بازار لوازم آسانسور در تهران
بازار لوازم آسانسور در تهران | قیمت روز لوازم آسانسور در تهران|

شهر تهران بزرگترین عرضه کننده قطعات و لوازم آسانسور در کشور است. با مراجعه به بازار لوازم آسانسور در تهران می توان بسیاری از قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای نصب انواع آسانسور را با قیمت مناسب تهیه نمود. متقاضیان برای خریداری و تهیه لوازم آسانسور وارداتی و داخلی از سراسر کشور به بازار تهران مراجعه می نمایند. معمولا در بازار آسانسور تهران کلیه قطعات با کیفیت ها و قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

بازار لوازم آسانسور در تهران

آسانسور یکی از ملزومات ساخت ساختمان ها به شمار می رود. بخصوص در شهر های پرجمعیت همچون تهران که به جد می توان گفت که بدون آسانسور نمی توان در این شهر زندگی نمود. به دلیل جمعیت و ترافیک بالا در شهر تهران استفاده از آسانسور بسیار زیاد می باشد.

آسانسور از قطعات ریز و درشت مختلفی تشکیل شده است. شهر تهران به عنوان مرکز فروش لوازم آسانسور در ایران شناخته شده است. از این رو بازار لوازم آسانسور در تهران همواره با استقبال بالای مشتریان روبرو می شود.

بسیاری از قطعات و لوازمی که در بازار آسانسور تهران به فروش می رسد،

وارداتی بوده و دارای قیمت بالایی می باشند. 

 

بازار لوازم آسانسور در تهران ،شرح

با توجه به جمعیت بالای شهر تهران بیشترین لوازم آسانسور در این شهر به فروش می رسد. در بازار لوازم آسانسور تهران کلیه قطعات اصلی و جزئی آسانسور از برند های مختلف به فروش می رسد. که هر کدام از آنها دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی می باشند. بسیاری از شرکت های آسانسور در این شهر با در اختیار داشتن فروشگاه های قطعات آسانسور در جهت تأمین نیاز مشتریان در حال فعالیت می باشند.

برخی از این شرکت ها از تولیدات ملی پشتیبانی نموده و با تبلیغات گسترده سعی در فروش کالاهای ایرانی دارند. برخی نیز هم کالای ایرانی و هم وارداتی را توامان به فروش می رسانند. البته باید دانست که قطعات وارداتی با توجه به این که دارای کیفیت بالاتری نسبت به قطعات تولید داخل دارند کمی گرانترند.

بازار لوازم آسانسور در تهران

در بازار آسانسور تهران نکته ای که در تعیین قیمت ها بیشتر از هر موضوع دیگر حائز اهمیت است، شاخص نرخ ارز می باشد. به طور کلی می توان گفت که نوسانات نرخ ارز در قیمت گذاری اکثر قطعات و لوازم آسانسور تأثیر بسزایی دارد. به طوری که برای بسیاری از قطعات نمی توان قیمت ثابتی در نظر گرفت و معمولا قیمت ها به صورت روزانه اعلام می شود.

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی معتبرترین برند های قطعات و لوازم آسانسور خارجی به صورت مستقیم آنها را وارد کشور نموده و همراه با برترین برند های ایرانی برای دسترسی بهتر متقاضیان به سراسر کشور توزیع می نماید. این نمایندگی کلیه قطعات و لوازم آسانسور را به صورت اصل با گارانتی معتبر شرکت های مربوطه و نیز با بهترین و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

به همین دلیل توانسته بیشترین سهم فروش را در بازار لوازم آسانسور در تهران به خود اختصاص دهد. 

بازار انواع لوازم آسانسور در تهران

قطعات اصلی آسانسور

موتور آسانسور:

  • موتور
  • ریل
  • درب
  • تابلو فرمان
  • کابین

از قطعات اصلی آسانسور محسوب می شوند. از نظر متخصصین موتور قلب و مرکز اصلی آسانسور می باشد. این قطعه نیروی لازم برای حرکت آسانسور را فراهم نموده و با توجه به ظرفیت آسانسور انتخاب شده و نصب می شود.

موتور آسانسور هایی که در کشور استفاده می شوند، معمولا گیربکسی و گیرلس (بدون گیربکس) می باشند. این موتور ها با توجه به کیفیت و برند، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در بازار لوازم آسانسور در تهران موتور آسانسور های متنوعی موجود است.

موتور های وارداتی دارای کیفیت و قیمت های بالاتری نسبت به تولیدات داخلی می باشند. اما به جرأت می توان گفت که برخی از موتور های داخلی همچون موتور آسانسور بهران نیز به لحاظ کیفیت و قدرت با موتور های وارداتی برابری می کند.

قیمت موتور آسانسور در بازار لوازم آسانسور تهران به صورت روزانه تعیین می شود.

قیمت این قطعه در بهای تمام شده نصب آسانسور تأثیر مستقیم دارد.  

بازار انواع لوازم آسانسور در تهران

ریل، درب، تابلو فرمان، کابین

ریل آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور بکار برده می شود و وظیفه آن هدایت کابین می باشد. ریل ها معمولا از جنس فولاد ساخته شده و به صورت موازی در چاه آسانسور نصب می شوند. برترین تولیدکنندگان ریل آسانسور کشور اسپانیا و ایتالیا می باشند.

ریل آسانسور سوپر ساورا اسپانیا و ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا بهترین ریل های موجود در بازار لوازم آسانسور تهران می باشند. قیمت این ریل ها بالاتر از ریل های چینی و ترکی است. درب آسانسور حفاظت جان مسافرین و سلامت بار را در آسانسور عهده دار است. در بازار تهران مرغوب ترین درب های ایتالیایی، ترکی و ایرانی با مدل ها و طرح های متنوع به فروش می رسد.

