشته و کلیه محصولات یاران را با حفظ کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می کند. این مجموعه چندین سال است که با فروش بالای قطعات آسانسور یاران به عنوان یکی از برترین نمایندگی های شرکت یاران فعالیت می کند.

رایا آسانسور در فروش انواع قطعات آسانسور پیشرو بوده و در چند سال اخیر توانسته سهم بالایی از فروش قطعات یاران را نصیب خود کند. متخصصین و کارشناسان با تجربه رایا آسانسور در بخش فروش قطعات به مشتریان مشاوره رایگان ارائه داده و آنان را در جهت انتخاب قطعه مناسب یاری می دهند.

هدف رایا عرضه قطعه باکیفیت و رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان می باشد. 

ایجاد امنیت و آرامش کامل نیز از دیگر اهداف رایا است.

قیمت کلیه قطعات و نیز قیمت تمامی خدمات همچون قیمت سرویس و نگهداری آسانسور را تنها از این مجموعه جویا شوید.

با رایا آسانسور تماس بگیرید.

کلیه خدمات آسانسور خود را به ما بسپارید.

مفهوم لرئینگ در برد درب آسانسور

مفهموم لرئینگ کردن در درب های آسانسور اتوماتیک اینکدر دار به کار می رود.به این صورت که کنترلر موتور درب بطور خودکار مسیر حرکت درب را شناسایی می کند. و بدون نیاز به سنسور سرعت حرکت درب را کنترل می کند . در این حالت موتور از یک الگوی حرکتی مشخص که برای آن برنامه ریزی شده است پیروی می کند.

ممکن است : به دلایل مختلف لرئینگ با مشکل مواجه شود. در این صورت بایستی از یک تعمیرکار و یا سرویسکار آسانسور برای حل مسئله کمک گرفت.برخی از مشخصات بهم ریختن لرئینگ شامل : کوبیدن درب در انتهای مسیر ، با و بسته و شدن درب به صورت مکرر ، بسته نشدن کامل درب و این که درب بسته می شود. ولی فشار انتهای مسیر جهت جا رفتن کنتاکت وارد نمی شود.شما می توانید : قیمت برد درب یاران و سایر برندها را از ما استعلام نمایید.

لرن کردن برد درب آسانسور

ابتدا برد درب آسانسور را با استفاده از دکمه کنار برد که دقیقا در زیرمحل سوکت سبز برد قرار دارد خاموش می کنیم .سپس درب کابین را بطور کامل می بندیم. در این مرحله کلیه اتصالات از قبیل سوکت اصلی اتصال برق ورودی ، سوکت موتور سر درب کابین و اتصالات انکودر را باید چک کنیم تا بطور صحیح بسته شده باشند .

پس از این مراحل دکمه لرنینگ را که در سمت چپ برد قرار دارد. را نگه می داریم و در همین حالت برد را روشن می کنیم .در همه این موارد باید دقت کنیم.تا اشتباهی در کار پیش نیاید. پس از اینکه LED قرمز رنگ از حالت چشمک زن به ثابت تبدیل شد دست را از روی دکمه لرنیننگ برمی داریم . درب کابین آسانسور ابتدا تا نیمه باز می شود. سپس بسته می شود .بعد از آن درب کابین یکبار بطور کامل بازمی شود و لرنینگ به پایان می رسد . در تمام مراحل چراغ قرمز روی برد بطور ثابت روشن م یماند .