مرکز فروش ریل آسانسور
طول ریل آسانسور | طول هر شاخه از ریل آسانسور |

یکی از مهم ترین قطعات آسانسور ریل است.طول ریل آسانسور به صورت شاخه های 5 متری است.این قطعه از آسانسور پس از مرحله آهن کشی مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش ریل آسانسور ، این محصول را با قیمت مناسب و اصالت جنس تضمین شده به سراسر کشور ارسال می نماید.

طول ریل آسانسور

ریل آسانسور جزء اصلی ترین قطعات آسانسور محسوب می گردد.

که همره با درب طبقات آسانسور پس از مرحله آهن کشی مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.طول ریل آسانسور براساس شاخه های 5 متری محاسبه می گردد.ریل در آسانسور شامل ریل تی9 ، ریل تی5 و ریل تی 16 است.

این قطعه از آسانسور در اسانسورهای کششی به صورت جفت مورد استفاده قرار می گیرد.به طوری که در ساختمان های تا حداکثر 10 توقف و با ظرفیت حداکثر8 نفره از ریل تی 5 برای وزنه تعادل و از ریل تی9 برای راهنمای کابین استفاده می گردد.

باید به این نکته توجه نمود :

زمانی که تعداد ایستگاه های ساختمان بیشتر از 10 باشد و ظرفیت آسانسور از 8 نفره تجاوز کند از ریل تی9 برای وزنه تعادل و از ریل تی16 برای هدایت کابین استفاده می گردد.

طول ریل آسانسور توضیحات

معمولا بسیاری از سازندگان سازندگان ساختمان اولین قطعه ای که اقدام به خرید آن می نمایند ریل آسانسور است.طول ریل آسانسور به صورت شاخه های 5 متری و با سرعت 1.6 متر بر ثانیه ساخته شده است.این قطعه از آسانسور با برندهای مختلفی به کشور وارد می شود و در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

ریل آسانسور بایستی از فولاد مرغوب ، مستحکم و مقاوم در برابر انحراف ، خمیدگی و ضربه باشد.و نسبت به نوع آسانسور ، تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، ارتفاع و سایر موارد مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از برندهای اصلی ریل آسانسور ، ریل آسانسور ساورا اسپانیا است.

طول ریل آسانسور

ریل آسانسور استاندارد

ریل های راهنمای آسانسور بایستی فرایند استاندارد را طی نمایند.

باید به این نکته توجه نمود :

ساخت ریل های راهنمای مورد استفاده در صنعت آسانسور بر اساس استاندارد بین المللی ISO 7465 بوده و به تولید کنندگان مجوز تولید ریل های سرد با دو روش، ماشین کاری و همچنین کشش سرد را می دهد.ریل های آسانسور بایستی مقاوم و مستحکم در برابر هرگونه فشار ، خمیدگی و ضربه باشند.باید دانست حداکثر و حداقل مقاومت فولادی در ریل ها به ترتیب ۵۲۰ و ۳۷۰ نیوتن بر متر مربع می باشد.

طول ریل آسانسور

طول ریل آسانسور

همانطورکه گفته شد طول ریل آسانسور را 5 متر در نظر می گیرند.

این امر به این علت است :

که بسیاری از کارشناسان و متخصصین در آسانسور طول بهینه برای تولید ریل را 5 متر می دانند.

از سوی دیگر زمانی که ریل براساس شاخه های 5 متری ساخته شود.

چک کردن پارامترهایی که در صاف بودن ریل ها موثر می باشد را آسان می نماید.باید به این نکته توجه نمود برای هر شاخه ریل یک عدد پشت بند در نظر گرفته شده است.پشت بند ریل آسانسور جهت اتصال به شاخه بعدی در نظر گرفته شده است.

باید دانست:

پشت بند نسبت به نوع ریل ساخته می شود.

 و پشت بند ریلهای مختلف قابل نصب بر یکدیگر نیستند.

