قیمت تراول کابل ایرانی
قیمت تراول کابل ایرانی | مرکز فروش تراول کابل آسانسور

تراول کابل یکی از قطعات کاربردی در آسانسور است.که در قسمت الکتریکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.این قطعه ارتباط دهنده بین تابلو فرمان با کابین است.در واقع زمانی که شما دکمه های شاسی را فشار می دهید.این درخواست توسط تراول کابل به تابلو فرمان انتقال پیدا می کند.تابلوفرمان اطلاعات را پردازش نموده و در اختیار موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور قرار می دهد.

در حال حاضر تراول کابل ها شامل انواع مختلفی هستند.که در آسانسور معمولا نوع 24 رشته بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت تراول کابل ایرانی براساس تعداد رشته ، ارتفاع آسانسور ، متریال تراول کابل و نوع و برند تراول کابل مشخص می گردد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش تراول کابل ، انواع برندهای تراول کابل با قیمت مناسب را به سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت تراول کابل ایرانی

تراول کابل به عنوان یکی از قطعات الکتریکال آسانسور ، وظیفه ای مهم را در آسانسور ایفا می نماید.ارسال درخواست ها از طریق این قطعه انجام می پذیرد.تراول کابل در انواع مختلف و با برندهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می گردد.انواع تراول کابل مربرط به آسانسور به صورت 12 ، 18 ، 20 و 24 رشته است.و تراول کابل 24 رشته بیشتر در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تراول کابل ایرانی براساس ارتفاع ساختمان ، تعداد رشته ، جنس و متریال و متراژ مدنظر محاسبه می گردد.گفتنی است: تراول کابل دائما در حال حرکت است.و از این رو باید از جنسی مرغوب و مستحکم و با انعطاف پذیری بالا ساخته شود.

قیمت تراول کابل ایرانی

قیمت تراول کابل ایرانی به تفکیک

 

 

نام کالا کشور سازنده درصد آلیاژ مس قیمت (تومان)
تراول کابل دت وایلر ایران تمام مس 79000
تراول کابل گلشنی ایران تمام مس 84000
تراول کابل دت وایلر ایران روکش مس 59000
تراول کابل آسیا ایران تمام مس استعلام

تراول کابل ایرانی تمام مس

تراول کابل های ایرانی در دو نوع روکش مس و تمام مس تولید و به بازار کشور عرضه می گردد.گفتنی است: میزان آلیاژ مس در تراول کابل هر چقدر بیشتر باشد، در کیفیت تراول کابل تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

و عمر مفید تراول کابل افزایش خواهد یافت.قیمت تراول کابل ایرانی تمام مس نسبت به روکش مس بیشتر است.و کیفیت آن نیز بالاتر است.باید دانست : تراول کابل شامل چندین رشته سیم برق می باشد. که ترمینال های تابلوی فرمان را به جعبه رویزیون روی کابین ارتباط می دهد.

قیمت انواع تراول کابل ایرانی

محاسبه میزان مورد نیاز تراول کابل در ساختمان

محاسبه تراول کابل در آسانسور نسبت به ارتفاع ساختمان و تعداد ایستگاه انجام می پذیرد.برای محاسبه تراول کابل کافی است: تعداد ایستگاه در عدد 3.2 ضرب شود.و جواب به دست آمده با عدد 11 جمع گردد.برای مثال برای محاسبه متراژ تراول کابل یک آسانسور 6 توقف ، 32 متر تراول کابل مورد نیاز است.در صورتی که جعبه کارکدک در آسانسور استفاده نشده باشد.

بایستی دو رشته تراول کابل در آسانسور استفاده گردد.یعنی مقدار محاسبه شده در 2 بایستی ضرب شود.قیمت تراول کابل ایرانی نسبت به نمونه های وارداتی آن مقرون به صرفه است.از این رو در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی اسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.گفتنی است : تراول کابل یک قطعه مصرفی در آسانسور است. و پس از پایان عمر مفید مستهلک می شود. و کارایی لازم را نخواهد داشت.برای تعویض این وسیله بهتر است: از یک کارشناس آسانسور مشاوره دریافت نموده و نسبت به تعویض آن اقدامات لازم انجام گیرد.با مراجعه به لینک فروش تراول کابل آسانسور با انواع تراول کابل ، مشخصات فنی و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

قیمت تراول کابل ایرانی

کیفیت تراول کابل ایرانی

کیفیت تراول کابل از اهمیت بالایی برخوردار است.این کابل از یک سو به تابلو فرمان و از طرف دیگر به زیر کابین متصل است.و دایم با آسانسور به بالا و پایین می رود. و وظیفه ارتباط بین کابین و مدار کنترل را دارد.تراول کابل بایستی از جنس مقاوم ، مستحکم و انعطاف پذیر ساخته شود.معمولا تراول کابل های تمام مس نسبت به روکش مس از کیفیت بالاتری برخوردارند.

