درب آسانسور طلایی
درب آسانسور طلایی | لیست قیمت انواع درب آسانسور

درب آسانسور طلایی از نمونه درب های موجود در بازار است که در بسیاری از آسانسور های لوکس بکار برده می شود. درب آسانسور علاوه بر ایجاد امنیت باید طوری طراحی شود که دارای ظاهری زیبا و جذاب نیز باشد. یکی از دغدغه های بزرگ مدیران ساختمان انتخاب طرح و رنگ درب آسانسور است. توصیه می شود طرحی را انتخاب نمایید که با نمای داخلی کابین و یا نمای داخلی ساختمان شما هماهنگی داشته باشد. اینگونه درب ها را تنها در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید. 

درب آسانسور طلایی

درب آسانسور طلایی یکی از محبوب ترین طرح های درب آسانسور است که بیشترین استفاده را در آسانسور های لوکس و لاکچری دارد. درب آسانسور در دو نوع درب طبقه و درب کابین ساخته می شود.

درب همزمان نقش ایمنی و تزئینی را در آسانسور ایفا می کند. انتخاب درب مناسب به لحاظ طرح و رنگ یکی از دغدغه های سازندگان و مدیران ساختمان ها می باشد.

درب طلایی جلوه ی خاص و منحصر به فردی را به آسانسور و ساختمان می دهد. 

در لیست قیمت آسانسور نمایندگی رایا آسانسور قیمت روز این درب وارد شده است.

درب آسانسور طلایی ،توضیحات

ساخت درب آسانسور طلایی بدین صورت است که بدنه اصلی درب از فولاد ساخته می شود و تماما با استفاده از ورقه های استیل طلایی رنگ روکش شده و پوشانده می شود.

ورق های استیلی که برای درب های آسانسور بکار برده می شود دارای رنگ و طرح های متنوعی می باشد اما رنگ طلایی آن از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و دارای طرفداران بیشماری است.

استفاده از درب آسانسور طلایی چه برای کابین و چه برای طبقات، سطح کیفیت و کلاس آسانسور و ساختمان را بالا می برد. این درب آسانسور در طرح های مختلفی همچون طرح نیم دایره، طرح گل، طرح برگ، طرح منحنی، طرح گل رز، طرح خوشه گندم، طرح خشدار، طرح برجسته و … در حال حاضر در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. 

بهترین و زیباترین درب آسانسور را در رایا آسانسور جستجو نماید.

درب آسانسور طلایی

انواع روکش استیل درب آسانسور

برای جذابیت بیشتر درب های آسانسور معمولا از ورقه های استیل استفاده می شود. این ورقه ها دارای طرح و رنگ متنوعی هستند که با توجه به سلیقه و دلخواه مشتریان بکار برده می شوند.

درب آسانسور طلایی به دلیل جذابیت و زیبایی منحصر به فردی که دارد در بالاترین درجه نسبت به دیگر رنگ ها قرار می گیرد. قیمت این درب نیز بیشتر است.

  • درب آسانسور استیل نقره ای
  • درب آسانسور استیل دودی
  • درب آسانسور استیل گندمی
  • درب آسانسور استیل کرمی
  • درب آسانسور استیل شامپاینی
  • درب آسانسور استیل سفید و یا صدفی

از نمونه رنگ های درب آسانسور می باشند. 

درب آسانسور طلایی جلوه ی خاصی به محیط داخلی ساختمان و آسانسور می بخشد. 

برای روکش بهتر دربها باید به ابعاد درب آسانسور توجه کامل داشت.

درب آسانسور طلایی قیمت

درب آسانسور طلایی قیمت

استیل نگیر بهترین نوع ورقه های استیل است که در روکش نمودن درب آسانسور و طراحی ظاهری آنها بکار برده می شود. رنگ طلایی این ورقه ها با طرح های متفاوتی وارد بازار شده است.

رنگ طلایی بسیار جذاب و طرح های آن نیز بسیار متنوع و شکیل می باشد.

قیمت این درب نسبت به سایر درب هایی که با رنگ های غیر از طلایی روکش و تزئین می شوند، بالاتر است. کیفیت و جذابیت ظاهری ورقه های استیل طلایی سبب استفاده آن در بسیاری از آسانسور های مدرن و لوکس شده است.

ضخامت روکش درب آسانسور طلایی بستگی به طرح آن دارد.

این درب را می توان با نمای داخلی کابین و ساختمان به راحتی تطبیق نمود.

قیمت این قطعه در تعیین قیمت آسانسور 99 تأثیر چشمگیری داشته است.

درب آسانسور طلایی قیمت

ضخامت روکش درب آسانسور استیل

ورقه های استیل معمولا در طرح های استیل  خشدار، استیل میرور یا براق و استیل چرمی ساخته می شوند. در استفاده از آنها حتما باید به ضخامت آنها توجه نمود. با توجه به استاندارد ساخت درب های آسانسور می توان گفت که به دلیل اینکه

ورق های استیل خش دار زیبایی خاصی داشته و میزان خش پذیری آنها در سطح متوسطی است، باید دارای ضخامت 6 دهم میلیمتر باشد. این طرح زیبایی خاصی به درب ها می بخشد.