اهمیت نصب ریل راهنمای آسانسور

 نصب ریل آسانسور بایستی توسط نصابان با تجربه و متخصص انجام گیرد.

به صورتی که ریل به صورت تراز شده مورد نصب و راه اندازی قرار گیرد.باید به این نکته توجه نمود اتصلات بین ریل های آسانسور از اهمیت بسزایی برخوردارند.در صورت استفاده نشدن از ریل های با کیفیت و هم تراز ننمودن در نصب، حرکت آسانسور به سختی امکان پذیر خواهد بود.باید دانست طول ریل آسانسور  استاندارد 5 متر است.و به همراه درب طبقات آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

شما می توانید در کنار فروش حضوری فروش اینترنتی موتور آسانسور را نیز با مراجعه سایت رایا داشته باشید.

مرکز فروش ریل آسانسور

نورد ریل آسانسور

ریل آسانسور به صورت نورد سرد و گرم ساخته شده و طول ریل آسانسور 5 متر است.بایستی به این نکته توجه نمود مقامت ریل های نورد سرد نسبت به نورد گرم بیشتر است.

اما نباید این را در نظر گرفت:

که ریل نورد گرم اصلاً عملکرد خوبی ندارد.

و نیز از لحاظ امنیتی خصوصاً هنگام پاراشوت مشکل ایجاد خواهد کرد.

باید دانست در ریل نورد گرم روی تیغه ریل رده های ماشین کاری به عمق حدودی 2 میلی متر در سرتاسر تیغه ریل به چشم می خورد اما در ریل نورد سرد تیغه ریل بدون ماشین کاری است و یکنواخت است و به جای رده های ماشین کاری، روی آن دانه دانه است که عمق کمتری دارند.میزان سختی در ریل های نورد سرد 200سختی برینل است در صورتی که میزان سختی ریل های نورد گرم 130 برینل است.

از نکاتی که در مورد ریل های نورد سرد حائز اهمیت است ریل های نورد سرد با توجه به اینکه سختی بالاتری نسبت به ریل های نورد گرم دارند، دارای عمر حدود 2 برابر نسبت به ریل های نورد گرم می باشند.

مجموعه رایا علاوه بر فروش ریل آسانسور خدمات سرویس و تعمیر آسانسور را نیز رهگیری می نماید.

ریل آسانسور وظایف

وظیفه اصلی ریل آسانسور هدایت کابین و وزنه تعادل است.

  • هدایت آسانسور در جهت عمودی
  • مهار کابین آسانسور در هنگام عملکرد ترمز ایمنی آسانسور
  • پیشگیری از لرزش های کابین در هنگام حرکت
  • توقف و نگه داشتن کابین در جهت عمودی

برندهای ریل آسانسور شامل ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا ، ریل آسانسور مارازی ایتالیا ، ریل آسانسور ساورا اسپانیا ، ریل آسانسور مونته فروچین ، ریل آسانسور فالگون ترک و ریل آسانسور آیگون ترک است.

مرکز فروش ریل آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بکارگیری نیروهای متخصص ، امکانات پیشرفته و تکیه بردانش روز آسانسور ، اقدامات موثری در زمینه خدمات آسانسور از صفرتا صد برداشته و در زمینه فروش قطعات آسانسور با در اختیار گرفتن نمایندگی برندهای معتبر آسانسور ،اقدامات گسترده ای را در این زمینه برداشته و رضایتمندی ۹۵ درصدی مشتریان را بدست آورده است.

این مجموعه به عنوان مرکز فروش ریل آسانسور ، این محصول را با قیمت مناسب و اصالت جنس تضمین شده به سراسر کشور ارسال می نماید.

باید دانست:

شرکت های تولید کننده ریل آسانسور با برندهای مختلف در سراسر جهان حضور دارند.

و رایا آسانسور بهترین برندها را به بازار عرضه می نماید.