قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 | قیمت روز موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور در سال های اخیر دارای نوسان است. قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 نیز با توجه به آیتم هایی قابل تعیین است. افزایش تقاضا ، نوسانات بازار ارز ، تورم و سایر موارد در تعیین قیمت تاثیر گذاراند. مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش برندهای معتبر قطعات آسانسور قیمت روز موتور آسانسور را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

قیمت موتور آسانسور ایرانی 402

در حال حاضر در کشور شاهد نوسان قیمت اجناس مختلف هستیم. در مورد قطعات آسانسور و به ویژه موتور آسانسور این مسئله بیشتر به چشم می خورد. قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 نیز با نوسان قیمت ها همراه است. به طوری که قیمت ها به صورت روزانه تعیین می گردد. باید به این نکته توجه نمود: نوع برند ، کیفیت محصول ، شرایط بازار ارز ، میزان گارانتی و خدمات پس از فروش ، تورم و سایر موارد در تعیین قیمت موتور آسانسور تاثیرگذارند.  موتورهای آسانسور در انواع برندهای مختلف تولید و به فروش می رسند. برخی از آن ها نسبت به دیگر موتورها مزایای بیشتری دارند. و در پروژه های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 توضیحات

در آسانسور قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 با یک روند صعودی همراه است. بسیاری از قیمت ها دچار نوسان است. خوشبختانه در سال های اخیر در کشور تولید موتورهای آسانسور توسط چندین شرکت انجام می گیرد. برخی از شرکت ها موتورهای آسانسور را با کیفیت بالایی تولید می نمایند. و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور می توان به آن ها اتکا نمود. برخی از شرکت ها نیز لازم است روند کیفی تولید موتور آسانسور را ارتقا دهند. و محصولاتی با کیفیت بیشتر تولید نمایند.

باید به این نکته توجه نمود: موتور آسانسور یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور است در واقع نیروس محرکه لازم برای حرکت آسانسور توسط موتور تامین می گردد. به همین دلیل سطح اهمیت این قطعه در آسانسور بسیار زیاد است . شما می توانید قیمت پک آسانسور را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

قیمت موتور آسانسور ایرانی 99

تعیین قیمت موتور آسانسور

  1. ظرفیت آسانسور: هر چه ظرفیت آسانسور بیش تر باشد. موتور پر قدرت تری برای آن بایستی نصب نمود.
  2. ارتفاع آسانسور: ارتفاع ساختمان و تعداد طبقات تعیین کننده قدرت موتور و در نتیجه قیمت آن هستند. هر چه بلندی آسانسور بیشتر باشد، قدرت موتور بیشتر می‌شود و هزینه بیشتری باید پرداخت شود.
  3. سرعت: سرعت حرکت آسانسور نیز تأثیر بسزایی در قیمت موتور دارد. هر چه سرعت آسانسور بیشتر باشد، موتور باید قدرت بیشتری داشته باشد و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  4. نوع موتور: نوع موتور نیز برای تعیین قیمت مهم است. شما می توانید از موتورهای گیربکس دار و موتورهای بدون گیربکس با توجه به مکانیزم آسانسور استفاده کنید.
  5. برند: برند موتور نیز در تعیین قیمت مهم است. برندهای مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند و برندهای مشهور و با کیفیت اغلب هزینه‌های بیشتری دارند.

با توجه به موارد ذکر شده، برای تعیین قیمت موتور آسانسور بهتر است با تولید کنندگان و فروشندگان موتورهای آسانسور تماس بگیرید و از آن‌ها قیمت را برای نیازهای خودتان دریافت کنید.

برندهای موتور گیربکس داخلی

در کشور موتورهای گیربکس در مدل ها و توان های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند.

این موتورها با ظرفیت 6 و 8 نفره و با سرعت یک متر برثانیه به بهره برداری می رسند.

موتور گیربکس آسانسور بهران

موتور آسانسور بهران شناخته شده ترین موتور آسانسور ایرانی است.که با ارتقا سطح کیفی موتور آسانسور توانسته است در بخشی از پروژه های نصب و راه اندازی کشور سهیم باشد.موتورگیربکس بهران براساس ظرفیت های مختلف طراحی شده است. این ظرفیت ها شامل ۵٫۵  ،۶٫۱ و ۷٫۳  ، 9.2 کیلووات است.به طوری که در پروژه های مختلف می توان از این موتورها استفاده نمود.