تابلو فرمان مهم ترین قطعه الکترونیکی و مرکز پردازش اطلاعات آسانسور است و کلیه تجهیزات الکتریکی تحت فرمان این قطعه در آسانسور فعالیت می کنند. خوشبختانه در ایران تابلو فرمان های باکیفیت بسیار متنوعی ساخته می شود. به طوری که بازار نسبت به این قطعه بی نیاز شده است.

کابین نیز از قطعات اصلی به شمار می رود. کابین تنها قطعه ای است که خریداران می توانند با توجه به سلیقه خودشان آن را انتخاب کرده و سفارش دهند. این قطعه نیز با مدل ها و طرح های متنوعی در بازار تهران یافت می شود.

از نمونه کابین های آسانسور می توان به

اشاره نمود.

در بازار تهران کابین آسانسور تمام استیل با بالاترین قیمت به فروش می رسد. 

بازار لوازم آسانسور در تهران

همانطور که پیشتر گفته شد، در بازار تهران کلیه ی قطعات و لوازم آسانسور را می توان یافت. علاوه بر قطعات اصلی، قطعات الکتریکی و مکانیکی جانبی بسیاری در آسانسور وجود دارد که همه ی آنها در کنار یکدیگر به صورت هماهنگ فعالیت می کنند.

از لوازم الکتریکی جانبی که در آسانسور بکار برده می شود، می توان به

  • تراول کابل
  • فتوسل
  • اورلود
  • جعبه رویزیون
  • شستی
  • تابلو برق
  • باطری

و … اشاره نمود.

سیستم نجات اضطراری و سیستم کنترل سرعت نیز از نمونه قطعات الکتریکی است که معمولا در تابلو فرمان تعبیه می شود.

قطعاتی همچون دیکتاتور، قفل درب، گاورنر، فلکه، سیم بکسل، کرپی، وزنه تعادل و … از قطعات مکانیکی آسانسور به شمار می روند. کلیه قطعات مکانیکی و الکتریکی آسانسور در بازار لوازم آسانسور تهران به راحتی یافت می شود.

چرا که شهر تهران بزرگترین عرضه کننده قطعات و لوازم آسانسور در کشور می باشد. 

قطعات و لوازم اصل و باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

مطمئنا این سوال که قطعات و لوازم اصل را از کجا و چگونه تهیه کنیم در ذهن شما هم تکرار شده باشد. که البته در جواب چنین پرسشی باید گفته شود که نصب یک آسانسور ایده آل مستلزم تهیه قطعات مرغوب و باکیفیت است. لذا باید در انتخاب قطعات و لوازم دقت لازم را داشت.

از آنجایی که فروش لوازم تقلبی در کشور و متأسفانه بخصوص در شهر تهران

رواج یافته است، باید هوشیار بوده و تا از اصالت و استاندارد

و کیفیت آنان مطلع نشده اید خرید کنید.

در واقع قبل از انجام هر تصمیمی باید به اصالت و اعتبار کالا توجه نمود.

برای اینکه بتوان کالای اصل و باکیفیتی تهیه نمود،

باید به نمایندگی ها و بازرگانی های دارای مجوز و معتبر مراجعه نمود.

در این نمایندگی ها طبق قوانین به مشتریان اجناس اصل ارائه خواهد شد.

اما برای مثال اگر در بازار آسانسور در تهران

تنها به فروشگاه ها و مغازه های فروش قطعات آسانسور اتکا کنید

ممکن است به دام افراد سودجو افتاده و کالای تقلبی

که تعدادشان در بازار کم نیست را با کمترین به شما بفروشند.

بنابراین در خرید لوازم آسانسور هوشیار باشید. 

خرید اینترنتی قطعات آسانسور

با وجود اینترنت انجام دادن کارهای وقت گیر بسیار آسان شده است. مثلا برای خرید بسیاری از کالا ها نیازی به بازار رفتن نیست و می توان کالای خود را از طریق اینترنت انتخاب و سفارش داد. با خرید اینترنتی ترافیک در خیابان ها کاهش یافته و کمتر شاهد آلودگی صوتی و هوا خواهیم بود. همچنین از اتلاف وقت جلوگیری می شود. و دیگر نیازی به حضور در فروشگاه ها نیست. در سایت های اینترنتی به عکس، ویدیو ها و نیز توضیحات کامل در رابطه با کالای مورد نظر دسترسی بیشتری می توان داشت. و تنها در مدت زمان کوتاهی می توان ثبت سفارش نمود.هر چند بازار لوازم آسانسور در تهران امکان مشاهده حضوری برخی از قطعات را برای مشتریان فراهم می کند.اما بسیاری از قطعات آسانسور قطعات تخصصی هستند.که نیازی به مشاهده حضوری ندارند.

گارانتی قطعات آسانسور

گارانتی و خدمات پس از فروش برای بسیاری از قطعات آسانسور بسیار ضروری است.برخی از این قطعات شامل : موتور آسانسور ، تابلو فرمان ، درب و شاسی آسانسور هستند.که داشتن گارانتی برای آن ها ضروری است.تیم تخصصی رایا با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. این مجموعه با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور اصالت و کیفیت قطعات را تضمین می کند. تمامی محصولات و خدمات این مجموعه حداقل دارای یک سال گارانتی می باشد. رایا از مرحله فروش تا نصب، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و کلیه قطعات آن در کنار شما است. هدف اصلی رایا خدمات و قطعات با کیفیت با قیمت مناسب و ایجاد بازار رقابتی در صنعت آسانسور و البته کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است.