اما استفاده از استیل میرور یا براق برای روکش درب ها، ظاهری شبیه آینه ایجاد می کند. این استیل بسیار جذاب و شکیل بوده و درصد مراقبت از این نوع استیل بسیار بالا است. زیرا نسبت به طرح های دیگر، خش پذیرتر می باشد.

برای اینکه در این نوع استیل موجی ایجاد نشود، نمی توان از آن با ضخامت کم استفاده نمود. پس باید ضخامتی برابر با حداقل 7 دهم میلیمتر داشته باشد.

استیل چرمی هم بیشتر مناسب مراکز اداری و البته مکان های پرتردد می باشد.

زیرا از میزان خش پذیری بسیار پایینی برخوردار است.

این استیل را با ضخامت 5 دهم میلیمتر جهت استیل کردن درب آسانسور بکار می برند.

نحوه استیل کردن درب طلایی آسانسور

انجام اینکار به مهارت بالایی نیاز دارد.

استیل کردن درب آسانسور طلایی در چند مرحله صورت می گیرد.

  • اولین مرحله اندازه گیری ابعاد درب می باشد.
  • مرحله دوم طرح استیل طلایی انتخاب می شود.
  • مرحله سوم پیاده کردن اندازه درب بر روی ورقه استیل طلایی است
  • مرحله چهارم درب ها را از محل خود جدا نموده
  • در مرحله پنجم ورق استیل را برش زده و درب را به همراه چسب کاور می شود.

چسب های کاور را پرس نموده و در مدت زمان 10 تا 12 ساعت زیر پرس نگه می داریم. و در آخر درب را نصب و تنظیمات آن را انجام می دهیم.

برای زیبایی بیشتر درب آسانسور طلایی می توان چارچوب در را نیز با ورقه های استیل طلایی پوشاند. بدین صورت درب جلوه ی بینظیری خواهد داشت. 

البته باید دانست که روکش نمودن درب های لولایی از درب های اتوماتیک آسانسور نیاز به زمان بیشتری دارد.

زیرا در درب های لولایی قاب شیشه ای تعبیه شده است.

و برای اینکه استاندارد ساخت درب رعایت شود

باید ورقه استیل به اندازه قاب شیشه برش خورده تا قاب شیشه را نپوشاند.

و برای قاب شیشه هم قاب استیل طلایی در نظر گرفته شود. 

نمایندگی فروش انواع درب آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با تکیه بر دانش فنی بالا، مهارت و تجربه و تخصص پرسنل توانای خود،

همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین قطعات آسانسور از جمله درب را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

رایا آسانسور با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور مناسب ترین قیمت ها را برای انواع درب آسانسور در نظر گرفته است. 

ما در مجموعه رایا آسانسور بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم. 

بهترین قطعات درب آسانسور اتوماتیک و لولایی را از ما بخواهید.

کیفیت حق شماست، با ما تجربه بهتری داشته باشید.

قیمت استیل درب آسانسور

استیل کردن درب اسانسور باعث زیبایی و جلوه بهتر هر آسانسور می گردد.قیمت روکش استیل درب آسانسور به عواملی چون نوع استیل، طرح، رنگ، ضخامت و… وابسته است.استفاده از استیل مرغوب در جهت روکش کردن درب های آسانسور موجب بالابردن کیفیت و دوام درب در در برابر ضربه و فشار و نیز سبب جذابیت و زیبایی بالای آن ها می شود. استیل مرغوب کمتر دچار خط و خش می شود. و با وارد شدن ضربه به آن مشکلی پیش نخواهد آمد.

منظور از درب آسانسور طلایی همان استیل کردن درب با ورق استیل طلایی است.که می توان از انواع طرح ها و مدل های طلایی رنگ برای این کار استفاده نمود.

هماهنگی رنگ و طرح استیل در درب و کابین آسانسور

استیل کردن درب اسانسور نقش مهمی در زیبایی و جذابیت درب ها بر عهده دارد.درب و کابین از جمله ملزوماتی در آسنسور هستند.که بیش از سایر قطعات در معرض دید افراد قرار می گیرند.و بایستی از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار باشند.با هماهنگی بین رنگ ها و طرح های ورقه های استیل می توان این جذابیت را به وجود آورد. بهتر است طرح ها و رنگ های ورقه های استیل با فضای بیرونی و درونی آسانسور همانگی داشته باشد و هارمونی قشنگی را ایجاد نماید.معمولا طرح ، رنگ و مدل کابین های تمام استیل را با طرح و مدل درب و شاسی آسانسور منطبق می نمایند.تا جلوه آسانسور بهتر به نظر رسد.