قیمت موتور آسانسور ایرانی 99

موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور پرگاس نیزدارای کیفیت و کارایی بالایی است.

این موتور آسانسور در سال های اخیر تولید شده است.

اما توانسته است به لحاظ کیفی نیاز بازار را پاسخگو باشد.

باید به این نکته توجه نمود :

این موتورگیربکس در مدل MD 550 طراحی شده است.

موتور پرگاس به صورت ۶ نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار عرضه می گردد.

در قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 روند افزایش قیمت ها به خوبی مشاهده می گردد.

و به صورت روزانه اعلام می گردد.

موتور آسانسور یاران

یکی از موتورهای گیربکس متداول در بازار کشور موتور آسانسور یاران است.این موتورگیربکس به صورت ۶ نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار عرضه شده است.باید به این نکته توجه نمود موتور یاران منطبق با شرایط آب و هوایی کشور تولید شده است و با سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می گردد.

موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور فرشباف تبریز

یکی از موتورهای گیربکس قابل اتکا در صنعت آسانسور موتور فرشباف تبریز است.این موتور آسانسور به صورت 5.5 ، 6.1 و 7.3 کیلووات طراحی و به تولید انبوه رسیده است.باید به این نکته توجه نمود طراحی این موتور آسانسور ارتباط نزدیکی با موتور آسانسور الکمپ ایتالیا دارد.اما به لحاظ کیفیت در جایگاه پایین تری قرار می گیرد.قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 را می توانید از مجموعه رایا اسانسور استعلام نمایید.

موتور آسانسور الکو

موتور آسانسور الکو در جهت رفع نیاز پروژه های انبوه سازی در کشور تولید شده است.

این موتورگیربکس درظرفیت ۶ نفره وبا سرعت ۱m/sطراحی شده است.

و دارای کیفیت بالا در طراحی و تولید است.

و نسبت به شرایط محیطی کشور مطابق است.

این موتور توسط متخصصین توانمند شرکت الکو تولید شده است.

باید داست موتور الکو به دلیل قیمت مناسب توانسته است:

در پروژه های کم ترافیک مورد استفاده قرار گیرد.

افزایش قیمت موتور آسانسور ایرانی 402

قیمت موتور آسانسور ایرانی 402 نسبت به سال 401 با افزایش همراه بوده است.باید به این نکته توجه نمود با توجه به نوسانات نرخ ارز متأسفانه گاهی با افزایش ناگهانی قیمت برخی محصولات مرتبط با آسانسور روبرو می شویم.که موتور آسانسور یکی از این قطعات است.برخی از قطعات موتورهای آسانسور ساخت کشور وارداتی هستند و از این رو با توجه به نوسانات نرخ ارز تغییر می کنند.و چون نرخ ارز باید روند صعودی در جریان است باعث افزایش بهی تمام شده موتور آسانسور می گردد.باید دانست قیمت موتور های وارداتی بالاتر از موتور های داخلی است.

نمایندگی فروش موتور آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به بازار کل کشور ارائه می کند. با برنامه ریزی مدون و بهره گیری از امکانات نوین همواره برای حفظ امنیت در راستای صنعت آسانسور می کوشد. این مجموعه همه روزه در حال خدمات رسانی و پاسخگویی مشتریان بیشمار خود می باشد. با توجه به نوسانات روز به روز نرخ ارز در کشور شاهد افزایش و کاهش قیمت بعضی از محصولات مربوط به آسانسور هستیم. که از جمله آنها قیمت روز موتور آسانسور است که با توجه به تحریم ها نیز متغیر می باشد. و نیز در فروش انواع موتور آسانسور مشکلاتی پیش می آید. مجموعه رایا علاوه بر داشتن لیست قیمت روز موتور آسانسور ، مشخصات موتور آسانسور را برای سازندگان ساختمان فراهم می کند. ، و خدماتی چون تعمیر آسانسور را در اولویت قرار می دهد.

این مجموعه با داشتن واحدهای مجزا در جهت ارتقای کیفیت خدمات آسانسور می کوشد.

و سعی دارد پیشرفت صنعت آسانسور در کشور را بهبود بخشد.