مرکز فروش موتور آسانسور | قیمت انواع موتور آسانسور

موتور آسانسور به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور محسوب می گردد که در قسمت مکانیکال مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.مرکز فروش موتور آسانسور در کشور در استان تهران قرار دارد.تقریبا تمامی موتورهای آسانسور وارداتی و داخلی از تهران به سراسر کشور ارسال می گردد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز پخش موتور آسانسور این قطعه مهم و اساسی در اسانسور را به سراسر کشور ارسال می نماید.

مرکز فروش موتور آسانسور

موتور آسانسور جزء 5 قطعه اصلی در آسانسور محسوب می گردد.

در واقع یک سوم بهای تمام شده در هر پکیج ترکیبی آسانسور راموتور تشکیل می دهد.

مرکز فروش موتور آسانسور در کشور در تهران قرار دارد.بیشترموتورهای آسانسور داخلی در تهران ساخته می شوند و از تهران به سراسر کشور ارسال می شوند.در مورد موتورهای آسانسور وارداتی نیز به همین صورت است.بیشتر شرکت های بزرگ آسانسوری در این مرکز قرار دارند.

کیفیت موتورآسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است این قطعه به عنوان نیروی محرکه آسانسور وظیفه ی جابه جایی کابین آسانسور را برعهده دارد.

مرکز فروش موتور آسانسور توضیحات

در هر پکیج آسانسور موتور اصلی ترین قطعه محسوب می گردد.

برای جابه جایی آسانسور از این قطعه استفاده می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

در آسانسور کششی این نیرو از طریق سیم بکسل و در آسانسور هیدرولیک از طریق جک هیدرولیک به کابین منتقل می شود.بازرگانی رایا به عنوان مرکز فروش موتور آسانسور این قطعه اصلی در آسانسور را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می نماید.

باید دانست موتور آسانسور با توان و ظرفیت های مختلف به کشور وارد می شود و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فروش موتور آسانسور

فروش موتور آسانسور

در حال حاضر امکان ارسال موتور به سراسر کشور در تهران به عنوان مرکز فروش موتور آسانسور وجود دارد.

باید به این نکته توجه نمود موتور اساسی ترین قطعه آسانسور است.

در واقع قلب تپنده و مرکز اصلی هر دستگاه آسانسور موتور آن است.

این قطعه در انواع و طرح های متنوعی توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان تولید می شود.

و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

باید دانست:

موتور باید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات ساخته شود تا بتواند بهترین نقش را در آسانسور ایفا کند.در حوزه فروش موتور آسانسور شرکت های معتبری در این زمینه به فعالیت می پردازند.برخی از شرکت ها کلیه قطعات آسانسور و برخی تنها به فروش این قطعه می پردازند.

توجه داشته باشید قدرت موتور با توجه به نوع آسانسور و ظرفیت آن محاسبه شده و موتور مناسب در آسانسور نصب می شود.

مرکز فروش موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور

در مرکز فروش موتور آسانسور بهای تمام شده در کنار کیفیت و اصالت جنس از مهم ترین فاکتورهاست.باید به این نکته توجه نمود با توجه به نوسانات نرخ ارز متأسفانه گاهی با افزایش ناگهانی قیمت برخی محصولات مرتبط با آسانسور روبرو می شویم.

موتور آسانسور یکی از این قطعات است.

که با توجه به تغییر در نرخ ارز قیمت آن تغییر می کند.

بدتر اینکه برخی افراد سودجو با سوء استفاده از شرایط اقتصادی حاکم در کشور سعی در جذب نمودن مردم به سمت نمونه های تقلبی این قطعه در آسانسور دارند.در وضعیت کنونی پیشنهاد بازرگانی رایا آسانسور خرید موتور از شرکت های معتبر است تا گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به مشتریان ارائه گردد.

معمولا قیمت قطعات واراتی به دلایلی مانند هزینه های گمرک و نرخ ارز کمی بیشتر از قطعات آسانسور ساخت داخل است. برای مثال قیمت موتور های وارداتی بالاتر از موتور های داخلی است و بدون شک دلیل آن کیفیت و مرغوبیت و راندمان بالای این محصولات می باشد.

با مراجعه به لینک فروش لوازم آسانسور در تهران با انواع قطعات بهتر آشنا شوید.

مرکز فروش موتور آسانسور

همانطور که گفته شد :

موتور به عنوان قلب آسانسور شناخته می شود.مرکز فروش موتور آسانسور در تهران قرار دارد.اکثر شرکت های وارد کننده یا سازنده در این استان به فعالیت می پردازند.باید به این نکته توجه نمود یکی از آیتم های تاثیرگذار در قیمت موتور آسانسور ظرفیت و توان موتور ها است.

هر چه ظرفیت و توان موتور بیشتر باشد باعث افزایش بهای تمام شده آن می گردد.متاسفانه در حال حاضر خرید موتور آسانسور بیشتر از مغازه های آسانسوری صورت می گیرد.در این مغازه ها ممکن است گارانتی موتور آسانسور به اتمام رسیده باشد و خدمات پس از فروش ارائه نگردد.

بازرگانی رایا در کنار فروش موتور آسانسور سایر قطعات را به سراسر کشور عرضه می نماید.

یکی از قطعات کاربردی در آسانسور دیکتاتور است.

شما می توانید قیمت دیکتاتور آسانسور را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

مرکز پخش موتور آسانسور

برخی از برندهای موتور آسانسورداخلی

در مرکز فروش موتور آسانسور ، این قطعه با توان و ظرفیت های مختلف به فروش می رسد.

برخی از برندهای موتور گیربکس داخلی شامل موتور آسانسور بهران ، موتور آسانسور ساسی مونتاژ ، موتور الکمپ mr13 تبریز ، موتور الکو و موتور آسانسور پرگاس را می توان نام برد.این موتورهای گیربکس معمولا به صورت 6 و 8 نفره طراحی شده اند و برای پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور کم ترافیک مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از برندهای موتور آسانسور وارداتی

موتورهای آسانسور وارداتی دارای با راندمان بالا و در توان و ظرفیت های مختلف به کشور وارد می شوند.

برخی از برندهای موتور آسانسور واردتی شامل موتور آسانسور ساسی ایتالیا ، موتور ساسی اسپانیا ،موتور آسانسور سیکور، موتور گیربکس فیا ، موتور آسانسور مونتاناری ، موتور جم و موتور آسانسور ایتال گیرز را می توان نام برد.

نمایندگی پخش موتور آسانسور 


شرکت رایا آسانسور با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان باتجربه و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع موتور آسانسور و فروش آن در سراسر کشور در حال فعالیت است. لازم به ذکر است این شرکت در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در فروش، نصب و تعمیر انواع موتور آسانسور ارائه می دهد.

مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از پرسنل باتجربه در امر بازاریانی انواع برند های موتور آسانسور را با بالاترین سطح کیفی و البته با توجه به نیاز بازار کشور و متناسب با خواسته های مشتریان ارائه می دهد.

با مراجعه به لینک کیفیت موتور آسانسور بهران اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.