قیمت موتور آسانسور ایرانی
قیمت موتور آسانسور ایرانی | معتبرترین برند آسانسور ایرانی |

قیمت موتور آسانسور ایرانی | موتور آسانسور بهران | بهترین برند موتور آسانسور ایرانی | موتور آسانسور الکمپ تبریز |

معمولا قیمت موتور آسانسور ایرانی نسبت به انواع موتور وارداتی پایین تر می باشد.طراحی و تولید کلیه موتور های آسانسور ایرانی کاملا  منطبق بر استاندارد EN81 می باشد.

قیمت موتور آسانسور ایرانی

همانطور که می دانید مهمترین قطعه آسانسور موتور آن است. تمامی قطعات اسانسور به صورت کاملا هماهنگ فعالیت می کنند. موتور آسانسور باید سالم و بدون نقص بوده زیرا کارکرد خوب دیگر قطعات به عملکرد خوب موتور آسانسور بستگی دارد.در واقع موتور هر دستگاه آسانسور قلب و مرکز اصلی آن می باشد. موتور آسانسور در انواع مختلفی در شرکت های جهان طراحی و تولید می شود. انواع مختلفی از موتور در هر دستگاه آسانسور بکار می رود. از جمله این موتور ها می توان موتورهای گیربکسی و گیرلس و مغناطیسی  را مثال زد. عموما در ایران موتور های گیربکسی و گیرلس بیشترین استفاده را دارند.و موتور هایی که در کشور ساخته می شوند به صورت گیربکسی می باشند.

وظیفه اصلی موتور آسانسور ارائه نیروی محرکه لازم برای حرکت عمودی کابین آسانسور می باشد.

باید توجه کرد که در واقع موتور آسانسور تنها وزن نفرات و بار را حمل می کند. تعمیر کاران باتجربه و متخصص هنگامی که نقصی در موتور احساس کنند بر اساس نیاز موتور را تعمیر و یا تعویض می کنند.

 

قیمت  موتور آسانسور ایرانی بهترین  

قیمت هر موتور آسانسور با توجه به کیفیت و کارایی و همچنین قدرت بالای آنها تعیین می شود.

معمولا در کشور موتورهای آسانسور به صورت 5.5 ، 6.1 و 7.3 کیلووات تولید می گردند.

موتورهایی که دارای قدرت بالاتری هستند قیمت بالاتری دارند.

همانطور که می دانید در تولید موتورهای گیربکس ایرانی ، برخی از قطعات وارداتی هستند همین امر سبب می گردد بهای تمام شده موتور گیربکس افزایش یابد.باید این نکته را در نظر گرفت کیفیت برخی از موتورهای گیربکس داخلی نسبت به سایر موتور های مشابه داخلی بالاتر است و قطعا این موتورها دارای قیمت بالاتری هستند.به عنوان مثال می توان به موتور آسانسور بهران اشاره نمود.که در مقایسه با سایر موتورهای گیربکس ایرانی دارای کیفیتی بالاتر و قیمتی بیشتر است.

قیمت موتور آسانسور ایرانی

موتور گیربکس ایرانی با توجه آیتم قیمت موتور آسانسور

در کشور ما از برند های مختلف موتور آسانسور ایرانی در راه اندازی آن کمک گرفته می شود.  در ادامه به چند نمونه از این موتور ها اشاره خواهیم کرد.این موتورهای گیربکس با توجه به آیتم کیفیت و قیمت طبقه بندی شده اند.

  1. موتور آسانسور بهران
  2.  موتور آسانسور پرگاس
  3. موتور آسانسور یاران
  4. موتور آسانسور الکمپ تبریز
  5. موتور آسانسور الکو 

در این طبقه بندی موتور آسانسور بهران دارای قیمتی بالاتر است و از لحاظ کیفیت در سطح بالاتری قرار می گیرد.البته باید این نکته را در نظر گرفت موتورهای گیربکس ذکر شده جزء موتور های گیربکس با کیفیت و قابل اتکا تلقی می گردند.و هر کدام دارای 2 سال گارانتی می باشند.

موتور های ذکر شده طراحی و تولید شده ایران هستند.

