مرکز خرید آسانسور
مرکز خرید آسانسور | استعلام قیمت روز آسانسور 402 |

امروزه آسانسور جزء الزمات هر ساختمان است. در حقیقت نصب آسانسور از موارد مهمی است که سازندگان ساختمان به آن توجه کامل دارند. وجود آسانسور سطح کلاس و کیفیت ساختمان را بالا برده و در بهای تمام شده آن تأثیر مستقیم دارد. چندین مرکز خرید آسانسور در کشور فعالیت می کنند. این مراکز پک های آسانسور را با ظرفیت ها و قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. 

مرکز خرید آسانسور

خرید آسانسور یکی از دغدغه های بزرگ سازندگان ساختمان است. نصب آسانسور در ساختمان های مختلف از جمله ساختمان هایی که رفت و آمد در آنها زیاد است لازم و ضروری است. با وجود این دستگاه تردد در بین طبقات آسان تر شده و سروصدای ساختمان ها کاهش می یابد.

آسانسور ها براساس نوع ساختمان ها (اداری، تجاری، مسکونی، بیمارستان و …) ساخته می شوند.

آسانسور های کششی، هیدرولیک، مغناطیسی و وینچی از مدل های آسانسور است که معمولا نوع کششی و هیدرولیک آن بیشترین استفاده را دارند. توصیه می شود آسانسور ها را از یک مرکز خرید آسانسور مطمئن و دارای مجوز خریداری نمایید. 

مرکز خرید آسانسور ،توضیح

شرکت های متعددی در حوزه صنعت آسانسور در کشور فعالیت می کنند. برای خرید آسانسور باید به شرکت ها و مراکزی مراجعه نمود که دارای مجوز رسمی از سوی وزارت صنایع و معادن و همچنین گواهی از طرف سندیکای آسانسور و پله برقی باشد.

آسانسور وسیله ای است که در انتخاب و خرید آن باید دقت داشت.

اینکه از کدام مرکز خرید آسانسور اقدام به تهیه آسانسور می کنید بسیار مهم است.

همچنین باید از قیمت آسانسور ها و مشخصات آنها اطلاع کامل داشته باشید.

برای همین بهتر است به نمایندگی های معتبر و مراکز مطمئن مراجعه نمود.

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور از معتبرترین نمایندگی های آسانسور در کشور است که کلیه قطعات، پکیج ها و خدمات آسانسور را با بهترین قیمت ارائه می دهد. رایا آسانسور نمایندگی برترین شرکت های تولید کننده قطعات آسانسور از جمله موتور آسانسور را در اختیار دارد.

این نمایندگی برترین قطعات آسانسور را به صورت مستقیم وارد کشور نموده

و آنان را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. 

مرکز خرید آسانسور

آیتم های موثر در خرید آسانسور

خرید اسانسور یکی از مهمترین تصمیماتی است که برای یک ساختمان گرفته می‌شود، زیرا این تجهیزات برای سال‌ها باید قابلیت استفاده و عملکرد مطلوبی داشته باشند. در زمان خرید اسانسور، برخی نکات و عوامل مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

  1. انتخاب شرکت تولید کننده و نصب کننده: برای خرید اسانسور، بهتر است با شرکت‌های معتبر و با تجربه تماس بگیرید. و نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید. همچنین، برای اطمینان از کیفیت و عملکرد اسانسور، بهتر است از شرکت‌هایی که در این زمینه تجربه دارند و محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند، خرید کنید.
  2. تعیین نیازمندی‌ها: برای خرید اسانسور، باید نیازمندی‌های خود را به دقت تعیین کنید. باید به عواملی مانند ظرفیت، ابعاد، سرعت، تعداد طبقات، تکنولوژی، کارایی و قیمت توجه کنید تا بتوانید اسانسور مناسبی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.
  3. مطالعه قیمت‌ها: برای خرید اسانسور، باید با شرکت‌های مختلف تماس بگیرید و قیمت‌های آن‌ها را مقایسه کنید. در این بخش باید به جزئیاتی مانند هزینه نصب، هزینه نگهداری و تعمیرات و نحوه پشتیبانی از محصول توجه کنید.
  4. گارانتی : برای خرید اسانسور، بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که ضمانت نامه کافی و مناسب برای محصول خود ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین قطعات آسانسور

امروزه توسط فروشگاه های اینترنتی می توان محصول مورد نظر را به راحتی انتخاب و تهیه نمود.

در فروشگاه های اینترنتی قطعات آسانسور، فروشنده لیست و مشخصات محصولات و اجناس خود را در سایت مشخص قرار داده و مشتری با مراجعه به این سایت با مطالعه ی مشخصات کالاها، محصول مورد نظر را انتخاب نموده و نسبت به ثبت سفارش از فروشگاه اقدام می نماید.

بیشتر مردم طالب خرید کوتاه مدت هستند و جای بازارگردی در اینترنت کالای دلخواه خود را جستجو می کنند. با خرید آنلاین قطعات آسانسور هم در زمان و هم در انرژی صرفه جویی می شود.

نمایندگی رایا آسانسور با ایجاد بستر امنی برای خرید آسانتر و سریع تر امکان خرید انواع قطعات آسانسور و پکیج ها را به صورت آنلاین و غیر حضوری فراهم آورده است. قیمت آسانسور در این نمایندگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می شود.

مرکز خرید انواع آسانسور

مرکز خرید آسانسور

انتخاب و خرید آسانسور از حساسیت بالایی برخوردار است.

برای تهیه آسانسور باید به نمایندگی ها و مرکز خرید آسانسور هایی مراجعه نمود که دارای اعتبار و مجوز می باشند.

