بورس لوازم آسانسور
بورس لوازم آسانسور در تهران | مرکز پخش قطعات آسانسور

.در تهران انواع مختلف قطعات آسانسور به فروش می رسد.بورس لوازم آسانسور در تهران در غرب و شرق تهران وجود دارد.اما در حال حاضر بستر اینترنت این امکان را بوجود آورده است که کلیه قطعات آسانسور به صورت غیر حضوری در دسترس افراد در سراسر کشور قرار گیرد.بازرگانی رایا آسانسور علاوه بر خرید به صورت حضوری ، به صورت غیر حضوری نیز قطعات آسانسور را به سراسر کشور ارسال می نماید.

بورس لوازم آسانسور در تهران

بورس لوازم آسانسور در تهران در شرق و غرب وجود دارد.

در غرب تهران اکثر مغازه ها و تامین کنندگان قطعات آسانسور در اتوبان فتح ( جاده قدیم کرج) حضور دارند.

و در شرق تهران مغازه های تامین کننده قطعات آسانسور در منطقه دماوند هستند.باید به این نکته توجه نمود مغازه ها برای خرید خرده قطعات می توانند گزینه مناسبی باشنداما صرفا برای خرید پکیج کامل آسانسور بهتر است به شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور مراجعه نمود.باید دانست برخی قطعات اصلی آسانسور که در مغازه های آسانسوری وجود دارد از تاریخ گارانتی آن ها گذشته است.و نمی توان برای خرید به آن ها اتکا نمود.

بورس لوازم آسانسور در تهران توضیحات

مراکز تجاری و خدماتی برای خرید حضوری می تواند گزینه مناسبی باشد.

و بسیاری از افراد میل به خرید حضوری دارند و از خرید غیر حضوری استقبال نمی کنند.

بورس لوازم آسانسور در تهران برای خرید حضوری افراد توصیه می شود.البته بیشتر برای خرده قطعات ، چون قطعات اصلی و مهم آسانسور بایستی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشند.

صرفا مغازه ها و فروشگاه های آسانسوری قطعه ای را که داخل مغازه موجود داشته باشند تبلیغ می کنند و ممکن است یک جنس گارانتی آن به اتمام رسیده باشد.

بورس لوازم آسانسور در تهران

اهمیت خرید از بورس لوازم آسانسور

بورس لوازم آسانسور در تهران برای مدیران ساختمان، سازندگان، و نصابان آسانسور اهمیت دارد. این مکان‌ها به عنوان منابع معتبری برای خرید قطعات خرد آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 برای خرید قطعات اصلی آسانسور، مانند موتور آسانسور، ریل، درب، کابین، و تابلو فرمان آسانسور، بهتر است از شرکت‌های آسانسوری با تجربه و معتبر کمک گرفت. این شرکت‌ها معمولاً قطعات با کیفیت و استاندارد را ارائه می‌دهند و بهترین خدمات پس از فروش را فراهم می‌کنند.

پنج قطعه اصلی آسانسور: آسانسور به عنوان یک سیستم پیچیده، از پنج قطعه اصلی و مهم تشکیل شده است که به شرح زیر هستند:

موتور آسانسور تامین نیروی محرکه لازم برای ایجاد حرکت و جابجایی کابین
ریل آسانسور برای راهنمایی و حرکت عمودی کابین
درب آسانسور برای ورود و خروج از کابین و ایمنی مسافران
کابین آسانسور فضایی که مسافران در آن جابه‌جا می‌شوند.
تابلو فرمان آسانسور برای کنترل و مدیریت حرکت آسانسور

گفتنی است: این قطعات به یکدیگر وابسته هستند و از هم تکمیل می‌شوند. بنابراین، نیاز به تعمیرات و نگهداری دقیق در کلیه اجزای آسانسور و تضمین کارکرد صحیح آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. پیشنهاد میشود: به لینک فروش قطعات آسانسور مراجعه نمایید. و اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب کنید.

خرید آنلاین لوازم آسانسور

همانطور که می دانید:

ارزش زمان برای بسیاری از افراد بسیار مهم است.

