قیمت فلکه اصلی موتور آسانسور
قیمت فلکه آسانسور | قیمت فلکه اصلی موتور آسانسور

در آسانسورهای قدیمی از فلکه بزرگی بر روی موتور گیربکس استفاده می شد.که با توجه به این که فضای زیادی اشغال می شد.و فاصله بین کابین و وزنه تعادل در حد متعارف نبود.از این رو از دو فلکه هرزگرد و فلکه اصلی موتور در آسانسورهای جدید استفاده می گردد.قطر و ابعاد این فلکه ها کوچک تر بوده و فضای کمتری را اشغال می نماید.قیمت فلکه آسانسور براساس نوع آلیاژ به کاررفته در آن ، تعداد شیار ، گام شیار و نوع موتور آسانسور تعیین می گردد.توجه داشته باشید : فلکه ها با هم متفاوت بوده و هر موتور آسانسور فلکه خاص خود را دارد.بازرگانی رایا آسانسور قیمت انواع فلکه آسانسور را در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت فلکه آسانسور

فلکه آسانسور قرقره ای است.که وظیفه انتقال قدرت موتور به سیم بکسل را بر عهده دارد.و با توجه به نوع آسانسور ، در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت فلکه آسانسور براساس نوع آسانسور ، نوع موتور آسانسور ، تعداد شیار ، گام شیار و میزان آلیاژ به کار رفته در آن تعیین می گردد.به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم : ابتدا بازدید از آسانسور توسط کارشناسان صورت گیرد.تا از نزدیک نوع فلکه و گام شیار آن بررسی شود.برای اسعلام قیمت عکس از فلکه به همراه عکس از پلاک موتور به کارشناسان ما در مجموعه کمک می کند.تا قیمت دقیق برای شما عزیزان محاسبه گردد.

قیمت فلکه آسانسور

قیمت فلکه آسانسور مشخصات

 

نام کالا تعداد شیار قطر فلکه سایز سیم بکسل بازه قیمتی
فلکه اصلی موتور وارداتی 4 45 10 2.900.000 تا 3.500.000
فلکه اصلی موتور وارداتی 4 48 10 3.000.000 تا 3.800.000
فلکه اصلی موتور وارداتی 4 56 10 3.200.000 تا 3.900.000
فلکه اصلی موتور داخلی 4 45 10 2.200.000 تا 2.800.000
فلکه اصلی موتور داخلی 4 48 10 2.300.000 تا 3.000.000
فلکه اصلی موتور داخلی 4 56 10 2.500.000 تا 3.200.000
فلکه اصلی موتور وارداتی 5 45 10 3.200.000 تا 4.500.000
فلکه اصلی موتور وارداتی 5 48 10 3.400.000 تا 4.700.000
فلکه اصلی موتور وارداتی 5 56 10 3.600.000 تا 4.900.000

لازم به ذکر است : قیمت ها براساس نوع موتور وارداتی یا داخلی متغیر است.و باید از قبل عکس از پلاک موتور و فلکه اصلی به شماره واتساپ مجموعه ارسال گردد.

قیمت فلکه آسانسور

کیفیت فلکه آسانسور

کیفیت فلکه از اهمیت بالایی برخوردار است.فلکه های آسانسور فشار زیادی را تحمل می کنند.سیم بکسل بر روی فلکه های آسانسور قرار گرفته و از یک سو به کابین و از سوی دیگر به وزنه تعادل متصل است.زمانی که کابین به سمت بالا در حال حرکت است ، وزنه تعادل به سمت پایین حرکت می نماید.و زمانی که کابین به سمت پایین حرکت می کند، وزنه تعادل به سمت بالا در حال حرکت است.گفتنی است : حتماً باید جنس فلکه از نوع چدن خالص باشد.بعضی از فلکه ها از چدن های ناخالص ساخته شده اند.و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.یکی دیگر از معیارهای محاسبه قیمت فلکه آسانسور میزان چدن خالص به کار رفته در آن است.

نصب فلکه آسانسور

فلکه های آسانسور در قسمت موتورخانه نصب و راه اندازی می شوند.یک فلکه بر روی موتور آسانسور سوار می شود.و فلکه دیگر با کمی فاصله به موازات فلکه دیگر نصب می شود.باید به این نکته توجه نمود : فلکه هرزگرد بایستی با فلکه اصلی موتور در یک راستا قرار گیرند.در صورتی که فلکه ها در یک راستا قرار نگیرند، باعث ساییدگی و کاهش عمر مفید آن می گردد.باید دانست : توزیع وزن بایستی به صورت یکسان روی سیم بکسل انجام گیرد.لذا نصابان محترم در این موضوع هم باید دقت کافی را داشته باشند تا سیم بکسل هایی که روی موتور می افتند، باید وزن بصورت یکسان روی همه ی کابل ها توزیع شود.

قیمت فلکه اصلی آسانسور

گفتنی است : یکی از خدمات مجموعه رایا بازسازی آسانسور است.

