قیمت آسانسور سه طبقه | قیمت آسانسور خانگی کوچک

بسیاری از ساختمان هایی که در کشور ساخته می شود به صورت سه طبقه می باشند.از این رو قیمت آسانسور سه طبقه از اهمیت بالایی برخوردار است.بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور پکیج 4 توقف را در اختیار مشتریان قرار می دهند.باید دانست قیمت آسانسور با توجه به آیتم هایی تعیین می گردد.برای مثال می توان تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع آسانسور ، نرخ ارز و سایر موارد را نام برد.

قیمت آسانسور سه طبقه

قیمت آسانسور سه طبقه با توجه به شاخص هایی تعیین می گردد.

در کشور ساختمان های زیادی به صورت سه طبقه ساخته می شود.

در محاسبه آسانسور پارکینگ نیز خود یک طبقه به حساب می آید.بنابراین یک ساختمان سه طبقه به صورت 4 توقف محاسبه می گردد.

بهای تمام شده آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسیاری از شاخص ها باعث می گردد قیمت آسانسور تغییر نماید.این شاخص ها شامل تعداد ایستگاه ، ابعاد ، ظرفیت آسانسور ، نوع برند قطعات ، متریال مورد استفاده ، نوع آسانسور و سایر موارد است.

که هر کدام از این موارد در بهای تمام شده آسانسور تاثیر گذار است.

قیمت آسانسور سه طبقه توضیحات

قیمت آسانسور سه طبقه در سال های اخیر با یک روند صعودی همراه است.

به طوری که قیمت ها به صورت روزانه و گاها ساعتی تغییر می نماید.

و نمی توان به طور دقیق قیمت را پیش بینی نمود.

ثبات بازار دغدغه بسیاری از فروشندگان ، سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور است.که در حال حاضر به دلیل تورم ، نوسانات نرخ ارز ، میزان عرضه و تقاضا و سایر موارد این امر امکان پذیر نیست.بهتر است آسانسور به صورت پکیج خریداری گردد تا باعث کاهش بهای تمام شده گردد.

برای این کار می توان از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور بهره گرفت.

و با توجه به کسب اطلاعات از شرکت ها نسبت به خرید اقدامات لازم را انجام نمود.

قیمت آسانسور سه طبقه

مشخصات فنی تاثیرگذار در قیمت آسانسور

آسانسور دارای قطعات متعدد است.

این قطعات با برندهای مختلف و متفاوتی تولید می گردند.

کیفیت قطعات و برند مدنظر در قیمت آسانسور سه طبقه تاثیر زیادی دارد.باید به این نکته توجه نمود برخی از مشخصات فنی می تواند بهای تمام شده اسانسور را تحت تاثیر قرار دهد.برخی از این مشخصه ها شامل سرعت ، ظرفیت، طول مسیر حرکت آسانسور (تراول)، ابعاد و اندازه ها ، موتور آسانسور، نوع کاربری ، محیط کاربری ، کیفیت حرکت آسانسور و سایر موارد است.

برای مثال قیمت آسانسور سه طبقه با ظرفیت 4 نفره نسبت به ظرفیت 8 نفره به مراتب پایین تر است.

چرا که در یک آسانسور کششی نیاز به با ظرفیت 4 نفره یک موتور آسانسور 5.5 کیلووات کافی است.

در صورتی که برای یک آسانسور 8 نفره بایستی موتور 7.5 کیلووات استفاده گردد.

شما می توانید قیمت روز موتور آسانسور را از ما استعلام نمایید.

و با ما در تماس باشید.

قیمت آسانسور سه طبقه

روند افزایش قیمت آسانسور

متاسفانه در سال های اخیر شاهد افزایش بی رویه قیمت آسانسور سه طبقه هستیم.