و صرفا برای خرید یک قطعه لازم نیست .

به بورس لوازم آسانسور در تهران مراجعه نمود.

زیرا از یک سو زمان زیادی از فرد تلف می شود و از سوی دیگر خرید حضوری مقرون به صرفه نیست.

باید به این نکته توجه نمود :

شما می توانید در هرجای ایران که باشید از منزل خودتان بصورت اینترنتی و آنلاین سفارش کالا بدهید و محصول مورد نظرتان را در شهر خود تحویل بگیرید.معمولا با استفاده از باربری ها به صورت یکروزه انواع قطعات اصلی و مهم آسانسور به کل کشور ارسال می گردد.و برای قطعات خرد آسانسور می توان از سامانه های آنلاین مرسولات پستی وابسته به اداره پست کمک گرفت.

بورس لوازم آسانسور در تهران

مرکز پخش قطعات آسانسور

توزیع و پخش قطعات آسانسور به کشور با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در حال حاضر توسط بسیاری از فروشگاه های آنلاین قطعات آسانسور انجام می پذیرد.فروشگاه آنلاین قطعات آسانسور رایا با ارسال قطعات آسانسور به سراسر کشور امکان همسان سازی قیمت ها را در کشور بوجود آورده است.

شما می توانید:

بورس لوازم آسانسور در تهران به صورت آنلاین را با رایا آسانسور مشاهده نمایید.

این مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری انواع قطعات آسانسور را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسرکشور ارسال می نماید.شما همچنین می توانید از کارشناسان ما در مجموعه رایا آسانسور مشاوره فنی دریافت نمایید.

و خریدی مطمئن ، با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر داشته باشید.

بورس لوازم آسانسور در تهران

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است:

قطعاتی که به صورت زنجیروار به هم مرتبط هستند.

بورس لوازم آسانسور در تهران برای بسیاری از مدیران ساختمان ، سازندگان و نصابان آسانسور دارای اهمیت است.برای خرید قطعات خرد می توان به این مراکز مراجعه نمود اما برای خرید قطعات اصلی بهتر است از شرکت های آسانسوری کمک گرفت.

آسانسور دارای 5 قطعه اصلی و مهم است.

که در واقع بهای تمام شده یک پکیج آسانسور وابسته به این 5 قلم است.

این قطعات شامل موتور آسانسور ، ریل ، درب ، کابین و تابلو فرمان آسانسور است.

می توان گفت اصلی ترین قطعه آسانسور موتور است.و یکی از بهترین برندهای آن موتور آسانسور ساسی ایتالیا است.

بازار لوازم آسانسور در تهران

کیفیت لوازم آسانسور

کیفیت در عمر مفید قطعات تاثیر زیادی دارد.

متاسفانه در شرایط فعلی کشور برخی از قطعات کیفیت بالایی ندارند .

باید به این نکته توجه نمود خرید لوازم آسانسور با کیفیت در عملکرد اجرای صحیح آسانسورها و عمر طولانی آنها خیلی موثر می باشد.در بورس لوازم آسانسور در تهران ابتدا بهتر است از یک کارشناس یا نصاب آسانسور نوع و برند قطعه را جویا شویم و سپس نسبت به خرید قطعه اقدامات لازم را انجام نماییم.

قطعات آسانسور به هم مرتبط بوده و کیفیت پایین یک قطعه بر سایر قطعات نیز تاثیر منفی خواهد داشت.باید دانست برای خرید یک پکیج آسانسور بهتر است از یک شرکت آسانسور ابتدا مشاوره بگیریم .

مجموعه رایا علاوه بر فروش و ارسال قطعات به سراسر کشور، انواع خدمات آسانسور را رهگیری نموده و قیمت هر طبقه سرویس آسانسور را در اختیار مدیران ساختمان قرار می دهد.

لیست کامل قطعات لوزام آسانسور

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است.

که با هم ارتباط مسقیم دارند.