گفتنی است : تراول کابل ایرانی با شرایط جغرافیایی مختلف کشور سازگار است.و در دو نوع روکش مس و تمام مس تولید می گردد.قیمت تراول کابل ایرانی نسبت به کیفیت ، جنس و متراژ مد نظر محاسبه می گردد.خوشبختانه در حال حاضر تراول کابل ها در کشور از کیفیت بالایی برخوردارند.و مطابق با استاندارد CE طراحی می گردند.

بازرگانی رایا در کنار فروش تراول کابل ، لیست قیمت آسانسور 5 توقف به همراه سایر پک های اسانسور را در دسترس سازندگان ساختمان قرار می دهد.

قیمت تراول کابل ایرانی

قیمت تراول کابل ایرانی براساس  ارتفاع ساختمان ، تعداد رشته ، جنس و متریال و متراژ مدنظر محاسبه می گردد.تراول کابل معمولا به صورت 24 رشته در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.کمتر شدن این کابل در طراحی باعث صرفه جویی در هزینه نصب می شود .ولی به این نکته باید توجه کرد، که کمتر شدن از ۱۲ رشته باعث سبکی کابل و در نتیجه گره خوردن آن می شود.

کابل های ایرانی با شرایط جغرافیایی کشور منطبق هستند.و از این رو در بسیاری از پروژه های نصب ، مورد استفاده قرار می گیرند.قیمت تراول کابل ایرانی نسبت به برندهای وارداتی به کشور مقرون به صرفه است.باید دانست :این کابل از یک سو به تابلو فرمان و از طرف دیگر به زیر کابین متصل است. و دایم با آسانسور به بالا و پایین می رود. و وظیفه ارتباط بین کابین و مدار کنترل را دارد.

با مراجعه به لینک قیمت روز آسانسور 99 اطلاعاتی در خصوص قیمت انواع آسانسور بدست آورید.

نمایندگی انواع تراول کابل

مجموعه رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی انواع قطعات آسانسور همواره در تلاش است تا به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات قطعات آسانسور را انجام دهد. و قطعات را به سراسر کشور با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست مشتریان عرضه کند. این مجموعه با این کار توانسته دسترسی به محصولات با کیفیت داخلی و خارجی را برای مردم آسان تر کند.

رایا آسانسور توسط کارشناسان و پرسنل متخصص و توانمند خود با نصب دقیق و ماهرانه انواع قطعات آسانسور برای مشتریان عزیز ایمنی و آرامش خاطر خاصی را رقم می زند.شما می توانید : در کنار خرید انواع قطعات آسانسور برای استعلام قیمت نصب آسانسور با ما تماس حاصل نمایید.بازرگانی رایا با داشتن مجرب ترین نصابان آسانسور در خدمت شماست.

قیمت تراول کابل ایرانی

نصب و تعویض تراول کابل آسانسور

تراول کابل در آسانسور با توجه به این که به همراه کابین دائما در حال حرکت است.پس از چند سال کارایی خود را از دست می دهد.و نیاز به تعویض خواهد داشت.برای تعویض تراول کابل بایستی ابتدا از یک شرکت خدمات دهنده آسانسور مشاره گرفت.پس از بازدید اولیه ، متراژ مورد نیاز برای ساختمان محاسبه می شود و شرکت خدمات دهنده پیش فاکتور لازم را برای مدیر ساختمان ارسال می نماید.

نصب تراول کابل زمانبر است و بایستی با دقت انجام گیرد معمولا این کار بین ۲ تا ۴ ساعت انجام پذیر است.این کابل برقرار کننده ی رابطه ی بین تابلو فرمان آسانسور و کابین آسانسور می باشد.و تابلو فرمان براساس درخواست هایی که از تراول کابل می گیرد فرمان ها را به موتور آسانسور انتقال می دهد.با توجه به این که قیمت تراول کابل ایرانی مقرون به صرفه است.در پروژه های کم ترافیک پیشنهاد می شود.از برندهای ایرانی استفاده نماییم.شما می توانید : قیمت تراول کابل دت وایلر ایرانی را از ما استعلام نمایید.و با قیمت روز قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.

ساخت و طراحی تراول کابل آسانسور

تراول کابل در آسانسور کابلی تحت است که به صورت 12، 18 ، 20 و 24 رشته طراحی می گردد.اما متداول ترین آن 24 رشته است.به دلیل آن که در صورت خرابی یک رشته امکان رشته رزرو وجود دارد.شکل ظاهری تراول کابل آسانسور به گونه ای طراحی می شود. که برای مسیرهای کورسی مناسب باشد.

این قطعه از آسانسور بایستی به صورت مقاوم ، مستحکم و در عین حال انعطاف پذیر طراحی شود.گفتنی است : تراول کابل در کشور در دو نوع تمام مس و روکش مس ساخته می گردد.که نوع تمام مس آن از کیفیت بالاتری برخوردار است.