دلیل این افزایش بی ثباتی در بازار ارز ، افزایش تقاضا ، کاهش عرضه ، نبود نظارت و سایر موارد است.باید به این نکته توجه نمود نوع آسانسور، موتور آن، ابعاد، ارتفاع کار و خیلی موارد دیگر می تواند در افزایش بهای تمام شده آسانسور تاثیر گذار باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع آسانسور و انواع پکیج های آسانسور 4 تا 16 نفره با مجموعه رایا به عنوان نمایندگی فروش موتور آلبرتو ساسی تماس گرفته و اطلاعات فنی لازم را دریافت نمایید.در حال حاضر قیمت ها به صورتی است که به قیمت روز های قبل نمی توان اتکا کرد و قیمت به صورت روزانه در حال تغییر است.

لیست قیمت آسانسور سه طبقه

قیمت آسانسور سه طبقه مقایسه

بسیاری از کارشناسان آسانسور قیمت آسانسور سه طبقه سال گذشته را با امسال مقایسه می نمایند.

این مقایسه از چندین جهت حائز اهمیت است.

  • از یک سو با روند افزایش یا کاهش قیمت ها آشنا خواهیم شد.
  • و از سوی دیگر می توان بهتر برای پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور تصمیم گیری نمود.

باید به این نکته توجه نمود :

قیمت آسانسور سه طبقه در سال جدید نسبت به سال قبل با یک روند صعودی همراه است.و این امر باعث بی ثباتی در بازار آسانسور شده است.باید دانست قیمت آسانسور براساس نوع آسانسور ، ابعاد ، ظرفیت آسانسور ، تعداد توقف ، قطعات مورد استفاده و سایر موارد تعیین می گردد.

و نسبت به شاخص هایی مانند نرخ ارز ، میزان تقاضا ، تورم و سایر موارد تغییر می کند.معمولا شرکت ها براساس ۲ معیار ظرفیت آسانسور و تعداد توقف پکیج هایی به صورت آماده در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهند. معمولا این پکیج ها با ظرفیت های ۴ تا ۱۶ نفره قابل تعیین هستند.

نحوه خرید آسانسور

  • خرید آنلاین
  • خرید به صورت حضوری

برای خرید یک پک کامل آسانسور می توان با دریافت مشاوره از یک شرکت ارائه دهدنه خدمات آسانسور ابتدا اطلاعات فنی کافی در مورد قیمت آسانسور سه طبقه ، نوع برندهای مورد استفاده ، مراحل آسانسور و سایر موارد بدست آورد.

باید به این نکته توجه نمود :

ملاک انتخاب یک شرکت مناسب آن است که آیا آن شرکت دارای مجوز طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن و نیز گواهی عضویت در سندیکای آسانسور را دارد.ملاک بعدی تعداد پروژه های اجرا شده در آن شرکت است.این معیارها می تواند در خرید یک پکیج آسانسور سازندگان ساختمان را یاری نماید.و در نهایت منجر به یک خرید آگاهانه گردد.

باید دانست:

مجموعه رایا در کنار قطعات اصلی آسانسور درب لولایی آسانسور را نیز به فروش می رساند.

قیمت آسانسور در مجموعه رایا

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با پشتوانه قوی مدیریتی و ارائه محصولات متنوع و با کیفیت داخلی و خارجی ، کاهش هزینه های بهای تمام شده ، نوآوری در فروش قطعات ، قیمت مناسب و کیفیت ارائه خدمات توانسته است سهم قابل توجهی از بازار داخل را ازآن خود نماید.

این مجموعه با با کاهش قیمت آسانسور همراه با حفظ کیفیت توانسته است با بهره گیری از کارشناسان متخصص انواع خدمات آسانسور از صفرتا صد را پشتیبانی نماید.

قیمت آسانسور سه طبقه همواره مد نظر این شرکت آسانسور بوده و با بروز رسانی دقیق پکیج های آسانسور این امکان را برای سازندگان ساختمان بوجود آورده است که در صورت نیاز پکیج های آسانسور ، با ظرفیت های مختلف را در اختیار سازندگان قرار دهد.

مجموعه رایا در حوزه تابلو فرمان آسانسور نیز پیشگام است.

و لیست قیمت تابلو السا در اختیار مشتریان قرار می دهد.