بورس لوازم آسانسور در تهران با فروش انواع قطعات در شرق و غرب تهران قرار دارد.باید به این نکته توجه نمود یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور موتور است.این قطعه را بهتر است از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور تهیه نمود.باید دانست موتورها در انواع مختلفی همچون گیربکسی، گیرلس و مغناطیسی طراحی و ساخته می شوند.

در کشور ما بیشتر از موتور های گیربکسی و گیرلس استفاده می شود.

وظیفه موتور آسانسور حمل وزن مسافرین و بار می باشد.

در انتخاب موتور ها باید ظرفیت آسانسور بررسی شده و بعد موتور مناسب در آن نصب شود.

در ادامه لیست کامل قطعات مکانیکال که در آسانسورهای کششی بکار می روند را برای شما آورده ایم.

با مراجعه به لیتک آموزش سرویس و نگهداری آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی فروش قطعات آسانسور 

مجموعه رایا آسانسور تمامی قطعات اصلی و جانبی آسانسور را با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان با قیمت بسیار مناسب به سراسر کشور عرضه می دارد. رایا با ارائه گارانتی معتبر اصالت و کیفیت قطعات را تضمین می کند. و با خدمات پس از فروش مناسب از مرحله فروش تا نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور در کنار شما است.

مجموعه رایا خدمات آسانسور غرب تهران ، شمال ، جنوب و شرق تهران را در اختیار دارد.

و انواع خدمات آسانسور از صفر تاصد را رهگیری می نماید.

قطعات مکانیکال در بورس لوازم آسانسور

قطعات مکانیکال جزء قطعات مهم و اساسی در آسانسور محسوب می شوند.و در قیمت پکیج آسانسور تاثیر گذارند.اصلی ترین قطعه مکانیکال موتور آست.موتورها در انواع مختلفی همچون گیربکسی، گیرلس و مغناطیسی طراحی و ساخته می شوند.

در کشور ما بیشتر از موتور های گیربکسی و گیرلس استفاده می شود. وظیفه موتور آسانسور حمل وزن مسافرین و بار می باشد. در انتخاب موتور ها باید ظرفیت آسانسور را بررسی نمود. و بعد موتور مناسب در آن نصب شود. سایر قطعات مکانیکال مهم در بورس لوازم آسانسور در تهران شامل : فلکه هرزگرد ، گاورنر ، وزنه تعادل ، سیم بکسل ، کرپی و گارد گاورنر را می توان نام برد.با مراجعه به لینک قطعات آسانسور مکانیکال 8توقف اطلاعاتی در خصوص این پکیج کسب نمایید.

نمایندگی فروش قطعات آسانسور 

قطعات الکتریکال در بورس لوازم آسانسور

آسانسورها علاوه بر قطعات مکانیکی برای راه اندازی به قطعات الکترونیکی نیازمند است. مهم ترین قطعه در بخش الکترونیکی آسانسور، تابلو فرمان می باشد که از مدار های فرمان و ریزپردازنده و قطعات جانبی دیگری تشکیل می شود. وظیفه کنترل حرکت و نیز اعلام وضعیت های مختلف بر عهده تابلو فرمان آسانسور است.

این بخش از آسانسور در مدل های مختلفی ساخته می شود که از جمله آن ها می توان به: تابلو فرمان هیدرولیک، تابلو فرمان کنترل سرعت ۳VF، تابلو فرمان دوسرعته، تابلو فرمان کنترل سرعت ۳VF تلفیقی، تابلو فرمان دوسرعته تلفیقی و تابلو فرمان برق اضطراری Black Out اشاره نمود. که هرکدام بنابر نیاز آسانسور ها مورد استفاده قرار می گیرند. سایر قطعات الکتریکال آسانسور شامل : تراول کابل ، درب کابین ، سیم نمره 4 ، سیم نمره 75 ، آژیر خطر ، تابلو سه فاز ، انواع داکت ها و سایر قطعات را می توان نام برد.شما می توانید : قیمت قطعات مکانیکال راه اندازی 6توقف اتوماتیک و دیگر پکیج ها را از ما استعلام نمایید.