در نمایندگی رایا آسانسور متخصصین در بخش فروش، با ارائه مشاوره فنی رایگان و لیست قیمت روز آسانسور ها این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

بسیاری از مردم از قیمت آسانسور ها اطلاع چندانی ندارند. بنابراین باید گفت که به دلیل تأثیر برخی موارد در تعیین قیمت قطعات، قیمت آسانسور ها دائم در حال تغییر می باشد.

مهمترین آنها نرخ ارز است که در تعیین قیمت آسانسور ها بسیار تأثیرگذار است.

باید دانست که قیمت ها به صورت روزانه و گاها ساعتی اعلام می شود.

مجموعه رایا آسانسور با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم برای انواع آسانسور و قطعات آن قیمت های مقرون به صرفه ای در نظر گرفته است. 

مرکز خرید انواع آسانسور

انواع آسانسور

آسانسور در مدل ها و اشکال مختلف طراحی و ساخته می شود.  که هرکدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. معمولا در مرکز خرید آسانسور به مشتریان قیمت آسانسور ها به صورت روزانه ارائه می شود. همانطور که پیشتر گفته شد،

  • آسانسور کششی
  • آسانسور هیدرولیک
  • آسانسور مغناطیسی
  • آسانسور وینچی 

مدل های آسانسور هستند که با توجه به نوع ساختمان و ارتفاع آن ساخته می شوند. آسانسور هیدرولیک و کششی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. آسانسور کششی خود به سه دسته تقسیم می شود. 

  • آسانسور گیربکسی
  • آسانسور گیرلسی
  • آسانسور روملس

     معمولا در مرکز خرید آسانسور لیست مشخصات کامل آسانسورها به متقاضیان داده می شود.   

آسانسور کششی

آسانسور کششی بیشترین استفاده را در ساختمان های مرتفع و پر جمعیت دارد.

این نوع آسانسور از قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی بسیاری تشکیل می شود.

در آسانسور کششی نیروی محرکه از موتور گرفته می شود. و توسط فلکه اصلی موتور به سیم بکسل ها وارد می گردد.و کابین که متصل به سیم بکسل است به حرکت در می آید. برای حفظ تعادل در این آسانسور ها از وزنه های چدنی استفاده می شود.

این طور که یک سر سیم بکسل ها به قاب وزنه و یک سر آنها بعد از عبور کردن از سیستم تعلیق یعنی فلکه هرزگرد و فلکه ی اصلی موتور به کابین متصل می شود. تعداد قطعات آسانسور های کششی زیاد است و به همین علت عیب یابی از آن کمی مشکل است.

در مرکز خرید آسانسور حتما از قیمت انواع آسانسور کششی جویا شوید.

 اگر در این آسانسورها از موتور گیربکس استفاده شود،

آنها را آسانسور کششی گیربکسی و اگر از موتور گیرلس استفاده شود، آنها را آسانسور کششی گیرلس می گویند.

آسانسور های کششی که فاقد موتور خانه هستند هم روملس نامیده اند.

تفاوت آسانسورهای گیربکس دار و بدون گیربکس

آسانسورهای بدون گیربکس آسانسورهایی هستند که موتور آنها از نوع بدون گیربکس طراحی می شود. و دور فلکه کششی آنها صرفا توسط درایو کنترل سرعت کنترل می گردد. این نوع اسانسورها دارای مزایایی هستند. که آن ها را متمایز از آسانسورهای گیربکس دار می نماید. در این نوع موتورها به دلیل حذف گیربکس، شفت موتور مستقیما به فلکه کششی موتور متصل است. بنابراین فلکه فلایولی که در موتورهای گیربکس دار با دور بالا گردش می کند حذف می گردد. بسته به این که شما از کدام آسانسور استفاده نمایید. بایستی مرکز خرید آسانسور را انتخاب نمایید.

مزایای خرید موتور بدون گیرکس

  • کمترین میزان صدا و لرزش ، به طوری که در کابین صدا و لرزش احساس نمی شود.
  • راندمان و بازدهی بالای 90 درصد
  • قابلیت اجرای آسانسورهای بدون گیربکس در فضای اندک و فضای بدون موتورخانه
  • عدم نیاز به روغن کاری
  • کاهش هزینه های سرویس و نگهداری

باید به این نکته توجه نمود : به دلیل حذف گیربکس نصب موتورهای بدون گیربکس ساده تر است. و موتورهای گیرلس قابلیت دستیابی به سرعت های بالاتر ، همراه با ظرفیت های بالاتر را دارا هستند.

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک توسط جک و روغن فعالیت می کند. آسانسورهای هیدرولیکی برای راندن روغن به درون سیلندر و پیستون از پمپ فشار روغن، موتور و شیر صنعتی استفاده می‌کند،

این عملکرد موجب حرکت کابین آسانسور می شود.

این نوع آسانسور ها به لحاظ استفاده از مکانیزم هیدرولیکی دارای امنیت بالایی هستند.

فضای کمی را اشغال می کنند. و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند.

در ضمن خرابی در این آسانسور ها بسیار کم است. آسانسور های هیدرولیک بسیار نرم و آرام حرکت می کنند.

هر مرکز خرید آسانسور باید دارای مجوز رسمی باشد.

در بیشتر ساختمان های 3 تا 5 طبقه از آسانسور هیدرولیک خانگی استفاده می شود.

این آسانسور ها به راحتی نصب می شوند. و در مصرف انرژی بسیار صرفه جو می باشند.

با رایا،  آسانسور سواری ایمنی را تجربه خواهید نمود.