طراحی و تولید کلیه این موتور ها منطبق بر استاندارد EN81 اروپا می باشد.

این موتور های آسانسور ایرانی با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید شده و قابلیت رقابت با موتورهای وارداتی را دارا می باشند.

قیمت موتور آسانسور ایرانی دارای نوسان بوده و قیمت روز آن باید استعلام گرفنه شود. بهترین برند موتور آسانسور ایرانی به نظر بسیاری از کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور موتور گیربکس بهران است.

قیمت موتور آسانسور ایرانی

توضیحات بهترین برند های موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور بهران:

از متداول ترین موتور های گیربکس موجود در کشور است.

این موتور گیربکس دارای قیمتی بالاتر نسبت به سایر موتورهای گیربکس مشابه است.

ظرفیت آن به صورت 5.5 ، 6.1 و 7.3 کیلووات طراحی و سرعت آن نیز یک متر بر ثانیه است.

باید دانست این موتور گیربکس دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است.

موتور آسانسور پرگاس:

 در سال 95 توسط متخصصین و کارشناسان آسانسور، در کشور طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتور گیربکس در مدل MD 550 طراحی شده است. دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش  و دارای سرعت یک متر بر ثانیه می باشد.

قیمت موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور الکمپ تبریز:

 یکی از موتور های گیربکس با کیفیت موجود در کشور است،که دارای قیمت مناسب و کارایی مطلوبی است. این موتور گیربکس به صورت 5/5 ، 6.1 و 7.3 کیلو وات طراحی و تولید شده و در ظرفیت 6 نفره و 8 نفره با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار  عرضه می گردد. دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروس 15 ساله است. موفق به اخذ استاندارد ملی آسانسور ایران به شماره ۶۳۰۳۰۱ گردیده و منطبق بر استاندارد بین المللی EN81 عمل کرده است.

موتور آسانسور الکو:

دارای گواهی نامه ISO 9001 و ‍‍‍‍CE اتحادیه اروپا و از موتور های گیربکسی با کیفیت بالایی است. درظرفیت 6 نفره و با سرعت ۱m/s تولید شده است. موتور الکو 5/5 کیلووات دوسرعته از محبوبیت ویژه ای در نزد نصابان آساسنور برخوردار است. دارای 2 سال گارانتی و  سال خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

قیمت و انواع موتور آسانسور ایرانی ، (قطعات)

در کشور موتورهای گیربکس به دو دسته تک سرعته و دو سرعته تقسیم می گردند موتور های تک سرعته با نام 3vf و موتور های دو سرعته را با نام ac2  شناخته می شود.موتور های گیربکس دو سرعته دارای دو سیم پیچ بوده و از لحاظ قیمت کمی بالاتر از موتور های تک سرعته به فروش می رسند.از لحاظ کیفیت تفاوتی نمی کند موتور گیربکس به صورت دو سرعته باشد یا تک سرعته و باید این نکته را در نظر گرفت که با مفهوم آسانسور های دو سرعته متفاوت است.

موتور گیربکس به چهار بخش تقسیم می شود:

موتور الکتریکی

گیربکس

فلکه گیربکس

ترمز الکتریکی

شما می توانید در ساعات اداری قیمت موتور آسانسور ایرانی را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.

قیمت موتور آسانسور ایرانی

نمایندگی فروش و نصب انواع موتور آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور کلیه پرسنل و افراد کار آزموده و باتجربه خود را در بخش های مختلف فروش، نصب و تعمیر و نگهداری موتور آسانسور بکار گرفته و با بهره گیری از مهارت و دانش بروز کارکنان خود، تمام تلاش خود را در راستای اهداف بلند خود که یکی از آن ها رضایتمندی بیشتر مشتریان می باشد بکار گرفته است. این مجموعه در امر خدمات رسانی 24 ساعته و بدون وقفه در حال فعالیت است.

مجموعه رایا  قیمت روز موتور های آسانسور مانند قیمت موتور آسانسور ایرانی یاران ، بهران ، پرگاس ، الکو و الکمپ را در اختیار سازندگان ساختمان قرارداده و خدماتی چون سرویس آسانسور را در اولویت قرار می دهد.