تولیدکننده آسانسور هیدرولیک در ایران
قیمت آسانسور هیدرولیک | مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیک

در حال حاضر آسانسورها به یک نیاز اساسی در ساختمان ها مبدل شده اند.و تقریبا بدون استفاده از این وسیله تردد افراد ساختمان ها به کندی صورت می پذیرد.آسانسورها در انواع مختلفی نصب و راه اندازی می گیرند.یکی از انواع آسانسورهای پرکاربرد ، آسانسور هیدرولیک است.این مدل از آسانسور علی رغم طراحی ساده ، دارای امنیت بالایی است.و به دلیل داشتن مزایای فراوان در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت آسانسور هیدرولیک با توجه به ویژگی های مطلوبی که این مدل از آسانسورها دارند.منطقی است.این مدل از آسانسورها جزء کاربردی ترین آسانسورها به شمار می روند.و از فروش بالایی برخوردارند.در ادامه با نحوه کار آسانسورهای هیدرولیک ، قیمت و کاربردهای آن بیشتر آشنا می شویم.در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت آسانسور هیدرولیک

امروزه صنعت آسانسور در کشور با رشد چشمگیری در حال جریان است.به طوری که انواع مختلف آسانسور با مکانیزم های مختلف ، نصب و راه اندازی می شوند.یکی از کاربردی ترین مدل های آسانسور ، آسانسور هیدرولیک است.این مدل از آسانسور با نیروی فشار روغن جابه جا می شود.و با توجه به این که فضای کمتری نسبت به آسانسورهای کششی نیاز دارد.

در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت آسانسور هیدرولیک با توجه به مزایا و ویژگی های فراوان آن ، قیمتی منطقی است.از نکاتی که که در مورد این آسانسور حائز اهمیت است: عدم نیاز به موتورخانه و نیاز به فضای کمتر در مقایسه با آسانسورهای کششی است.

قیمت آسانسور هیدرولیک توضیحات

آسانسورهای هیدرولیک با فشار روغن جابه جا می شوند.این مدل از آسانسورها برای طول مسیر پایین و ظرفیت های بالا کاربرد دارند.و طوری طراحی شده اند: که نیرو و بار عمودی بر اسکلت ساختمان وارد نمی کنند.

به دلیل این که بسیاری از قطعات آسانسورهای هیدرولیک وارداتی است.قیمت آسانسور هیدرولیک با تغییر ترخ ارز تغییر می کند.و قیمت ثابتی را برای آن نمی توان در نظر گرفت.گفتنی است : برای تامین نیروی محرکه در آسانسورهای هیدرولیک از جک و پاوریونیت استفاده می گردد.

طراحی اختصاصی آسانسور هیدرولیک ویلایی

عملکرد آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک براساس نیرویی که از سوی جک و پاوریونیت تامین می شود.حرکت می کنند.عملکرد این آسانسور به نحوی است :که با تحت فشار قرار دادن روغن، نیروی رانش ایجاد شده و به جک های هیدرولیکی منتقل و باعث حرکت آسانسور می شود.قیمت آسانسور هیدرولیک با توجه به مزایای فراوان آن قیمتی کاملا اصولی است.و براساس تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور و ارتفاع آن مشخص می گردد.

آسانسورهای هیدرولیک به صورت پروژه ای نصب و راه اندازی می شوند.گفتنی است : صفر تا صد راه اندازی یک آسانسور هیدرولیک در کمتر از 10 روز انجام می پذیرد.که این یکی از مزایای آسانسورهای هیدرولیک به شمار می رود.این مدل از آسانسورها در حال حاضر در بسیاری از ویلاها ، ساختمان های مسکونی کم ارتفاع و ساختمان های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

واردکننده انحصاری پک آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک مزایا

  • نیاز به فضای کمتر در مقایسه با آسانسورهای کششی
  • قابلیت نصب شیشه در سه وجه کابین
  • استفاده از نیروی جاذبه زمین برای پایین آمدن آسانسور 
  • مصرف انرژی بهینه
  • امنیت بیشتر نسبت به آسانسورهای کششی
  • راندمان مكانیكی بالا با هزینه کم
  • ابزاری عالی برای حمل بارهای سنگین

( همچنین ببینید : مزایای آسانسور کششی)

قیمت آسانسور هیدرولیک

همانطور که گفته شد : قیمت آسانسور هیدرولیک براساس ارتفاع ساختمان ، ظرفیت آسانسور ، کیفیت قطعات به کار رفته در آن و تعداد ایستگاه های ساختمان محاسبه می گیرد.این مدل از آسانسورها دارای ایمنی بسیار بالایی می باشند.گفتنی است : به دلیل کاهش قطعات متحرک این مدل از آسانسورها دارای عمر مفید بالا و استهلاک کم می باشند.

طراحی و ساخت تخصصی آسانسور هیدرولیک

افزایش ضریب ایمنی در برابر خطرات آتش‌سوزی و زلزله به علت سهولت دسترسی به موتورخانه در پایین و امکان خروج اضطراری از کابین ، از دیگر ویژگی های این آسانسورها به شمار می رود.شما می توانید : با مراجعه به لینک راهنمای خرید آسانسور اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید.