قیمت فلکه آسانسور

در حال حاضر بیشتر فلکه های هرزگرد ساخت داخل کشور هستند.و فلکه های اصلی موتور نیز با ریخته گری از فلکه قبلی ساخته می شوند.قیمت فلکه آسانسور نیز دارای قیمتی متغیر است.و براساس تغییر در قیمت ارز ، تغییر می کند.گفتنی است : فلکه های آسانسور دارای عمر مفید مشخصی هستند.و پس از پایان عمر مفید فرسوده شده و کارایی لازم را نخواهند داشت.

برای تشخیص این که عمر مفید فلکه به اتمام رسیده است ، کافی به قسمت موتورخانه آسانسور رفته و میزان براده ریزی فلکه را مشاهده نمایید.در صورتی که میزان براده آن از حد متعارف بیشتر باشد، به تشخیص تعمیر کار آسانسور بایستی نسبت به تعویض فلکه اقدام شود.

با مراجعه به لینک مزایای آسانسور کششی اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

فلکه آسانسور نکات

یکی از قسمت هایی که در بازدید سرویسکار از آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.قسمت موتورخانه است.یکی از فلکه ها بر روی موتور نصب شده است.و فلکه دیگر با کمی فاصله به موازات آن قرار دارد.توجه داشته باشید : ممکن است فلکه بر اثر ریخته گری دچار ترک شده باشد.که بایستی از قبل مورد بررسی قرار گیرد.

  • بلبرینگ فلکه دارای اهمیت است و بایستی لقی نداشته باشد.
  • محاسبه دقیق زاویه آلفا بین فلکه روی گیربکس موتور و فلکه هرزگرد
  • هم راستا بودن فلکه اصلی موتور با فلکه هرزگرد
  • توجه به روانکاری یاتاقان ها

برای دریافت دقیق قیمت فلکه آسانسور کافی است .با شماره های ثابت مجموعه رایا آسانسور تماس حاصل نموده یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.بهتر است عکس از فلکه اصلی موتور و عکس از پلاک موتور را در واتساپ ارسال نمایید.

 فروش قطعات آسانسور

نمایندگی رایا آسانسور یکی از بزرگترین مراکز فروش قطعات آسانسور در کشور است که قطعات مختلف آسانسور از وارداتی و داخلی را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. رایا آسانسور با دراختیار داشتن نمایندگی برترین برند های قطعات آسانسور دنیا توانسته بهترین قطعات را وارد و آنها را در کنار تولیدات داخلی به سراسر کشور با بهترین قیمت توزیع نماید.

فروش کالای اصل، تضمین کیفیت، ارائه کارت گارانتی معتبر و مشاوره فنی رایگان به مشتریان همه از نکاتی است که این نمایندگی را معروف نموده است. رایا متشکل از نیروهای متخصص و زبده ای است که علاوه بر فروش قطعات،در ارائه خدمات پیشرفته بسیار ماهرانه و تخصصی عمل می کنند.ایجاد آرامش و امنیت کامل آسانسور سواران ایرانی یکی از اهداف بلند رایا آسانسور می باشد.

شما می توانید: برای استعلام قیمت قطعات آسانسور با ما در ارتباط باشید.

نکات لازم در مورد فلکه آسانسور

  • سطح فلکه بایستی صاف و صیقلی باشد.و هیچ گونه براده ای بر روی آن وجود نداشته باشد.
  • فلکه بایستی از نوع نشکن با سطح مقاومت حداقل 2000 کیلو گرم تولید شود.
  • گام شیار و تعداد شایر فلکه های آسانسور بایستی با هم منطبق باشد.

با توجه به این نکات قیمت فلکه آسانسور مشخص می شود.گفتنی است : برای دریافت استعلام از یک شرکت بایستی عکس از فلکه ، پلاک موتور و از بدنه موتور گرفته شود.و برای شرکت آسانسور ارسال شود.ضمن این که قطر صحیح فلکه نیز اندازه گیری گردد.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش قطعات آسانسور با قیمت سایر قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.

قیمت روز فلکه آسانسور

فلکه هرزگرد 4 و 5 شیار

آسانسور بیشتر ساختمان ها در کشور با ظرفیت 6 نفره ساخته می شوند.و نوع فلکه هرزگرد قابل استفاده برای آن ها 4 شیار و با طول 40 سانتی متر است.ضمن این که ضخامت شفت چهار سانتی متر می باشد.اما فلکه هرزگرد 5 شیار در دو نوع با قطر 40 و 44 سانتی متر ساخته می شود.فلکه 40 سانتی متری مطابق با سیم بکسل نمره 10 است.و فلکه 44 سانتی متری مطابق با سیم بکسل نمره 11 ساخته می شود.

گفتنی است : فلکه هرزگرد در دو نوع سبک و سنگین ساخته می شود.که در مدل سنگین آن از چدن بیشتری استفاده می گردد.یکی از بهترین برندهای فلکه ، فلکه هرزگرد آسانسور پرشیا است.