درب اتوماتیک آسانسور | نصب انواع درب آسانسور |

درب اتوماتیک آسانسور | نصب انواع درب آسانسور | درب آسانسور یاران | قیمت روز درب آسانسور |

در ایران شرکت های مختلفی در حال طراحی و تولید انواع مختلف درب های اتوماتیک آسانسور با کیفیت های متفاوت هستند که از جمله آنها می توان به درب آسانسور یاران و حریری اشاره کرد.

درب اتوماتیک آسانسور

درب های آسانسور از دو جنبه ایمنی و تزئینی برخوردار می باشند.

نصب دقیق درب آسانسور باعث می شود تا از سقوط افراد و بار جلوگیری شود.

درب های آسانسور در دو نوع درب طبقه ( به نسبت تعداد توقف های آسانسور و در محل ورودی کابین به طبقات نصب می شود) و درب کابین ( روی کابین نصب می شود ) در مدل های مختلف ساخته می شوند. درب های آسانسور معمولا لولایی و اتوماتیک می باشند.

درب اتوماتیک آسانسور توضیحات

درب های اتوماتیک آسانسور در مدل های مختلفی تولید می شوند.

از  جمله این مدل ها می توان مدل سانترال ( از وسط باز شو ) و تلسکوپی ( از بغل باز شو ) را نام برد.

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک طبقه آسانسور:

در مدل سانترال درب طبقه آسانسور ، دو قسمت درب به طور همزمان به هم نزدیک و یا از هم فاصله می گیرند. باز و بسته شدن این درب با سرعت بالایی نسبت به مدل تلسکوپی صورت می گیرد. که این باعث صرفه جویی در زمان می شود و می توان از آن در ساختمان های بزرگ و آسانسور هایی که جنبه حیاتی دارند استفاده کرد. مدل سانترال از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد. در مدل تلسکوپی درب از یک طرف باز شده و همانطور که گفته شد مدت زمان بیشتری نسبت به مدل سانترال برای باز شدن صرف می کند. چارچوب، لته ها، سیل درب، کفشک ها و کنتاکت قطعات یک درب اتوماتیک طبقه هستند.

مجموعه رایا علاوه بر فروش درب اتوماتیک آسانسور ، در زمینه خدماتی مانند تعمیر موتور آسانسور ،تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران و سایر مناطق آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک کابین آسانسور:

درب اتوماتیک کابین آسانسور نیز در مدل های سانترال و تلسکوپی ساخته می شوند.

که تمامی خصوصیات فوق را دارا می باشند.

تمام قطعاتی که در درب اتوماتیک طبقه وجود دارد به علاوه مکانیزم باز و بسته شدن درب که خود شامل قطعات مختلفی مثل موتور سردرب ، درایو و قرقره ها و تسمه می باشد در درب های کابین آسانسور تعبیه شده است.

درب اتوماتیک آسانسور

برند های معتبر درب اتوماتیک آسانسور در ایران

مهندسین و متخصصین توانمند کشورمان در زمینه صنعت آسانسور در شرکت های مختلف با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و بهره گیری از دانش نوین توانستند انواع قطعات مرتبط با آسانسور را با سطح کیفی بالا در ایران طراحی و تولید کنند. در بین تولیدات داخلی درب های آسانسور بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می شوند.

از جمله این درب ها از نظر کیفیت به ترتیب می توان به:

درب آسانسور یاران ،

درب آسانسور حریری

و درب آسانسور بهران اشاره کرد.

نصب انواع درب آسانسور را با پرسنل مجرب نمایندگی رایا آسانسور تجربه کنید.

توضیحات درب های اتوماتیک آسانسور یاران، حریری و بهران

درب آسانسور یاران:

 یکی از درب های اتوماتیک متنوع در رنگ و استیل و شیشه با حرکتی نرم و بی صدا است.

یکی از نکاتی که در مورد درب یاران حائز اهمیت است تنوع در اندازه های مختلف است.

به طوری که از سایز 60 الی 140 سانتی متر برای عرض لته و ارتفاع 300 سانتی متر را پوشش می دهد.

این درب امکان وجود تنظیمات سرعت درکلیه نقاط درب را دارا می باشد و به صورت دو سرعته و اینکدر به بازار عرضه می گردد. این درب مطابق با استانداردهای بین المللی EN81 و استاندارد ملی ایران تولید و به بهره برداری رسیده است.

و دارای استاندارد بین المللی ISO 9001 می باشد.

درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور حریری:

این درب اتوماتیک دارای روکش استیل زنگ نزن ، برای لنگه درب ها و چارچوب با طرح ها و رنگ های مختلف (آینه ای، خش دار، دانه گندمی و … ) است. لنگه درب های شیشه ای با چارچوب تمام استیل (زنگ نزن) یا ورق رنگ پودری ساخته شده است. این درب در عرض باز شو از 60 تا 360 سانتیمتر و ارتفاع ورودی 2 تا 3 متر تولید شده است.

این درب مطابق با استاندارد ملی و استاندارد EN81 اروپا می باشد.

درب آسانسور بهران:

 این درب اتوماتیک با عرض های 70 تا 120 به بازار عرضه شده است.

یکی از نکات بارز در مورد این درب اتوماتیک آسانسور، استفاده از موتور های براش لس برای پروژه های پرترافیک است.این درب با استفاده از تکنولوژی نوین ، دستگاه های پیشرفته پانچ ، استفاده از پرس و برک CNC و ابزارآلات پیشرفته تولید گردیده است. استفاده از سیستم رنگ الکترو استاتیک و تمام اتوماتیک از دیگر ویزگی های این درب اتوماتیک آسانسور است.

این درب دارای نشان استاندارد ملی ایران، از سازمان استاندارد کشور است.

درب اتوماتیک آسانسور

بررسی کیفیت درب های اتوماتیک آسانسور فوق

درب آسانسور یاران با کیفیت عالی ، توانسته است :

به خوبی نیاز استفاده کنندگان را شناسایی ، و نسبت به سایر رقبای ایرانی و خارجی ، پیشی بگیرد.

و بالاترین فروش درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را بدست آورد.

استفاده کنندگان از این محصول با توجه به قیمت بالای درب مشابه خارجی ، از این محصول استقبال کرده و با توجه به گارانتی مناسب از آن بهره می برند. درب آسانسور حریری نیز دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است و به لحاظ قیمت مناسبی که در بازار کشور ارائه می دهد بسیار پرمخاطب است. درب آسانسور بهران در مقایسه با درب های یاران و حریری از کیفیت پایین تری برخوردار است اما درب های تولیدی بهران ، مهندسی معکوس شده ی درب های سلکوم ایتالیا بوده است که این مهم به درب آسانسور بهران امکان رقابت با تولیدات داخلی را می دهد.

نمایندگی انواع درب آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربهدر زمینه نصب انواع درب آسانسور تمام توان خود را برای ارائه بهترین و معتبرترین برند های انواع درب آسانسور با قیمتی مطلوب بکار گرفته است.این مجوعه پرتلاش همواره سعی در حفظ ایمنی در نصب آسانسور هاو ارائه مشاوره رایگان در امر فروش دارد.رایا آسانسور به صورت تمام وقت (24 ساعته) در حال پاسخگویی به متقاضیانو خدمات رسانی سریع به مشتریان می باشد.

تماس در ساعات 9 تا 5 بعد از ظهر

02166099453

02144210626