آسانسور هیدرولیک معایب

  • سرعت کمتر از یک متر برثانیه که در ساختمان های مرتفع بسیار مهم است.
  • قدرت مورد نیاز برای موتور آسانسور هیدرولیکی بیشتر از آسانسورهای کششی است.
  • انرژی پتانسیل آسانسورهای هیدرولیکی در هنگام پایین آمدن تبدیل به انرژی جنبشی شده و بخشی از آن به حرارت تبدیل می شود که این امر درجه حرارت روغن را بالا می برد.
  • بالابودن هزینه نصب و نگهداری در برخی از مدل های آسانسورهای هیدرولیک

طراحی اختصاصی آسانسور هیدرولیک با سرعت بالا

ایمنی در آسانسور هیدرولیک

یکی از ویژگی های بارز آسانسورهای هیدرولیک امنیت این آسانسورها است.برای حرکت آسانسور هیدرولیک ، از روغن ، جک هیدرولیکی و سیستم هیدرولیک استفاده می شود.این امر باعث می شود : امنیت آسانسور های هیدرولیک افزایش یابد.گفتنی است : قیمت آسانسور هیدرولیک براساس ارتفاع ساختمان ، ظرفیت آسانسور و تعداد طبقات ساختمان در نظر گرفته می شود.و با توجه به این که بسیاری از قطعات آسانسورهای هیدرولیک وارداتی است.قیمت آن نیز براساس تغییر نرخ ارز تغییر می کند.و در واقع قیمت ثابتی نمی توان برای آن در نظر گرفت.

 در زمینه ایمنی می توان به این موارد اشاره کرد :
مجهز بودن بالابر به شیرهای قفل کن در مسیر رفت و برگشت روغن که موجب می شود:

در صورت بروز پارگی در شلنگ هیدرولیک، کابین بالابر به طور کامل متوقف شده و به هیچ عنوان امکان سقوط بالابر وجود ندارد.

در حال حاضر استفاده از آسانسورهای هیدرولیک در ساختمان های ویلایی ، ساختمان های قدیمی و ساختمان های با ارتفاع کم کاربرد فراوان دارد.

مجموعه رایا آسانسور

تیم تخصصی رایا با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. این مجموعه اصالت و کیفیت قطعات را تضمین می کند.

تمامی محصولات و خدمات این مجموعه حداقل دارای یک سال گارانتی می باشد. رایا از مرحله فروش تا نصب، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و کلیه قطعات آن در کنار شما است. هدف اصلی رایا خدمات و قطعات با کیفیت با قیمت مناسب و ایجاد بازار رقابتی در صنعت آسانسور و البته کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است.

شما می توانید :

قیمت آسانسور تک فاز و قیمت انواع آسانسور کششی را از بازرگانی رایا آسانسور استعلام نمایید.

این مجموعه مناسب ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می نماید.

تولید اولیه جک و پاوریونیت

جالب است بدانید ایتالیایی ها در سال 1970 برای اولین بار شروع به تولید جک و پاور یونیت کردند.و روند روبه رشد خود را هر ساله ادامه دادند.تا جایی که امروز ۱۳ کارخانه بزرگ تولید قطعات آسانسور هیدرولیک در ایتالیا وجود دارد.که قطعات آسانسور هیدرولیک را به بسیاری از کشورهای جهان صادر می کنند.گفتنی است : آسانسور های قدیمی هیدرولیک،سیستم یک به هشت داشتند و این یعنی با باز شدن یک متری جک، هشت متر جابه جایی بدست می آمده است، حرکت جک روی زمین و بصورت افقی بوده و با باز و بسته شدن افقی و بوسیله چرخاندن فلکه ها با تبدیل انرژی در سمت دیگر حرکت عمودی ایجاد می کرده است.قیمت آسانسور هیدرولیک در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است.و بهتر برای خرید قطعات با قیمت روز انجام گردد.

قیمت آسانسور هیدرولیک

اندازه کابین در آسانسور هیدرولیک

یکی از مزایایی که آسانسور هیدرولیک نسبت به آسانسور کششی دارد.نیاز به ابعاد چاهک کمتر است.و به همین دلیل است که استفاده از آسانسور هیدرولیک در ساختمان های قدیمی رایج است.البته این نوع آسانسور را می توان بدون استفاده از موتورخانه نیز نصب نمود.

باید به این نکته توجه نمود :اندازه کابین این آسانسور می تواند ۱۵ درصدبزرگتر از کابین آسانسور کششی باشد. بنابراین آسانسور هیدرولیکی برتری های بسیار چشم گیری نسبت به آسانسور کششی دارد .شما می توانید : قیمت فروش کابین آسانسور در آسانسورهای هیدرولیک را نیز از ما استعلام نمایید.و با قیمت روز قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.

 

عملکرد آسانسور هیدرولیک بدون چاهک چگونه است؟

بسیاری از ساختمان ها در کشور قدیمی هستند.و در آن ساختمان ها آسانسور راه اندازی نشده است.گفتنی است :آسانسور هیدرولیک بدون چاهک نیازی به چاهک ندارد و برای ساختمان هایی که در زمین های ناپایدار، مرطوب یا صخره ای بنا می شوند، مناسب است. کابین این آسانسور توسط یک جفت سیلندر استوانه ای که در طرفین آسانسور و زیر کابین نصب می شوند و روی کف بتنی محکم شده اند، بالا و پایین می رود.با مراجعه به لینک فروش شاسی آسانسور با انواع پنل ها و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

در آسانسورهای هیدرولیک بدون چاهک حرکت آسانسور از طریق پیستون هایی با عملکرد مستقیم صورت می گیرد.شما می توانید : در خصوص قیمت آسانسور هیدرولیک از کارشناسان مجموعه رایا آسانسور مشاوره دریافت نمایید.