نصب بالابر |نصب بالابر ساختمانی|نصب بالابر خانگی |بالابر هیدرولیک |سرویس ونگهداری آسانسور |

نصب بالابر جزء خدماتی است که برای آسان نمودن  حمل بار و نفر، یا کار در ارتفاع و یا درکارخانجات و خطوط تولید جهت انتقال بار مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب بالابر

انواع مختلف بالابرهای پرکاربرد

1-بالابر خانگی

بالابر خانگی از متداول ترین نوع های بالابر است که نیازی به حفر چاه و موتورخانه نداردو منطبق با هر فضایی است.نصب این بالابر با توجه به عملکرد آرام هزینه سرویس ونگهداری پایینی دارد.

از ویژگی های بارز این بالابر صرفه جویی در مصرف برق تا ۴۰% است.که به دلیل حرکت رو به پایین با موتور خاموش می باشد.

2-بالابر مغازه

بالابر فروشگاهی وظیفه حمل بار بین طبقات فروشگاه ها و مغازه ها را برعهده دارد.

یکی از ویژگی های این بالابر ضریب اطمینان بالای آن نسبت به بالابر ساختمانی است. به دلیل این که ظاهر مغازه می تواندعاملی برای  جلب مشتری بیشتر باشد ،زیبایی در ساخت بالابر مغازه ای  حائز اهمیت است.

3-بالابر هیدرولیک

یکی از بالابر های ایمن و با کیفیت وکارایی بالا، بالابر  هیدرولیک است. این بالابر با توجه به حركت روان ، بدون لرزش و صدای کم ،نصب سريع و آسان از جمله بالابر های پر کاربرد محسوب می شود.

نصب بالابر هیدرولیک نیازی به موتور خانه ندارد. .و یک بالابر زيبا و با دوام محسوب می شود.

4-بالابر صنعتی

نصب بالابر صنعتی در كارگاه هاوكارخانه هاي صنعتي صورت می پذیرد.ساخت این بالابر به گونه ای است که قابل استفاده درابعاد،ظرفيت ها(از 400كيلوگرم تا4000كيلوگرم) وارتفاع هاي مختلف است.

این بالابر ازامنيت بالايي برخوردار مي باشند و به هيچ عنوان خطر سقوط وجود ندارد.

تعمیر بالابر

 

نصب و تعمیرات بالابر

شرکت فنی مهندسی رایا صعود آسیا با بهره گیری از پرسنل مجرب وبا سابقه ،خدمات نصب وتعمیرات انواع بالابر خانگی ، فروشگاهی، هیدرولیک ،صنعتی ،غذابر ،نفربر و… را به مشتریان محترم عرضه می کند.

تعمیرات بالابر

بالابرها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و از مکانیزم‌های مختلفی برای بالابری استفاده می کنندکه با توجه به نیاز مشتری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. درهریک از این بالابرها عوامل تعیین‌کننده‌ای همچون ظرفیت، ایمنی، محیط کاری، نوع کاربرد و قیمت تمام شده دستگاه، دخیل است.

عمده عیوب یا خرابی های بالابر از قبیل روغن ریزی جک، سرعت پایین بالابر ، روغن ریزی سیم بکسل ،کاهش سرعت بالا رفتن بالابر ،صدای بیش از حد پاوریونیت ، کارنکردن کلیدهای شاسی فرمان و… است ، که بیش تر این عیب ها با پیشگیری ، برنامه ریزی و سرویس به موقع قابل کنترل است.

 

 

ارتباط با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.